Obračun među plaćenicima/Izdaja

Haywire

Vidjela sam i boljih (prvenstveno ozbiljnijih) Soderberghovih radova, ali i nekih koji su me mnogo više razočarali nego ovaj (Zaraza). Ipak, film mi je bio dobar i zanimljiv. Gina Carano odigrala je sasvim solidnu ulogu. Drugi glumci su nekako više kulisa. Nekako mislim da je Soderbergh napravio upravo ono što je i želio, film koji liči na manje više svaki u kojem glumi Seagal ili Van Damme ili koji već (Statham je u posljednje vrijeme "in"), ali malo stiliziran i sa atraktivnim komadom u glavnoj ulozi. I da, glas Gine Carano - poseban gušt za slušanje.

BOURNEOVA LOŠA PRESLIKA

Malo razočaravajuće od takvog redatelja da u maniri kolega B klase izgradi priču koja se od B.Identiteta jedino razlikuje po tome što je g.ulogu predao zgodnom komadu koja je solidna glumica sa ubistvenim pogledom i dobro odrađenom koreografijom. Ali sam slijed priče,dijalog djeluje konfuzno i nepovezano...tek na tragu gore spomenutog naslova. Ljubiteljima ljepšeg spola toplo preporučujem pogledati i uživati u scenama gdje zgodan komad šora od reda muške macho tipove :)

Nameštaljka

Mallory Kane (Gina Carano) je profi-ubica, devojka koja obavlja opasne, prljave poslove po nalogu poslodavaca, za račun američke vlade.Nakon uspešne misije oslobađanja taoca Jianga (Anthony Brandon Wong) u Barceloni, Mallory dobija novi zadatak.Kenneth (Ewan McGregor) šef privatne firme za koju ona radi, šalje je u Dublin na dva dana.No tamo stvari ne idu prema očekivanju, pa Mallory shvata da joj je nameštena opasna igra.Prinuđena je da upotrebi sve svoje veštine, kako bi se izvukla i vratila kući, da spase svoje najmilije i kazni sve one koji su je izdali ...Steven Soderbergh režira akcioni triler, stvarajući posebnu atmosferu u kojoj se susreću svi bitni likovi ove filmske priče.Lem Dobbs ('The Score') je autor zanimljivog scenarija koji nas odvodi na ulice New Yorka, Barcelone, Dublina i Washingtona.Interesantno je da su setovi odrađeni uglavnom u Dublinu, a par scena i u Los Alamosu, New Mexico u USA.Tipično za Soderbergha, sve akcione scene režirane su suptilno i kroz čitav film se provlači umetnička crta (npr. akciona scena na ulicama Barcelone u crno-beloj tehnici).Izbor muzike je adekvatan za ovakav filmski žanr.Kasting je okupio brojna poznata glumačka imena.No većina njih ima male uloge, tek epizode u kojima vidimo slavne face kao što su: Michael Douglas, Antonio Banderas i Michael Fassbender. No u centru zbivanja je anonimna Gina Carano, koja jeste prava borbena mašina, a što i ne čudi, jer je cura istinska šampionka u mešovitim borilačkim veštinama.Šteta je što ovakav glumački potencijal nije ni približno iskorišćen, u cilju stvaranja ozbiljnijeg i pre svega kvalitetnijeg filma. Sve u svemu, nisam razočaran onim što sam video, ali pošteno rečeno, film je samo solidan i ništa više od toga.

Ocjena recenzije: 4.86 Tvoja ocjena: -