Krađa identiteta

Nije pametno zvati se Sandy

Seth Gordon ('Horrible Bosses', 2011.) nastavlja saradnju sa sve traženijem Jasonom Batemanom, donoseći nam jednu savremenu komediju, koja ismeva neke aspekte urbanog načina života (čitaj: plaćanje karticama ili kako se to danas popularno zove 'plastika').Jerry Eeten & Craig Mazin su autori priče 'Identity Thief' od koje je sročen scenario.Polazeći od premise: 'Njena zabava na njegov račun!' pratimo avanture porodičnog čoveka u nastojanju da pronađe prevaranta koji mu je ukrao identitet i prilično ga ojadio u finansijskom smislu.Izgledalo je da stvari kreću nabolje za Sandy Pattersona (Jason Bateman) kada je prešao u novu firmu, za veću platu, a na oduševljenje svoje supruge Trish (Amanda Peet) i njihove dve ćerke.Međutim kada završi u policijskoj stanici, pod optužbom za nedolično ponašanje, na sopstveno zaprepašćenje shvata da mu je neko ukrao identitet, koristeći njegovu kreditnu karticu za raskalašnu kupovinu ... Dinamična priča, kroz koju defiluje galerija uvrnutih likova, stvarajući urnebes prožet dovoljnom količinom humora.Ipak u centru pažnje su dvoje protagonista, koji zapravo nose ceo film na svojim plećima.Ojađeni Sandy i prepredena Diana (Melissa McCarthy) tokom razvoja radnje zajednički prolaze nekoliko faza duhovne transformacije, pa preko svojevrsne interakcije, na kraju iz svega izlaze kao bolji ljudi.Od neprijatelja, postaju bliski prijatelji.Evidentno je da su Bateman i McCarthy, uložili puno truda, pozitivne energije u kreaciji kompleksnih likova.Ovo naročito važi za Dianu, jer publika ima prilike da je postepeno upozna i do samog kraja, praktično da je skonta i prihvati kao simpatičnu ženicu, koja eto ima nekakvo opravdanje za 'posao' koji je tako efikasno razradila.Naravno i Bateman nije loš u roli žrtve, kao tolerantan čovek, ali čvrsto rešen da povrati raniji ugled, koji mu je promućurni prevarant ozbiljno ugrozio.Od sporednih likova, vredi istaći policijskog detektiva Reillyja u izvedbi Morrisa Chestnuta, kao predstavnika zakona koji je već oguglao na takve prestupe, pod pritiskom stalno rastućeg talasa kriminala (tipa:'imam ja pametnija, ozbiljnija posla').A tu je i upečatljiva rola koju ima odlični Robert Patrick, kao Skiptracer, privatni detektiv koji svoj posao obavlja baš revnosno na zadovoljstvo svojih poslodavaca.Ako zanemarimo par scenarističkih sitnih propusta (kao recimo na samom početku - telefonski razgovor), radi se o gledljivoj komediji, iako komične sekvence nisu podjednako smešne, niti zanimljive, tokom razvoja celokupne radnje.Podatak sa Box Office govori nam da je film dobro prihvatila američka publika, jer je na uloženih $35,000,000 u produkciju, nakon više od 3 meseca prikazivanja širom USA, inkasirano više nego zadovoljavajućih, približno $135,000,000.Dakle, neki jak prosek, što ukazuje da bi moglo da se pogleda, kao film za jednokratnu upotrebu.Normalno ostavite suvišna očekivanja da će ova komedija izazvati brojne salve smeha, mada je izvesno da je laka zabava zagarantovana.

Odlično!

totalno očekivani prosjek a nasmijao sam se do suza, dobra priča, odlični glumci, zabava osigurana! svakako pogledati! :)

Loše

Jako loš i jeftin film, nije ni čudo što je onako loše ocjenjen na IMDBu. Nijedna scena me nije uspjela nasmijati.

Komedija neočekivano dobrog humora!

Zar nije najbolja stvar kada u kino uđete dajući filmu osrednje šanse, a izađete misleći da nešto tako dobro niste gledali već dulje vrijeme? To je upravo bio i moj slučaj.. :) S predrasudama o još jednoj tipično osrednjoj američkoj komediji ofucanog naziva ušla sam u kino ni ne očekivajući da će me totalno oboriti s nogu. Glumačka kombinacija (Melissa McCarthy, Jason Bateman) je sjajna, osvaja svakom novom šalom, svježinom humora i nemogućim peripetijama.. Elementi kriminalističke priče doduše, ne mogu se shvatiti ozbiljno i nitko to neće uzeti za zlo. S druge strane, uvjerljiva gluma zaokružuje tu šarmantnu priču.