Van Helsing

Akcija, akcija, akcija...dosada!

Summers nikada u životu nije snimio ozbiljan film, ali ipak je sa ‘Van Helsingom’ pretjerao. Nije mu dosta što je u priču umiješao vampire, samog Drakulu, vukodlake, gnome, Frankensteinovo čudovište, Dr. Jeckylla i Mr. Hydea, pa zbog svih tih likova glavni akteri nemaju nikakvu karakterizaciju; nego još drži nevjerojatan tempo nizanja akcijskih scena koje su sve kompjuterski obrađene, dorađene i prezentirane da se s pravom pitamo kakva je to filmska umjetnost. Poglavito zbog toga što dijaloga između glumaca ima na kapaljku te se sve vrti oko besmislenih akcijskih scena. Scenarij naravno potpisuje Summers koji je dječje fantazije prenio na veliki ekran te stvorio toliku nevjerojatnu zbrku s jedinim ciljem da njegovi glavni akteri lete na sve strane, padaju sa nevjerojatnih visina te se u zadnji čas hvataju za nešto prije pada u ponor (šteta što se isto ne može reći za film). Jednostavno rečeno, akcijskih scena je previše, te one brzo postaju dosadne i otkrivaju svu jednostavnost radnje. Ne može se reći da glumačkog potencijala nije bilo jer Jackman i Beckinsale posjeduju kvalitetu, ali dokle god je Beckinsale primorana govoriti sa groznim ‘transilvanijskim’ naglaskom engleskog jezika (potpuno nepotrebno) i dokle god je Jackman sakriven ispod ogromnog šešira ništa od toga. Jackman i Beckinsale djeluju više kao modeli, nego kao stvarni akteri priče jer CGI efekti su Sommersu očito bitniji i tako nadomještaju ljude. ‘Van Helsing’ je bajkovita jurnjava podužeg trajanja i izrazito tankog scenarija koju slobodno možete preskočiti i uštediti si vrijeme.

hoćemo još

dobra ideja za film i ok scene,ali mislim da je moglo još bolje

JAKO DOBAR FILM

Gospodo ja vas stvarno ne razumijem a niti želim,iskreno... Recenzije su vam kao da ste velika većina završili akademije i to filmske i naravno slušate samo ozbiljnu glazbu...Pa pošto vam scenarij ne valja,kao i cijeli film ukupno napišite vi bolji i više gledajte talk show-sanja kao i exploziv a ovakve žanrove izbjegavajte jer ih ne razumijete... Film je jako,jako dobar...Non-stop akcija i specijalni efekti,gluma je odlična kao i glazbena podloga... A MUST HAVE za svakog filmofila

4

Film je prije svega zabavan i tako ga treba i gledati.Nije Dracula s G.Oldmanom niti Frankenstein s De Nirom ali to niti ne pokušava biti.Nigdje nije bilo rečeno da je ovo film za razmišljanje več jednostavno super zabava.Stvarno ima scena bez veze i ponekad previše naivnih čak uvrijeđujuči naivnih ,ali film je SUPER.Jedino lik fratra kojeg glumi tip iz Gospodara prstenova(lik sina gospodara Gondora)nemogu se sjetiti imena,jedino taj tip me užasno živcira. Ima puno akcije,malo humora,malo horrora ma ima svega.Svakako pogledati uz dobro društvo.Ocjena 4

Propali spektakl!!!

Van helsing....što reči za najskuplji film koji je trebao biti največi hit prošlog ljeta, i bio planiran kao trilogi, čini mi se da od toga neče biti ništa....hmmm.Pa definitivo nije remek djelo ili film za pamčenje, ali ljudi nije ni najgore sranje ikada snimljeno.Gledali smo prošle godine i gorih filmova.Uostalom što se drugo moglo očekivati od redatelja Mumije, nego vizualno zabavan popcorn film za razbribrigu.Ok priča je mogla biti bolja, jer ideja o spajanju 3 najpoznatija filmska čudovišta i poznatog lovca na vampire je dobra, to je zapravo priča o srednovjekovnom Vatikanskom James Bondu.Oni koji su očekivali razradu karaktera i pametnu priču nek pogladaju npr.Mandžurijskog kandidata, Djevojku za milijun dolara ili nešto sl., ovo definitivno nije film za njih, ali oni koji žele zabavu, neka ga pogledaju.Hugh Jackman je savršeni Helsing i jedna od svjetlih točaka filma, Kate Beckinsale se recimo pak sa ovom ulogom i nemože baš pohvaliti, a i njezin lik završi na dosta glup i nočekivan način, ali kao što rekoh, za to je kriv glupavi scenarij, slažem se sa ostalima samo u tome da je ovo jedan od naj bezveznijih Dracula nafilmu, ali šta ćeš.Helsing je zabavan, vizualno atraktivan fim u kojem glavnu riječ imaju specijalni efekti i kao takav funkcionira, ali nije za više od jednog gledanja.Meni na drugom gledanju nije ni upola bio tako zanimljiv i zabavan kao prvi put.Dakle tko voli nek izvoli!!

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

stvar ukusa

Mislim da stvarno nema potrebe da toliko pljujete po filmu. Naime, film je kao i muzika stvar ukusa i niko ne može reći "film je bezveze" ili "propast" ili slično, jer to je već stvar ličnog ukusa. Nisu isti svi uglovi gledanja filma, jer npr. meni radnja nije nešto posebno ali kao čovjek koji se bavi 3D animacijom zadivljen sam kreativnosti ljudi koji su htjeli dočarati to staro doba. Kreacija onog zamka je fenomenalna i ako ste igrali PainKiller-a morate to voljeti. Takođe i kreacija vukodlaka je i više nego dobra i prilikom morfinga i prilikom kretanja. Jedino što im je moja najveća zamjerka je to što su mogli naći daleko bolju glumicu za onu ulogu, jer velike sise i dobar stas nisu mjerilo jedne "jake" žene...

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Ma daj!

Ma koji katastrofalni film. Kako se nekome uopće ide snimati takav film. Dugo, dugo nisam pogledala gori. Ma nula.

van na

Bilo jednom jedno malo dijete po imenu Sommers i dali njemu 20-tak milijuna $ ili tko zna koliko para da snimi on film i on ga snimi.Fale vanzemaljci!

nepostoji ocjena..

.......za ovaj film, ako vam se svidjaju filmovi sa takvom tematikom pogledajte i vidite kako nebi trebali izgledati (po mom skromnom misljenju), samo bi htio dodati, a ne tice se samo ovog filma, da vise nemogu gledati te usrane kompjuterske animacije u filmovima, ocito ima previse netalentiranim informaticara (ili tome sl.) pa moraju nesto raditi da prezive, sto god to bilo.

zašto???

Ako imate dva sata vremena s kojima ne znate što biste, onda pogledajte ovaj film, ako baš morate...nešto tako dosadno i glupo nisam dugo gledala. Film je pretrpan čudovištima (zar su morali u film uključiti baš svaku legendu i mit horor filmova???) i specijalnim efektima (i to ne baš uvjerljivim). U Alienu protiv predatora su uvrštena bar samo ta dva čudovišta (plus užasno glupa ideja o nastanku piramida),ali zato ovdje imamo priliku vidjeti grofa Draculu sa svojim vampiricama, vukodlake, Frankesteina i mr. Hydea na jednom mjestu, uz dodatak van Helsinga koji se, kako saznajemo, borio još u doba Rimljana...sasvim logično... Hugh Jackman bolje da se drži X-mena jer u ovom prevelikom kaputu i s podužom kosom izgleda smiješno. Naravno, tu je i njegov pratioc, vjerni sluga i mozak operacije koji je ujedno i komični lik...a nije izostala ni ljepotica (Kate Beckinsale)koja se bori protiv zlih čudovišta, a posjeduje i ubojiti šarm koji ne zaobilazi glavnog junaka. Toliko puno klišea je teško naći na jednom mjestu, zapravo kad malo bolje razmislim, nije uopće teško, jer ovakvih djelaca koji postaju veliki hitovi ima i previše. A jedino što nosi takve filmove su gomila specijalnih efekata i koje zvučno ime. Priča ionako nije važna, tko još gleda na to....

Novi pristup klasici horrora

Vrlo odličan film za razbibrigu. Vrlo dinamičan i pun akcije, daje priču o poznatim likovima iz horror priča u jednoj priči (dobra ideja). Za mene jedno od dobrih osvježenja ove godine.

horor????

jedan od najlošijih filmova koje sam pogledao u zadnje vrijeme,čuspajz svega i svačega,osim svih mogućih likova iz hororaca ima i gnoma??????,a ni ljubitelji bonda i njegovog sajdkika kjua nece ostati razočarani....katastrofalan scenarij,grozni glumci(najgori drakula ikada),specijalni efekti toliko loši da su simpatični,likovi užasni,naglasak smiješan....jedino lijepa kata izvlači situaciju...nakon filma ostaje samo žal za onih 15kn što je otišlo na devede(al opet vrijedilo je utvrditi da je sommers totalni kreten,jer ga ovo smeće od filma(uz kralja škorpija,mumiju,mumiju koja se vraća,a uskoro slijedi i osveta jedne mumije) stavlja na prvo mjesto,ispred roba cohena(xxx i fast & furious),te daleko ispred baya i emmericha (koji,ako nista drugo,poznaju velike tajne i misterije neceg sto se zove rezija i donekle smislenog scenarija)

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

sranje kroz debelo granje

hvala ti Bože pa sam se sjetio da sam u svojoj sobi i da mogu da isključi to govno od filma dok mi se ne vrati od debelo granje ko bumerang jedno debelo govno u obliku čokolade tj. film za koji su me reklamama ubjeđivali da je čokolada! pas im mater! loše, loše, loše, loše! odmah sam ga izbrisao... jeftine replike, glupava ubistva, besmislena odsutajanja od ujedanja i ubijanja - samo da ga zaboravim! REDITELJA TREBA NABIT NA KOLAC - AL' KROZ ŠUPAK!

Van Helsing

Lako je popljuvati film, kažu. Mnogo lakše nego kvalitetno ga nahvaliti. Isto kao što je mnogo lakše skladati kvalitetnu tužnu, nego veselu pjesmu. Ipak, kao u konkretno ovom slučaju, naprosto ne znam otkud početi. Jer u "Van Helsingu" ništa, ali ama baš ništa ne štima. Čak kad uistinu snizim sve kriterije, kad ih dovedem do nivoa djeteta (jer ipak je u pitanju holivudski blockbuster bez ikakvih pretenzija osim financijskih). Uvijek ostaje samo (čak) 120 minuta totalne infantilnosti, materijal što vrišti za zlatnim malinama. Ma, ovo ne zaslužuje nikakvo zlato, pa ni malinasto.

BALKANE MOJ...

Opet jedan od onih filmova koji prikazuju ove prostore kao Sodomu i Gomoru u koju su se preselila sva čudovišna bića..mislim stvarno. Film počinje jako dobro,i baš kad sam se opustila u kinu (a sjedila sam pored nekog darkerskog društvanca)počele su me šamarati scene nabijene specijalnim efektima bez ikakvog smisla..sam Hugh Jackman je bondovski cool i vjerujem mu da je iz ovog pokušao izvući najviše što je mogao..ali to je uglavnom to.Ostatak ekipe je uobičajeno loš,počevši od onih vampirskih nevjesta with big boobies,od stravično lošeg kvazirumunjskog naglaska,od takozvano smiješnog fratra koji se ponaša kao da je retardiran,od Kate Beckinsale koja je turbo dosadna..no zapravo me najviše iziritiralo što je Sommers u film ugurao sve horror likove kojih se mogao sjetiti:tako da su uz Drakulu ovdje i Frankenstein i Dr.Jekyll,pa vukodlaci,gnomi i neki šišmišoliki potomci koji podsjećaju na svemirce.. Evo,poklonjena dvojka.Imam ja srca :-)

Action horror

U uvodu svoje knjige «The Rise and Fall of the Horror Film» pasionirani pročavatelj hororaca dr. David Soren opisuje mučni osjećaj što ga je obuzeo nakon preview projekcije De Palmine Carrie u Columbusu 1976. «Je li Travolta baš morao batom usmrtiti onu svinju i je li cijeli horor žanr postao isključivo brutalni napad na emocije gledatelja?», pita se znameniti arheolog i part-time profesor povijesti hororaca na Sveučilištu Arizona. Prošlo je skoro 30 godina a kao što je profesora sablaznio Spacekičin telekinetički masakr i mene je prošloga petka razočarao Sommersov Van Helsing. Početak filma koji je preuzet iz originalnog Frankensteina još će vam dati za pravo ako ste u kino došli očekujući solidan hommage filmovima o klasičnim čudovištima iz zlatnog doba Hollywooda. Ali, avaj, sve poslije uvodnih par minuta vrijedno je brzog zaborava! Strpati u jedan te isti film Draculu (u izvedbi lika kojem bi bolje pasala uloga lokalnog dilera), Frankensteina, dr. Jekylla (i mr.Hydea), vukodlake, gnome, kričeće (uber iritantno) Drakuline nevjeste i Vatikan udružen s magičarima raznih provenijencija (sic!) znači dobiti film bez glave i repa. Začinite to s loše odglumljenim istočnjačkim naglaskom i već tipičnim mistificiranjem Balkana. Priča je svakako u drugom planu ( a onda kad je u tragovima ima obiluje brojnim nedorečenostima) pa se tako sve svodi na trčkaranje i letaranje Jackmana, Beckinsale i gorespomenute falange čudovišta. Čak je i funny sidekick Carl vrlo rijetko duhovit. Ovo je manje film, a više MTV-evski spot/video game, dakle tipičan action horor nove generacije koji bombardira vaša osjetila specijalnim efektima. Ako je ovo najava nove ere horor žanra, mnogi od nas bi mogli poželjeti da se vrate čak u djetinjstvo dobrog doktora s početka teksta. Doc, nek ste i popljuvali sjajnu Carrie, jer tek nakon Van Helsinga shvaćam što ste htjeli reći. Teško se, naime, odreći favorita vlastite mladosti. Da ne bih ispao potpuni čangrizavac filmu 2 zbog uvodne scene.

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -

nedopadljivo

Zgurati više nepovezanih mitskih bića u jednu priću... sve već viđeno... ništa dojmljivog u filmu i vrijednog nekog većeg divljenja..

zlorabljenje specijalnih efekata

Uglavnom dosta dobro pogođena gotička atmosfera te, pogotovo, atraktivni specijalni efekti trebali bi biti glavni aduti ovoga filma da nije riječ o zlorabljenju istih, odnosno korištenju efekata preko svake mjere što na momente rezultira krajnjim neuvjerljivostima. Uz tanku radnju, ovaj inače obećavajući materijal u konačnici se svodi na jedan (pre)dugački niz ispraznih akcijskih scena (pre)obilato potpomognutih računalnom grafikom. OK, ruku na srce, ovo možda i nije moj najomiljeniji žanr, ali kad je i moj summer-blockbuster prijatelj koji žudi za Riddickom i AvP-om bio razočaran filmom, mislim da film zaista nije zaslužio prolaznu ocjenu.

van helsing

Ok, neki dan sam gledala svoj prvi film u kojem sam upoznala Van Helsinga - na RTL-u, Dracula! Anthony je bio odličan u ulozi i to mi se jedino, nakon što sam ga opet nakon dugo vremena pogledala, svidjelo! Isto je i s Jackmanom! Uloga fantastično pristaje tom macanu i sviđa mi se što je priča o samom grofu promijenjena i "modernizirana"! Čak, sviđa mi se ova nova verzija iako je u nekim stvarima slična Družbi pravih gentlemana koji baš nije oduševio ljude! Ipak, previše je akcije! Sve se odvija prebrzo i nema prostora za jezivu vampirsku atmosferu kakva se trebala roditi! Smatram d svi filmovi s vampirima trebaju biti mistični i jezivi. Da se na sitnicama gradi priča koja vam polako postaje jasna, a ne da se sve svede na ganjanje vampira glavom bez obzira i milijun puta ista potjera i s vidno i očito previdljivim završetkom! Nema veze što više-manje svakom filmu možemo predvidjeti kraj, al to se u većini slučajeva dobrim elementima sakrije i nije očito. Ovaj film me u tom pogledu razočarao. Ocijenila sam ga s 3 jer mi je bio zanimljiv za pogledati i odlični su efekti, no, možda je i to prevelika ocjena ...

razbibriga?

Još jedan u film u kojem se specijalni efekti stavljaju u prvi plan. Obećavajuća priča izgubila se u neprestanom nizanju acijskih scena rezultirajući u nikakvoj razradi likova. Ok, od ovakvog filma se niti ne očekuje dobro profilirani likovi, ali barem su onda glumci mogli udahnuti malo života plošnim likovima. Drakula? Nevjerojatno anemični i beskrvni (haha) lik koji se prenemaže. Kate Beckinsale bi trebala biti PRAVA heroina,ali... Ne može se izbjeći usporedba s “Underworldom” (slična tematika) u kojem je bila puuno bolja (izgledom definitivno). Hugh Jackman kao Van Helsing? Hmmm... vatikanski James Bond s mnoštvom “gadgets” i nastupom a la Indiana Jones (možda je to namjerno...). A najveća zamjerka i minus filmu su jaja iz kojih se rađaju mali vampiri (koji su nalik na šišmiše!!!!) , a njihov dizajn je bezobrazno preuzet iz Alien tetralogije. Sve u svemu, film je ugodna razbibriga i jedino zbog čega se isplati pogledati film su dvorac i vampirice (intersantan napad u selu). Naravno, uz pomoć specijalnih efekata to su najzanimljiviji dijelovi filma. A najbolji dio filma je odjavna špica. Ne! Ne zbog toga jer je to kraj filma nego jer je prilično dobro napravljena, a izgleda da su u zadnje vrijeme najavne i odjavne špice vizualno postale najinteresantniji dijelovi filmova.

bezveze

samom izmjenom nekih od bitnijih sastojnica spajanja ovako poznatih i svima uvijek "dragih" književnih, te naravno i televizjskih likova, ovaj je film već unaprijed izgubio na autentičnosti i originalnosti scenarija. sama priča se ponovila već stotine puta. ali, drakula uopće ne sliči na drakulu. on je ovdje neko bezvezno, više pticoliko nego šišmišoliko biće. frankenstein je sada izgleda neki robot, na bezveze... sve u svemu, samo još jedan blockbuster nezanimljive radnje, mediokritetske glume, očajan ukupan dojam 1/10