Exorcist 2

EXORCISSSST

film je full oke samo e malo previse veze na prvi dio...mislim...ne kazem da to nije oke ali bilo bi bolje da nista ne ostavljaju nedovrs...

exorcist

nije loše

NIJE BAŠ TAKO LOŠE

Ja sam očito jedan od rijetkih koji ne misle da je ovaj film grozan. Slažem se da se ovaj nastavak ne može mjeriti sa briljantnim originalom iz 1974., ali nije ni tako loš. Ako smatrate da je ovo loš horor, pogledajte Bolnicu smrti (Anatomie 2) ili bilo koji drugi njemački horor. Film je po strahu vrlo tanak, ali je tjeskoban. Linda Blair me pomalo uplašila, valjda zbog toga što kad sam ju gledao, prisjetio sam se onog stravičnog divljanja po krevetu iz super strašnog originala. Gluma i režija su, po mom mišljenju, dosta dobri. Smatram da je Exorcist 2 osrednji horor, ali znate i sami da svatko drugačije doživi film. Ocjena filma: 3

Pazi se! Debilan film!

Među horoima ima najviše debilnih filmova. A ovaj je definitvno kralj među njima. Ako ga se uopće i može nazvati hororom. Naime ovaj je film toliko strašan da jedino beba od šest mjeseci može vikati za vrijeme filma. Ostali će se smijati njegovome debilizmu. Smislene priče nema, opsjedanja nema... Da bar nađemo egzorcista koji ovaj film može otjerati iz videoteka i općenito iz optjecaja.

užas

ovaj film je očajan. ovaj film je jako slab. dijalozi u ovom filmu debilni su poput ovih rečenica. ovaj film je definitivno osramotio svoga prethodnika. bolje bi bilo da ga uopće nisu snimali. kako netko može oskvrnuti onako dobar film kao što je prvi egzorcist ovako debilnim nastavkom??? a priča??? zar je to priča? scenarist je vjerojatno bio posvađen sa pisaćim strojem dok je ovo pisao. da postoji ocjena nula, ovaj film bi je dobio:::a da o ostalim nastavcima i ne pričamo!!!