Total Recall: Potpuno sjećanje

odličan

Colin Farrell kao i u svakom filmu sve od sebe daje inače poslje prvog djela drugi bude nula ovo je čisti pogodak

"nakićeni" original

ja bih rekla previše "nakićen" akcijskim scenama potjera koje su nepotrebne i naporne, površnim i nezanimljivim likovima, mračnim scenama.. Ovaj film sam zaboravila čim sam ga pogledala, originalni film je puno bolji. Glavna negativka u ovom filmu djeluje kao neki izbezumljeni robot, totalno nezanimljiva, J.Biel se nećete ni sjećati... Jedino što mi se svidjelo jest zanimljiva futuristička arhitektura.

Svakako pogledati

Za sve one kao ja, neopterećene prvom verzijom Total Recall iz 1990-te, za sve one koji nisu obožavatelji Arnija, (a nisam, iako ga poštujem), ovaj film je sasvim jedan solidan akcijski SF film. Nije odličan, i mnogo toga je moglo, pa čak i trebalo biti bolje: Bill Nighy, jedan od mojih omiljenih glumaca - potpuno neiskorišten, šteta Kate Beckinsale - naporna efekti - osrednji itd... Ipak, ima film i dobrih strana, a najbolji element je svakako Colin Farell, koji, iako mi dosta dugo nije bio pretjerano simpatičan, ali me je "kupio" s filmom "In Bruges", se potvrđuje kao jedan od boljih glumaca u generaciji. Dobra je i sama zamisao, vizualno film izgleda dosta uvjerljivo, ali mu nekako malo fali "dubine", umjesto da se više prikaže život ljudi na jednoj i drugoj strani, što bi mi osobno bilo super zanimljivo, sve se nekako na kraju svodi na jurnjavu... Sve u svemu, nije to baš remek djelo, i očekivala sam više, barem ljetos, kada sam čitala najave, ali nije niti za odbaciti. I, da, svakako ću ponovno pogledati Total Recall s Arniejem, jer me poznavatelji uvjeravaju da je mnogo bolji… A ja sam ga davno gledala… i zaboravila, kao i skoro sve ostale filmove s Arniejem... Osim Terminatora.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Sećanje po sopstvenoj želji

Polazeći od premise: 'Šta je stvarno?', prekaljeni Len Wiseman latio se režije adrenalinske SF-akcije, inspirisane kratkom pričom čuvenog Philipa K. Dicka: 'We Can Remember It for You Wholesale'.Kurt Wimmer i Mark Bomback su adaptirali priču u filmski scenario koji je u suštini remake filma iz 1990. u kome smo gledali famoznog Arnija u punoj snazi.No, ova priča je delimično proširena, u smislu dublje karakterizacije glavnih likova, a i sama radnja je locirana na našoj planeti ili barem na onome što je ostalo od nje - nakon razornog bio-hemijskog rata (Mars se ovde i ne pominje). Godina je 2084.Postoje samo dva pogodna mesta za život:Ujedinjena federacija Britanije i Kolonija.Radnik u fabrici sintetičkog oružja, Douglas Quaid (Colin Farrell) vodi monoton život sa suprugom Lori (Kate Beckinsale), progonjen čestim noćnim morama.Odlučuje da ode u kompaniju 'Rekall', kako bi mu ugradili sećanja po želji. Ali stvari kreću naopako kada ga provale da je Douglas pravi špijun.Na sopstveno zaprepašćenje, Douglas otkriva da poseduje veštine tajnog agenta, tako da ubrzo upada u epicentar sukoba između vladajućeg totalitarnog režima, na čijem čelu se nalazi prepredeni kancelar Cohaagen (Bryan Cranston) i stalno rastuće grupe pobunjenika koje predvodi Matthias (Bill Nighy) ...Bazirajući priču na ideji koja istražuje granicu između stvarnosti i fantazije, pratimo junaka ove priče, koji ima sopstvene probleme, tako svojstvene za današnje urbano društvo (nezadovoljan načinom života koji je postao svakodnevna rutina, bez istinskih emocija). Razmatrajući međuljudske odnose, sukob ega i superega, pitanje identiteta, Wiseman uspeva da napravi film koji nije samo obična high-tech akciona avantura bez dubine odnosno adekvatno osmišljene pozadine.Colin Farrell se jako dobro snašao u naslovnoj roli, a tajna njegovog dobrog izdanja leži u činjenici da on nikako nije hteo da kopira Arnija, dajući nam jedan drugačiji lik, na sebi svojstven način.Vredne hvale su i sporedne uloge, jer Lori je podeljena ličnost, sa jako izraženim porivom za ubijanjem, koje sputava njen naredbodavac Cohaagen.Utisak je da se Kate Beckinsale ponavlja, ako imamo u vidu njena glumačka izdanja iz serijala 'Underworld', što u ovom filmu sasvim dobro izgleda.Jessica Biel, u roli hrabre Meline takođe se solidno snašla, mada je šteta što nije imala neku provokativniju ljubavnu scenu s Farrellom, što bi verovatno ostavilo jači utisak na publiku.Zanimljivi muzički aranžmani, čine skladnu celinu s tehnički dobro napravljenim akcionim scenama (doduše efekti nisu ništa naročito, nešto što nije viđeno).Kostimografija je mogla da bude puno bolja, a naročito je površno odrađen dizajn policajaca-robota (podseća na 'Star Wars').Zato je scenografija jako dobra, jer prikaz futurističkih favela zaista deluje fascinantno, a i samo gradsko jezgro preplavljeno svetlećim reklamama (i to ne samo na latinici, već i ćirilici, kao i na pismu azijskih naroda) plasira nam prikrivenu ideju globalizma.Nisam razočaran, jer film je u krajnjoj liniji ispunio moja očekivanja, najviše iz razloga što je ponudio nešto svoje originalno, iako se tretira kao remake.Pogledajte, pa procenite i sami...

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

Total Recall

Odličan Verhoevenov 'Total Recall' iz 1990. je jednostavno morao dobiti svoj remake u današnjem Hollywoodu gdje je uvijek lakše snimati po već nečijoj ideji nego izmisliti nešto novo. Po tko zna koji put se potvrđuje pravilo da je bolje ne dirati u ionako već dobre originale, ali ne može se reći da se tvorci ovog filma nisu potrudili izmjenivši poprilično upotrijebivši Zemlju kao jedinu lokaciju zbivanja u filmu, i potpuno izbacivši Mars iz originala. Zapravo generalna ideja je uz imena likova jedina poveznica s originalom, ali i kao takav Wisemanov 'Total Recall' je potpuno promašio bit originala koji je bio izrazito inteligentan pa čak i provokativan SF film. Ovo pred nama neosporno ima dobar izgled, akcijske sekvence su dobro odrađene, sve to izgleda skupo i dobro ali sama priča je tanka kao i većina likova; od izrazito iritantne Lori (Beckinsale u još jednom muževom filmu), do apsurdno smiješnog i nezastrašujućeg Cohaagena (ovo Cranstonu nije trebalo), bezveze potrošenog glumačkog potencijala Nighya u ulozi Matthiasa, pa sve do blijede i neinteresantne Meline (Biel). Suprotnost njima je jedini donekle pogođeni lik, ujedno i glavni lik filma kojeg uvjerljivo tumači Farrell i izvlači maksimum iz danog materijala; ali ovaj remake daje premalo u odnosu na original i jednostavno može služiti kao prilika da se još jednom podsjetite Verhoevenovog originala ili ga čak prvi put pogledate.

Bar se Arnold ne krevelji... ko u onom

Unatoč pljucanju službene kritike po ovom filmu, nalazim da postoji niz novih scenskih zamisli. Ovo nije remake ma tko to tvrdio. Istina podudaraju se neka imena, no potpuno e drugi karakter radnje tj. scena. Sama ideja je novi pristup, neke zamisli i radnje (pa čak i po zakonima fizike usklađene situacije - što je za američku akciju prilično neobično), iznenade. To film čini unatoč prepoznatljivom sižeu interesantnim, u prilog ovome mala paralela. Svi znamo kako treba i kako završava film Pasija, no isto ga pogledamo. Pogledati, no pričekati video izdanje.