Mafijaši starog kova

srednje

mislim da netko od drugih glumaca glumi svatko bi film ocijenio kao običan shit ali tu su 2 izvrsna glumca koji su se dobrano namučili da film iole bude gledljiv

Super film!!!

Ovaj film nije tipičan krimić.Oni su obično dugi, spori, mračni i neshvatljivi.Kod ovog uratka to nije slučaj jer je ovo smiješni i tužni film o propuštenim prilikama bez previše klišeja ili su oni dobro zamaskirani.Glumačka postava sastoji se od tri holivudske legende koji su osvojili Oskar.Radnja prati ostarjelog mafijaša Vala kojeg glumi Al pacino. Upravo je izašao iz zatvora nakon skoro 30 godina. Dočekuje ga prijatelj Doc(Chris Walken), njegov bivši partner u zločinu, koji ima svojih demona i neriješenih stvari.Zajedno odluče prije nego što im vrijeme iscuri, učiniti i nešto dobro u svojim životima.Opljačkaju apoteku tražeći lijek za Valovu impotenciju, pomognu curi u nevolji prije dolaska policije,izbave starog prijatelja iz staračkog doma i općenito se zabavljaju belosvjetski. Pođu u kupnju novih odijela, na ispovijed i slične stvari.Nakon smrti svog kompanjona,pokopaju ga dostojanstveno i kršćanski. Pred kraj filma shvatimo da je konobarica u restoranu gdje Doc zalazi zapravo njegova unuka kojoj je ostavio stan prije odlaska u borbu.S njenom majkom je imao kompliciran odnos, i budući da se ona otuđila od njega, želi ispraviti svoje pogreške.Prvoklasno djelo koje nažalost nije shvaćeno kao takvo. Preporučam.

Nisi ga shvatila MovieTriper..

Po sinopsisu, koji je vrlo površan, dalo bi se zaključiti drugo no film govori o promašajima u životu, i spoznajama, što je istinska vrijednost, za što i koga se vrijedi žrtvovati. Jesu li to prijatelji, provod, novac, nepoznati na ulici. Film se može pogledati i "pogledati". Bez i s uključenim mozgom. No siguran sam kako je intrigantan i dobro odrađen. Neću vas daviti s rakursima koji su namjerno korišteni na taj način, sa ritmom i likovima kojima se život kao "slučajno" isprepliće. Nakon gledanja proći će malo dok vam "legne".

Dojam: razočaravajući

Samo zato što angažiraš dobre glumce, ne znači da možeš napraviti film iz ničega...nikako mi nije jasno zašto su odustali od potencijalno dobre priče napraviti BOOM.. mlohavo, beskarakterno i otužno.. skidam kapu fenomenalnim legendama filma, ali njihova karizma ne može nositi cijeli film.. Fali mesa, fali materijala, fali boli, sreće i vrištanja, ekspresije, borbe i životnosti.. ovako je sve u magli.. da li bih ga znala prepričati? možda.. a željela? ne baš...