Odbjegli Django

nešto novo +10

što se tiče westerna nisam baš ljubitelj ali ovo...ostao sam bez teksta film je odličannnn

Django Unchained

Bura oko novog Tarantinovog filma se vec stisala. Pa rijesih da svoje impresije bas sada podjelim sa vama. Prije svega Django je odlican film i tu nema spora, na svakom planu Django je najbolji Tarantinov film jos od Kill Billa. Ovo je daleko bolji film od precjenjenog Inglourise Bastards, ljudi ovo ako nista drugo najvise lici na Tarantina, covjeka koji je svakako pomjerio neke granice u svijetu filma. Ako je Kill Bill bio prekrasna posveta samurajskim filmovima prozeta estetikom spageti westerna, Django je pravi spomenik najvecim italijanskim westernima ikada. I ovo je film koji na maestralan nacin odaje posvetu sada vec uspavanom zanru u kinematografiji, on uspijeva da presipita neke zanrovske granice pa slobodno se moze reci da iste i pomjera.Dakle moze se reci i da je ovo meta film. Jedan prekrasni spomenik kulturi divljeg zapada prozet ironijom,sarkazmom i blagom nostalgijom. Ali isto toliko i univerzalan film da jasno meze da se smijesti u aktuelna politicka desavanja u Americi. Ono sto se kroz citav film primjecuje je pretjerivanje ponekad i prenaglasenost i brutalnost koja ide izvan granica samog zanra i sve to uz obilne kolicine britkog i inteligentnog crnog humora, moze se reci da je ovo mac sa dvije ostrice i svakako da takav ekces nekom nece prijati ali meni jeste. Gledajuci Djanga zabavio sam izvrsno, film jednostavno puca intezitetom i brzim tempo koji se odrzava pa skoro puno trajanje filma, naravno ima tu blagih padova ali Tarantino uspijeva da napravi jedan ludo zabavan i pametan film i sto je najvaznije sa puno znanja i hrabrosti. A poenta kinematografije je prije svega zabava a kad jos tu ima i mnogo pameti e to je pun pogodak. Gluma je na vrhunskom nivou, zaista nevjerovatne uloge su ostvarili svi glumci, pogotovo Leo Di Kaprio u koga sam malo sumnjao da li ce uspijeti da iznese ulogu na pravi nacin ali posle vidjenog fasciniran sam njegovim glumackim talentom. Scenario je odlican, sa jako dobro profilisanim likovima, britkim dijalozima i replikama za pamcenje. Poslednjih pola sata mi se cini malo zbrzanim i nedovoljno uvjerljivim. Mislim da je film mogao i da bude malo kraci ali to ne umanjuje vrijednost ovog filma, koji predstavlje jednu injekciju western zanru koji se poslednjih godina uspavao da li ce ovaj film dici taj zanr na noge ili je western mrtvav vrijeme ce pokazati. ocjena 9 od 10

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Django

Brutalno dobar. Od čega krenuti? Sve je odlično: scenario, režija, glumci. Quentin Tarantino jedan je od rijetkih bisera današnje filmske industrije koji malo kad razočarava. Ima svoj potpis, i on je takav kakav je, naturalistički (do groteske) i nije možda za osjetljivije oči. Međutim, iza tog pomalo grotesknog prikaza krvi do koljena otkriva se inventivan i zanimljiv scenarist, vrhunski režiser, s kojim najbolji suvremeni glumci vole raditi i to im je čast. Film je jednostavno odličan. Ima mnogo komičnih trenutaka, ima bolnijih trenutaka, ima drame, akcije, svega. Iako su sve zvijezde svoj posao odradile odlično, moj osobni favorit je Christoph Waltz, relativno nedavno otkriveni glumački dragulj (fascinantan u Nemilosrdnim gadovima). Jednostavno je sjajan. Sjajan je i Samuel L. Jackson, koji po mom mišljenju igra najzanimljiviji lik u filmu. Leonardo Dicaprio, suvremeni glumački bog, odličan. I na kraju Jamie Foxx, zapravo centralni lik, isto jako, jako dobar, mada su mu ostali malo preoteli pozornost. Svaka čast, Tarantino. Gledanje obavezno.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

riječi su suvišne

Fantastičan film i moj ovogodišnji favorit za Oscara.

Lovci na ucenjene glave

Retko koji pasionirani ljubitelj filma, može biti ravnodušan 'prema liku i delu' poznatog filmadžije, Quentina Tarantina.U koprodukciji uglednih 'The Weinstein Company' i 'Columbia Pictures', ovaj režiser specifičnog stila u stvaranju filmova, rešio je da se okuša u pomalo zaboravljenom žanru - u vesternu. Inspiraciju je pronašao u spaghetti vesternu 'Django' iz 60-ih godina prošlog veka (gde je Franco Nero, skrenuo pažnju na sebe)).Na produkciju je utrošeno oko $100,000,000 dok su setovi odrađeni na lokacijama u Kaliforniji i Louisiani.Smeštajući radnju dve godine pre početka američkog Građanskog rata, Tarantino obrađuje temu ropstva, ali na sebi svojstven način.U centru zbivanja su dvojica ortaka, lovaca na ucenjene glave.To su:nemački zubar, Dr. King Schultz (Christoph Waltz) i bivši rob, Django (Jamie Foxx).Pratimo njihovo putešestvije po Americi, od Texasa sve do Mississippija, gde je locirana plantaža 'Candie Land', u vlasništvu okrutnog robovlasnika Calvina Candieja (Leonardo DiCaprio).Dvojica glavnih junaka lažno se predstavljaju, kao potencijalni kupci robova, mandingo boraca, ali nisu računali da Calvin ima pronicljivog savetnika, dugogodišnjeg slugu, matorog Stephena (Samuel L. Jackson).Tako njihova misija da oslobode (otkupe) Djangovu voljenu Broomhildu (Kerry Washington) kreće po zlu...Miks akcije, drame i povremenog humora (prilično crnog doduše) odlično funkcioniše u priči gde vlada rasna diskriminacija, kada su granice između belaca i crnaca bile jasno označene.Stvarajući galeriju interesantnih likova, Tarantino gradi postupno radnju, koja je prožeta antirasističkim porukama.Belci su uglavnom prikazani kao ružni, prljavi i zli (mislim na sporedne likove, naravno).S druge strane, crnci su predstavljeni kao fizički superiorniji ljudi, ali su nepismeni, uplašeni, bez vere u bolje sutra.Odlično postavljeni dijalozi, uz ludački odrađene akcione scene, sa obiljem krvi, čine film više nego gledljivim. Radnja je dobro izbalansirana, tako da trajanje od blizu 3 sata nije nekakav hendikep, jer sve ide po principu, 'red priče', pa onda 'red pucnjave'.Sjajna gluma je za svaku pohvalu, što je i bilo za očekivati.Takav režiser, uvek izvlači ono najbolje iz odabranih glumaca.Dakle, Waltz i Foxx, izvrsni kao tandem, a nasuprot njima, ništa nisu lošiji, DiCaprio i Jackson. Pohvale i na račun glavnog ženskog lika, crnkinje koja solidno vlada nemačkim jezikom, Kerry Washington.Možda je u nekim delovima filma, režija malo preterala u tretiranju robovlasničkog pitanja na američkom Jugu, ali to u krajnjoj liniji ne menja suštinski temu, kojom se bavi film.Jako dobar film, koji se lako prati, jer je urnebesno zabavan i tarantinovski specifičan, pa svakako zaslužuje da se pogleda.

Ocjena recenzije: 4.38 Tvoja ocjena: -

Razočan

Ne mogu vjerovati da je ovo napravio isti lik koji je napravio Kill Bill-a i Pakleni šund. Mislio sam da je Hobit najgori film godine, ali Django ga je lakoćom prevazišao. Film se u prvom dijelu još kako tako vuče, ali fore su jednostavno preloše za visoku letvicu koju si je Tarantino postavio i likovi nisu toliko zanimljivi (možda dijelom zato što je glavni glumac nije nimalo komičan pa je po meni pogrešno izabran). Drugi dio je totalni raspad sistema, mada se cijeli scenarij čini navrat nanos sklepan. Ovako pljujem po filmu jer sam ga mjesecima čekao pa sad moram nekako ispucati tu frustraciju. Da zaključim, ako ovo dobije Oskara, to će biti totalna sramota (mada nemam ni nekomišljenje o zvjerima Južnih divljina, ali od njih nisam bar ništa očekivao).

Krvavo

Ima tu svega, film je vrlo dobar prošaran tarantinovskim humorom, odličnim dijalozima, ubojstva su dosta uvjerljiva sa puno krvi u zadnjem dijelu filma čak i previše. glumci su odlični od brbljivog Christoph Waltz, šutljivog Jamie Foxx, ljigavog Leonardo DiCaprio do odličnog Samuel L. Jackson. Ocijena 4

A joj!!!

Nakon svih pročitanih hvalospjeva, ispada da je malo glupo pametovati, međutim, meni Tarantino i dalje ne prolazi. Slažem se sa svime o odličnoj režiji, glumi, fotografiji, soundtracku, međutim u jednom dijelu filma mi sve počinje lagano ići na živce, u potpunosti se slažem sa gornjim komentarom da u drugoj polovici film totalno pada, na kraju zaparavo neznam što gledam, mješanje svega i svačega nije uvijek potrebno, a ovdje se mješa sve, očekivao sam više humora, jedino smiješno mi je dok raspredaju o vrećama na glavi, nisam se mogao naviknuti sa kićenom govorom Waltza u situaciji dok robovi jedva znaju govoriti, tako da, Tarantina ili se obožava ili ga se ne voli. Ja sam očito ovo drugo!

Auf wiedersehen. Bullseye.

Iako je ove godine favorit Spielbergova odlična povijesna drama Lincoln, čvrsto vjerujem u čuda da će Akademija prepoznati, po mom mišljenju, Oscara vrijedan film Quntina Tarantina i dodijeliti mu kipić za najbolje ostvarenje godine. Njegovo “južnjačko” djelo je film koji, u svojoj priči o slobodi, hrabrosti, pravdi i ljubavi, smiono spaja sve što možete zamisliti. Django, glavni junak, kao hrabri Siegfried ide u pohod oslobođenja svoje voljene Brumhilde (Broomhilda u ovoj priči) , te na svom putu, mušketirski spretno, bori se protiv okrutnih mučitelja tadašnjeg doba. I postaje najbolji strijelac Juga  Glumačka ekipa, s ljubavlju birana, čini da filmsko platno naprosto pršti od energije. Uz izvrnsog Jamiea Foxa, kojemu je ovo, po meni, najbolja uloga od Raya, rame uz rame jaše i veličanstveni Christoph Waltz. Tu je i nezaobilazni Samuel L. Jackson kao “prodana duša” Stephen, ali i jedan izazov za Tarantina, a to je Leonardo di Caprio. Iz njega je veliki šef jednostavno izvukao još jedan sloj ionako odlične glume i dobio od njega ono što, vjerujem, ni sam nije znao da ima u sebi. Di Caprio je naprosto fenomenalan kao nemilosrdni gad Candy, te je ovim likom samo još jednom dokazao da može glumiti sve. Savršeno napisan scenarij s odličnim dijalozima i impresivnom galerijom likova, spretna režija, prediva fotografija, upotpunjena standardno dobrim tarantinovskim soundtrackom čini ovaj film jednostavno čarobnim i, berem meni, ni na trenutak dosadnim. Nakon filmova Reservoir Dogs i Pulp Fiction ovo je prvi QT-jev film koji sam pogledala tri puta u tri dana. Stoga ocjena…čista petica!

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

+++

nakon odgledanog filma...naravno kao i skoro poslije svih odgledanih tarantinovih filmova ostao sam odusevljen.scenari jako dobro zamisljen i jos bolje razraden..ali najvise sto mi se svida to su dijalozi medu likovima sto je toliko zanimljivo dobro i komicno napravljeno da ih je fantasticno gledati..tarantinova ubojstva jako dobro napravljena u nekim scenama mozda i previse dobro.glumacka postava odlicna ali moram idvojiti Christoph Waltz-a koji me ocarao sa glumom i nasmijao sa svojim postupcima, Dicaprio standardno dobar i uvjerljiv,Foxx takoder odlican isto kao i legendarni Samuel L. Jackson..sve u svemu tarantino se drzao svog stila radenja filma i opet odusevio kao svih ovih godina do sada nadam se da ce tako biti i u buducnosti i da cemo imati prilike pogedati jos tarantinovih filmova.preporuka svima koji nisu pogledali... vrlo dobar 4

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Django

Tipični Tarantino... čovik se na svoj osebujan način šprda sa svime... sa ondašnjim jugom Amerike... sa aristokracijom... pa na neki način i sa "legendama" wild westa... i kod njega jednostavno nema sredine... ovaj film ili će biti prihvaćen i hvaljen... ili će ga popljuvati... meni osobno se ovo njegovo viđenje špageti westerna svidilo.... po meni je za koplje ispred razvikanog Arga i koloritnoga Pijeva života... barem što se ovogodišnjeg kipića tiče... iako Tarantina ovi iz akademije ne mogu baš prožvakati... ocjena čista petica...

Najbolji film godine

Sama spoznaja da je ovo Tarantinov film izazvala je u meni uzbuđenje pošto taj čovjek još uvijek nije razočarao. Nakon što sam pregledao film ostao sam bez riječi. Ovo je sigurno jedan od njegovih najboljih uradaka do sada. Glumačka postava je odlična, a posebno Christoph Waltz koji je odglumio fenomenalno. Sve u svemu film vrijedan svake pohvale.

slastica

Tarantino je izostavljen iz nominacija na predstojećem Oscaru u kategoriji najboljeg redatelja, ali iz sveg se srca nadam da će materijalizirati nominaciju za najbolji originalni scenarij koji on potpisuje. Dakle, što se mene tiče, Bravo, Majstore! Kao veliki Tarantinov poštovatelj subjektivna sam i premda još nisam odgledala ostale nominirane filmove, nakon jučerašnjeg gledanja Djanga definitivno sam uvjerena da Tarantino ima još jedan antologijski film. Tarantinova poetika dobro je poznata i opet si je maksimalno dao oduška. Galoni umjetne krvi, pucačina na sve načine, scene s gomilom tjelesa, sjajna glazbena podloga (uglavnom Morricone), motiv čistog užitka osvete i briljantni dijalozi. To je ono zbog čega ga poštujem. Kod njega nema slabosti u nekom od elemenata - sve je detaljistički savršeno posloženo u snažnu cjelinu. Znaš što ćeš dobiti, ali znaš da ćeš to dobiti u najboljem mogućem izdanju, neuvijeno i opet nekako svježe, pa se vraćaš po još. Da sama moram odlučiti koga od nositelja fabule nominirati, nisam sigurna bi li to bio Leonardo di Caprio. Odigrao je sjajnu ulogu, ali meni je Christoph Waltz nakon prvog gledanja nekako dojmljiviji; nadam se da nisam upala u zamku simpatičnosti. Ne znam. Ali znam da ću i ovaj film gledati, kao i ostale Tarantinove, još nekoliko puta. Naravno, magiju Pulp Fictona čak ni sam Tarantino još uvijek ne može nadvladati. Premda već hrpu dijaloga znam napamet, opet i opet kad je prilika :)

Django Unchained

Kad je Tarantino počinjao karijeru snimio je dva odlična filma: 'Reservoir Dogs' i 'Pulp Fiction', toliko savršena da ih je teško nadmašiti. S godinama je mijenjao stil, postao poznat i priznat pa je mogao i snimati potpuno otkvačene filmove kakvi mu priliče. Rezultat toga su filmovi 'Kill Bill', 'Inglourious Basterds' i najnoviji 'Django Unchained' prije ostalih pošto njeguju sličan stil, podosta različit od njegova dva početna klasika koji se sukladno vremenom u kojem su snimani nisu oslanjali na specijalne efekte i modernu tehnologiju, već su u prvom planu bili Tarantinovi dijalozi i odlično smišljena radnja uz pregršt kultnih scena. 'Django Unchained' je Tarantinov hommage vesternu uz njegov nezaobilazni dodir, zapravo ovo što smo dobili je točno ono što bi i trebalo očekivati od Tarantinovog vesterna. Baš kao što se u 'Inglourious Basterds' „zabavljao“ s nacistima, ovdje se bavi Divljim Zapadom, plantažama Juga, ropstvom. I mora mu se priznati da to radi na prilično zabavan način pošto je dobar dio filma vrlo dobar dok pratimo putovanje Djanga – oslobođenog roba (Fox) i njegovog partnera lovca na glave – njemačkog zubara Dr.Schultza (Waltz) u nastojanjima da oslobode Djangovu ženu okova ropstva. Na tom putu Tarantino uvodi niz zanimljivih likova poput Big Daddya (Don Johnson), crnog sluge Stephena (Samuel L.Jackson) i na kraju njegovog gospodara Calvin Candiea (DiCaprio). Te scene u Candylandu (zanimljiv naziv plantaže) su možda i vrhunac filma gdje DiCaprio daje još jednu dobru ulogu (zanemaren od Akademije), dok konstantno odlični Waltz još jednom oduševljava. No, neobjašnjivo točno nakon prvog velikog preokreta kojeg ne bi htio otkriti, taman kada sam Tarantino ulazi u film, dolazi do strelovitog pada. Ona dinamika radnje nestaje, a na njeno mjesto dolazi totalno kaotičan, krvav, tarantinovski osvetnički pohod Djanga koji mi se niti najmanje nije svidio. Nekako je u toj ludosti, mijenjanju povijesti, 'Inglourious Basterds' bolje, komičnije završio. 'Django Unchained' je predug za ono što ima za reći, ali to bez sumnje ostaje vrlo dobro režiran film, s nevjerojatnim soundtrackom (ponekad i nepotrebnim odabirima, ima tu i rap glazbe), parom dobrih glumačkih ostvarenja i fanovi će biti oduševljeni. Tarantinov miks povijesti, nasilja, osvete, miješanja žanrova i čiste ludosti prestaje funkcionirati posljednjih sat vremena kada film zapada u manjak dobrih scenarističkih ideja i postaje poligon za pretjerano naglašen i potpuno nepotreban pucački obračun koji završava s rasplesanim konjem?! Moglo je to i bolje, ali Tarantino nikada nije bio tip redatelja koji se suzdržava ili radi kompromise; svejedno prije je snimao bolje filmove!

Ocjena recenzije: 4.57 Tvoja ocjena: -