Oteta

Mardi Grass festival

Strastveni filmofili sećaju se popularnog blockbustera iz 1997. godine, ('Con Air'), koga je režirao Simon West, a glavnu rolu tumačio Nicolas Cage.Eto, nakon 15 godina ponovo su njih dvojica angažovani na zajedničkom projektu.David Guggenheim ('Safe House', 2012.) je napisao scenario, koji poseduje nekakav dramaturški zaplet, iz čega sledi obilje akcije.Nakon što je planirana pljačka banke pošla naopako, vešti lopov, Will Montgomery (Nicolas Cage) ostaje prepušten samom sebi. Uporni FBI agent Tim Harlend (Danny Huston) uspeva da ga smesti iza rešetaka.Pošto je odslužio osmogodišnju zatvorsku kaznu, Will hoće da povrati svoj život.Najpre hoće da se približi otuđenoj ćerki Alison (Sami Gayle) i proba da na pošten način zarađuje za život.Ali njegov nekadašnji partner, Vincent (Josh Lucas) kontaktira ga i postavlja mu ultimatum ...Uzbudljiva akciona priča koju odlikuje par lepo snimljenih kadrova od kojih se podiže nivo adrenalina.Jurnjava u taksiju na prometnim ulicama New Orleansa, gde se održava tradicionalni festival Mardi Grass u kome defiluju brojni kostimirani likovi, jeste pogodna atmosfera za akcioni žanr.Generalno gledano, režija je zanatski vešto odradila svoj posao, jer radnja ima zavidnu količinu napetosti, nekakav ustaljeni ritam, što nam drži pažnju da same završnice. Najveća mana jesu rupe u scenarističkom konceptu, čime sve gubi na uverljivosti, pa i značaju likova koji se provlače kroz radnju.Gluma je tek na prosečnom nivou. Nicolas Cage je jedva otaljao svoj posao, pa njegova harizma postepeno bledi u očima brojnih fanova.Josh Lucas se nametnuo kao negativac, ali zbog problematičnog scenarija, evidentno da nije mogao više da izvuče iz svog lika.Dopadljiv je Danny Huston kao posvećeni čuvar reda i zakona, dok je Malin Akerman jedva primetna (ipak njen atraktivni fizički izgled ovde nije dovoljan). Događaji u filmu imaju željenu autentičnost, obzirom da su setovi odrađeni na lokacijama New Orleansa (zanimljivo da je već par puta Cage tamo snimao).A oštro oko kamermana Glena Scantleburyja, ovekovečilo je nekoliko lepih kadrova, koji komotno mogu da prođu kao propagandni materijal u turističkoj ponudi ovog grada. Ako zanemarimo nekoliko jasno vidljivih, a nekoliko teže uočljivih nelogičnosti, onda ova plitka akcija može da se odgleda.Dobili smo relaksirajuću, neobaveznu zabavu u trajanju od nekih sat i po.Manje zahtevni filmofili mogu ovo da gledaju, a ostali bolje da preskoče i poštede sebe nepotrebne frustracije.

Nicolas Cage

šta reći ja još nisam gledao loš film s njime i ovaj isto tako super