Zora živih mrtvaca

Crossroads Mall

'Kada više ne bude mesta u paklu, mrtvi će hodati zemljom.' Ovo je polazna premisa modernizovanog horora prilagođenog 21. veku, a koji počiva na više nego zapaženom originalu iz 1978. Georga A. Romera (po mnogima najboljem filmu o zombijima).Eric Newman jedan od producenata, došao je na ideju da se snimi remake kultnog horora o zombijima, imajući u vidu nove tehnološke mogućnosti što je značilo pre svega kvalitetniji vizuelni izgled krvožednih spodoba, zahvaćenih misterioznim virusom.Zemlja se našla usred apokalipse, niko nije u stanju da racionalno objasni šta se događa.Grupa preživelih pronalazi utočište u napuštenom tržnom centru, Crossroads Mall (čista simbolika).U fokusu su ljudi različitog društvenog statusa, okupljeni na jednom bezbednom mestu, čime je metaforično prikazano američko potrošačko društvo. Izvrsno prezentiran sociološki (pa i psihološki) aspekt celokupne priče, kroz nekoliko efektno napravljenih scena, gde su dotaknute mnoge teme: abortus, 'potrošačka groznica', humanizam, sirovi ljudski instinkt za golim preživljavanjem, pravo na ljubav, ponašanje pojedinca u grupi, solidarnost, pa i sebičnost.Unoseći dovoljnu dozu cinizma, uz neizostavan crni humor, filmska priča deluje zabavno i osvežavajuće.Akcione scene su sasvim dobro napravljene, bez suvišnog preterivanja.Zack Snyder je debitovao na polju dugometražnog filma, nakon višegodišnjeg kaljenja (snimanje reklama za svetski priznate brendove).Za inovativan, osveženi scenario, zaslužan je James Gunn, koji je inteligentno preuzeo i potom obradio sve ono što je bilo dobro iz Romerovog originala.Glumačka izdanja su uglavnom na visokom nivou (Ving Rhames i Sarah Polley zaslužuju pohvale), s tim što se pojavljuju neki glumci iz originala, što je svakako omaž kultnom klasiku.Par muzičkih numera samo stvaraju pravi štimung, tako da je ovaj hororac zaista jako dobro ispao.Preporuka svim ljubiteljima filma, jer ovo je pravi dokaz da i remake, ponekad može da bude dobar poput originala.

Na tragu originala...

Većina se neće složiti, ali meni je Zora živih mrtvaca iz 2004 bolji film od onoga iz 1978. Pitate se zašto? Film je manje više zadržao osnovne konture originala, ali je nadograđen nekim novim idejama. Neke ideje su dobre, neke su loše, a ako uzmemo film kao cjelinu, ima onu crtu koju je imao i original, ali sa dodatnim detaljima koje ga čine, po meni superiornijim filmom. Pravim fanovima će uvijek original biti bolji, ali ovaj film će sigurno biti zapamćen kao jedan od boljih horor filmova snimljenih u ovom desetljeću. Ono što ga odvaja i čini boljim je dojam da je gledljiviji od originala, radnja je brža, kao i sami zombiji. I baš kao što su zombiji ''nabrijaniji'', tako je i cijeli film jedna brza vožnja na kraju koje se želite ići još jednom provozati...

WHEN THE MAN COMES AROUND

uuuuuuuuu to je dobar film,ekipa koa pljuje po tom filmu je vjerojatno živjela pod kamenom dok su na vlasti bili zombi filmovi,od genijalne uvodne špice sa johnniem cashom te oklopljenih kombija do kraja s kamerom na brodu ovaj film je zombi-trash remek djelo

film je oka

film je za pet

When there´s no room in hell, the dead will walk the Earth

Napeto, kvalitetno napravljeno i akcijski nabijeno. To su tri najbolja epiteta kojim bi opisal ovaj vrlo dobar akcijski horror. Redatelju Snyderu je ovo bil debut a za debut pokazuje puno talenta i sa zanimanjem očekujem njegove nove filmove. 300 još nisam pogledal ali vjerujem da je film zanimljiv. U Zori živih mrtvaca ima puno super scena od kojih bih izdvojil: rođenje djeteta zombija, krvoločan početak i kraj, tv snimke itd, ima ih još puno... Film koji se bez pol frke može pogledati više puta i koji nije rađen samo za fanove horrora, kaj mi se jako sviđa. Ving Rhames je cool ko i uvijek a i ostatak glumačke ekipe nije loš. I onda tko su veći gadovi: ljudi ili zombiji?

Jaka četvorka

Film je jako,jako dobar.Gledal sam i onaj prvi snimljen neznam točno koje godine ali ovo je valjda prvi remake kaj je dostojan ako ne i bolji od orginala.Film je fenomenalan nije opterečen nekim velikim glumačkim facama,režija dobra,efekti dobri,dodaci na dvd dobri,kraj jako dobar nije happy end.Šteta kaj je izašel skoro paralelno sa isto tak odličnim 28 dana posljie sa sličnom temom.ocjena 4

PUNOKRVNI HOROR

Nažalost, nisam imao prilike pogledati Romerove filmove: Night of the Dead iz 1968., Day of the Dead iz 1986., i Dawn of the Dead iz 1978. Nije da me ne zanimaju, nego ih nigdje nema, niti u videoteci, niti u trgovini, niti na tv-u, ali to je sasvim druga priča. A sada nešto o remakeu. Najviše od svega me je oduševila šokantna i gnjusna maska filma. Zora živih mrtvaca je od početka do kraja strašna, krvava, napeta, šokantna i (nepotrebno) začinjena sa malom dozom crnog humora. Od glumačkih nastupa, najviše mi se svidjela Sarah Polley koja se super snašla u svojoj ulozi. Zack Snyder je odlično režirao ovaj horor, s obzirom da mu je ovo prvi film. Stvarno ne razumijem ljude koji govore da ovaj film nije strašan. Mene je ovaj remake jako uplašio iako sam dosta otporan na razne šokove i strah. Ali nekom je nešto strašno... Ocjena filma: 5

Ludo!

Film je vrlo zabavan iako nije strašan.Film je kao prvo smiješan, bar meni.Malo mi je glup završetak pošto su na kraju svi umrli.

Jako dobro!

Stvarno jako dobar film!Iako je radnja malo nategnuta,film je dosta zanimljiv i djeci od 12-60 godina.Ali ako ste ga pogledali u kinu,onda ga ponovo posudite u videoteci na DVD izdanju i pogledajte specijalne dodatke zato jer su stvarno odlični.Film pogledajte i ako ste ljubitelj horora(i ako niste) film će vam se svidjeti.(nadam se)Ugodnu zabavu uz ZORU ŽIVIH MRTVACA!

jedan

jedan, jedan, jedan, i gotovo sta da kazem kakva recenzija na smece, nisam lud da "recenziram" gluposti, cekajte da si kupim kameru pa cete vidjeti film... pa ga onda ocjeni...

Ocjena recenzije: 0.83 Tvoja ocjena: -

Zora živih mrtvaca

U svom filmskom spomenaru Romerove "žive mrtvace" imam u prilično dragom sjećanju. Možda ne toliko kao neko remek-djelo, koliko kao zabavnu uspomenu, koja bi mi, vjerujem, i danas savršeno sjela i zasjala u kućnoj videoteci. Zato sam ovu preradu dočekao s dužnim oprezom, ali i s određenom dozom ushićenja. Nakon gledanja mogu reći da jedva čekam DVD izdanje originala, ali da je i ovo sasvim pristojan filmić, zabavan i intrigantan koliko je mogao biti, jer tu nema baš mnogo prostora za manevriranje. Satirična je nota zadržana, zombiji su nešto brži, a ne nedostaje ni urnebesnih trenutaka (primjerice, porod maloga zombija). I još jednom, apel za izdanjem originalnih Romerovih naslova.

loš remake

jako loš remake. nimalo strašan. pa ipak bi makar mrtvaci trebali potaknuti nekakav osjećaj straha. nisu to ni freddy ni jason, a bogme ni vrisak koji su debilana. ali ne. moji su omiljeni horrori još ostali vještica iz blaira, koja zaista utjeruje strah u kosti i invazija tjelohranica, prvi remake, koji je stvarno strašan. jedina pozitivna stvar ovoga filma je savršena kostimografija. sve u svemu, još jedna lagana zabava za ljetne, izmske i sve sotale dane. whatever...

najbolji horrorac ove godine

Super! Potpuno sam oduševljen ovim filmom, iznenađen kvalitetnom režijom, zaprepašten scenama nasilja, i sveukupno sam jako sretan čovjek što se ovako napet i kvalitetan filmić našao u kinima. (iako sam ga gledao na divx-u, al ne smim reć:) Kraj filma zaslužuje svaku pohvalu, i poruka svima koji ga odluče pogledat - ostanite pogledat creditse. Tek tu je pravi kraj filma. I to kakav. Jako dobro! Dostojno samog Romera!

masno dobar film

Nisam gledao Romerov original it '78., i moram priznati da mi je drago: vjerojatno bi mi od silnih usporedbi bilo uskraćeno uživanje u jednom odličnom filmu, naime, ovogodišnoj Zori živih mrtvaca. Također, mislim da su usporedbe sa 28 dana poslije nepotrebne: gdje prvi ostavlja publici da sama zamisli kako je sve počelo, u Zori smo sami svjedoci početku pošasti, na primjer - i jedan i drugi pristup ima svoje učinke. Zora zapravo ima sve potrebne sastojke za punokrvni zombi film: svjež pristup, reference na izvornik, cijelu galeriju likova za identificirat se, ima i dovoljno "gorea", iznenađujuće dobar soundtrack, zabavan scenarij bez slabih mjesta. Jedini minus je činjenica da u jednom trenutku mora završit :)

nategnuta trojka, a prije +2

od horora niti h, odmah da znate. nema niti kilograma mesa u filmu, mislim otkinutog, raspadnutog, znate, zombijevskog. svi pravi ljubitelji zanra nece se bas osladiti, ali fanovi akcije biti ce i vise nego ugodno iznenadeni. uglancana hollywoodska produkcija naprosto nije mogla nadomjestiti trash horor atmosferu originala pa se okrenula onome sto joj dobro ide - body count akciji mlake napetosti.... nategnuta trojka stoji zbog ok produkcije filma kao takvog, mada bi prava ocjena bila +2

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -