Charlijev svijet

Sećam se prvog poljupca

Stephen Chbosky je autor 'The Perks of Being a Wallflower', romana koji je objavljen 1999. godine da bi ubrzo postao bestseler, stekavši brojne poklonike i to pretežno među mladom populacijom. Bilo je potrebno desetak godina da pisac reši da roman doživi i filmsku ekranizaciju. Sam ga je adaptirao u filmski scenario i latio se režiserske palice.Utisak je povoljan, jer čini se da mu je pošlo za rukom da priču efektno oslika na veliki ekran.Glavni protagonista je tinejdžer od petnaest godina, Charlie (Logan Lerman), kome je polazak u srednju školu izgledao kao put u nepoznato.Dobroćudni, povučeni, introvertni momčić susreće se s brojnim iskušenjima na putu odrastanja i sazrevanja.Ali uz pomoć novostečenih prijatelja, sve je lakše i lepše.Patrick (Ezra Miller) i Sam (Emma Watson) uvode ga u svoje društvo, odškrinuvši mu vrata novog sveta. Charlie kroz druženje s nešto starijim tinejdžerima od sebe, shvata značaj iskrenog prijateljstva, otkriva čari mladalačke zaljubljenosti i oseti strast prvog poljupca...Dirljiva priča, prožeta jakim i iskrenim emocijama.Svi akteri deluju krajnje prirodno, pa se mora odati priznanje izuzetno dobro napravljenom kastingu.Plejada mladih glumaca upečatljivo je oslikala svoje likove, tako da je sve ispalo veoma autentično.Sigurno je da mnogi tinejdžeri lako mogu da se identifikuju s nekim od naših junaka, jer im je problematika bliska, a uz sve to predstavljena je na jedan univerzalno dostupan način. Svakako da triling: Logan Lerman, Ezra Miller i Emma Watson, zaslužuje sve pohvale, zbog kvalitetne glume, daleko zrelije u odnosu na broj njihovih godina.Od sporednih (odraslih) likova bilo bi nepošteno izostaviti dopadljiv performans koji je dao Paul Rudd.Razlog tome je što Mr. Anderson opravdava svrhu prisustva pedagoga u obrazovnoj instituciji, jer je prepoznao veliki potencijal inteligentnog dečaka, podstičući ga da piše, a pritom mu je davao pravovremene smernice kako da što bolje i brže shvati osnove funkcionisanja stvarnog sveta, tamo negde napolju, van topline porodičnog doma. Ako pretpostavimo da je vreme dešavanja radnje smešteno u periodu, školske 1991/1992. godine, onda možemo bolje da razumemo tadašnji muzički ukus tinejdžera.Definitivno ovde ima puno dobrih, nadahnutih muzičkih numera, što samo pravi prikladan štimung.Veoma prijatno iznenađen, jer me je ova topla ljudska drama na trenutak vratila u prošlost, izazivajući nostalgična sećanja na bezbrižno srednjoškolsko doba, koje je nepovratno prošlo.Ostale su samo uspomene, kao svedok neponovljivih iskustava koje nikada više nećemo da proživimo na tako emotivan način.

osrednje, možda isposprosječno!!

zasigurno postoji mnogo filmova o tinjeđerima koji zaslužuju pohvale i preporuke. nažalost, ovo nije jedan od takvih. Barem je to moje mišljenje.Istina, moram priznati da ga ni nakon nekoliko pokušaja nisam uspio odgledati do kraja, što mi se rijetko događa.No, to ne mijenja činjenicu da je to loš film.Možda jedina dobra stvar u cijeloj priči jest Emma Watson,što nije dobar temelj.Čovjek koji ne može odlučiti o žanru filma niti tempu radnje ne bi se smio hvaliti niti pozivati na uzore kao što su veliki John Hughes ili Peter Weir.U svakom žanru postoje određene konvencije kojih se treba pridržavati inače napravite slab film pa vas publika više ne slavi kao prije.Iskrene duše ne mogu preporučiti ovaj film jer jednostavno ne ispunjava očekivanja ciljane publike.

Vrlo dobro

Komičan i tužan u isto vrijeme, dobra priča,ali prvenstveno film donosi toplu i dirljivu priču koja će rijetke ostaviti ravnodušnima, bezvremenski film. Vrhunski glumci,pogotovo Logan Lerman. Isto tako film je režiran vrhunski. ocijena 4+

ante

Stvarno odličan film ali jako tužan.

Odličan!

Stvarno predivan film, koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Preporučujem svima! Posebno ističem mladog Ezru Millera, koji me se posebno dojmio u filmu "Moramo razgovarati o Kevinu" (još jedan fantastično dobar film). Nesvakidašnji glumački talent, nadam se da ću ga imati još prilike gledati u dobrim ulogama. Mali je stvarno poseban.

Filmcina

Cudno da nema recenzija za ovako dobar film.Film koji odusevljava,teen film koji je miljama kvalitetom daleko od slicnih filmova.Odlicna radnja kao i gluma mladih glumaca pred kojima je tek buducnost.Ogromna preporuka.