Cijena straha

Neloše, čak i solidno

E ovaj me film ugodno iznenadio. Nisam očekivao nešto posebno, a nakon prvih deset minuta bio sam uvjeren da su patriotske igre dobile dobile dostojnu zamjenu kao najgori film u serijalu. Ali onda su se stvari počele zahuktavati, atomska bomba je zbilja opalila, scena spašavanja predsjednika je odlično izvedena (predsjednik je siguran a Morgan Freeman nek se snalazi)i sve do kraja film je zanimljiv unatoč Assflecku i ne baš dobrom izboru negativaca (ok, shvaćam da su morali maknuti arape koji su bili negativci u knjizi, ali neonacisti im stvarno nisu trebali). Ocjenu više filmu daju Liev Schreiber kao John Clarck, dobar rasplet, pa čak i kraj koji otvara vrata nastavcima (iako se Afleck toliko izblamirao zadnjih godina, tako da nije ni čudo da još nije snimljen novi nastavak). Bilo bi dobro da se i o Clarku snimi film iako Schreiber nema šanse da dobije ulogu (govorilo se o Matu Damonu što bi zbilja bilo nakaradno). Ako se okupi ista ekipa s redateljem Robinsonom, pa čak i s Benom, ovo bi mogao biti zanimljiv serijal, osim ako za sljedeći nastavak ne odaberu eskime komuniste kao negativce.

napet triler

Ovaj dio mi je poslije lova na crveni oktobar najbolji iz serijala o Jacku Ryanu. Iako ga glumi Ben Affleck mislim da je dosta dobro odradio svoj posao. U ostalim ulogama se pojavljuju Morgan Freeman, Liev Schreiber koji glumi Johna Clarka(čuo sam da će snimati film o njegovom liku), James Cromwell te Alan Bates koji su ostvarili odlične uloge. Film je prilično napet, vjerovatno zbog dobrog scenarija Daniela Pyanea(napisao scenarij za mandžurijski kandidat i any given sunday) te prilično dobre režije Phila Aldena Robinsona. U filmu imaju dvije poprilično atraktivne scene važne za samu radnju filma(nuklearna eksplozija i napad ruskih migova na američki nosač - odlično snimljeno). Teba spomenuti i glazbu pokojnog Jerrya Goldsmitha koja mi se jako svidjela. Jedan od boljih Affleckovih filmova.

Sum of all fears

Prilično realističan zaplet i vrlo uznemirujuća tema okrnjena je pomalo traljavim pripovijedanjem, pa nismo dobili "ozbiljniju" varijantu Kubrickova remek-djela "Dr Strangelove". No, i ovako, film navodi na pitanje kako li smo samo svih ovih pedesetak godina uspjeli proći bez nuklearnog sukoba sa svim tim projektilima konstantno uperenim u strateške ciljeve i svim tim ludim i narajcanim generalima na visokim funkcijama.

Realistično i neočekivano...

Ovaj me film zaista ugodno iznenadio. Očekivala sam još jedan površan triler, kakovih nažalost u Hollywoodu ''štancaju'' na veliko. No ovaj put nije bilo tako. Scenarij je jako dobar, a razvija se upravo onako kako bi trebao. Nema neuvjerljivih happy endova , besmislenih jurnjava automobilima i sličnih gluposti. A toga sam se baš bila bojala. No Benu je ova uloga jako sjela, mislim da su ovo filmovi kakve bi on trebao raditi. Manje komercijalni i zatupljujući... Drago mi je da je ovo jedan od scenarija čiji tvorci nisu mislili da smo mi najobičniji idioti koji popiju sve što im se servira... Morgana nema potrebe ni komentirati, briljantan kao i uvijek...

Sum of all Fears

"Ben Affleck kao Jack Ryan? Nemoguce! Ryan je Harrison Ford. Moze proci i Alec Baldwin, ali Affleck? Ovo nece bit' dobro!" - Ovako sam ja docekao najavu za Cijenu straha. Od tada je proslo dosta vremena i pogledao sam film nekoliko puta. Drago mi je sto sam se prevario. Cijena straha je najbolji triler koji sam imao prilike pogledati (a pogledao sam ih jako puno (kvalitetom ga sljedi NARC)). Ljubiteljima Toma Clancya i trilera uopce nezaobilazan film. Moja preporuka!!!!