Tragovi na duši

sjajno!!

Kakvo ugodno iznenađenje!!! Moram priznati da Nicole Kidman jako dobro glumi, o Anthonyu Hopkinsu je svaka dodatna riječ nakon viđenog u filmu suvišna jer je još bolji. Kao vino su oboje - što dalje, to bolje! :) Posebno mi se dopala uloga koju Hopkins tumači - što se toga tiuče, odigrao ju je fantastično i još jednom ostajem zadivljena jer ima širok i bogat glumački opus!! Nakon oronulog starca koji priča priču o Aleksandru, u ovom filmu glumi vitalnog starčića - crnca bijele kože koji je cijelog života skrivao jednostavnu istinu o sebi! Naravno, film je u detalje isplaniran jako dobro i nije nam ta njegova tajna dana odmah na dlanu i početku film. Odličan film!!! Divan!! Veliko osvježenje u ovim danima kad dobrih ideja i realizacija ima vrlo malo!

vrlo dobro

Iako meni Hopkins djeluje kao da konstantno ponavlja sam sebe - pa ga tako u svakom filmu vidimo u ulozi poluzbunjenog intelektualca treće dobi - ovo je film gdje se takav Hopkinsov karakter sjajno uklapa pa se i nameće kao prvi izbor za casting u priči o profesoru književnosti koji dobija cipelu nakon što ga stupidna politički korektna skupina akademskih kolega optuži za rasizam. Ubrzo mu umire žena i tone u društvenu izolaciju sve dok ne upozna ženu sa samog dna društvene ljestvice (Kidman) i skompa se sa piscem koji živi u dobrovoljnoj izolaciji u kolibi na rubu jezera (Sinise). Kidmanica djeluje iznenađujuće uvjerljivo kao predstavnica white trasha sa sjebanom sadašnjošću i još sjebanijom prošlošću - a Sinise se uz Harrisa (koji glumi PTSP-om pogođenog muža Kidmanice) priključuje likovima koji ostavljaju duboki trag svojim možda premalo iskorištenim pojavama na ekranu. Dok paralelno pratimo ulomke iz profesorove sadašnjosti i prošlosti polako otkrivamo svu dubinu njegovog prezira prema vlastitom porijeklu i sebi samome. Režija na trenutke djeluje pomalo zbunjeno pa se skokovi u radnji ponekad čine nelogični i nedorečeni, no to se može pripisati scenaristima koji su pokušali ugurati kompleksan siže knjige koja je - meni se čini - ionako težak materijal za ekranizaciju. Rezultat je da neke scene djeluju isforsirano i nepotrebno, no gledajući cjelinu imamo pred sobom vrlo dobru dramu punu odlične glume i pričom koja govori o društvenim marginalcima, načinima na koji se one nose sa izolacijom - te posljedicama koje to ostavlja na njih. Zaslužena četvorka.

INTRIGANTNO

Nicole Kidman i Anthony Hopkins u jednom filmu, to je san svakog filmofila, i sasvim dovoljna preporuka za Tragove na duši. Njih dvoje su izvaredni glumci koji se s nevjerojatnom lakoćom užive u svoje uloge i daju im neku posebnu čar. Gary Sinise i Ed Harris su sasvim solidni. Robert Benton je spretno režirao ovu dramu. Iako malo razvučen, nedorečen i staromodan, film je snažan, emocionalan i interesantan. Vrlo dobra drama. Ocjena filma: 4

A must go!

Dobra prica. Dobra gluma. Dobra kamera.