Glavom kroz zid

Odličan film

Film me oduševio. Realan je, pomalo depresivan, ponekad brutalan, emocionalno pun, dubok, iskren, čak i duhovit, glazba odlično odabrana, pogađa u dušu. Glumci su odlični, a Chait je moj novi junak.

najdrazi film

brijem da mi je ovo, nakon 'ljile 4ever', najboji europski film kojim sam ikad gledala. Radnja je genijalna, glumci anonimusi a bolji od vecine razvikan holivudskih zvjezdica.. prostori su tak depresivni a opet realni.. toliko sexa, krvi i brutalnosti.. ma, mora se pogledati!!

ocjena od 1-5? 6!

sirov,dubok,brutalan a vrlo jednostavan prikaz života, kulturološkog sukoba i društveno prihvaćenih/neprihvaćenih normi. Kako izgleda život kada izgubi smisao, kada se izgube ljubav ili sloboda..kada se očekuje da idemo putem koji su drugi odabrali umjesto nas..ili kada naš život više nema cilj? Odlično skinuti ljudski profili, fenomenalne scene i pre pre pre dobra muzika + jakio jaki dijalozi. Cahit-zarobljen u prošlosti živi hedonističku sadašnjost bez cilja. Sibel- emancipacija i što je sve u stanju učiniti da bi do nje došla, rušenje nametnutog autoriteta. Stvarno izvrstan prikaz moći ljubavi, ljubomore i kako to izgleda kada čovjek dotakne samo dno života i točku s koje se ili diže ili posljednji puta pada. Teško mi je izdvojiti djelove filma ali pokušati ću one koji su mi ostali najupečatljiviji-vožnja kroz tunel prije nego se C zabije u zid,totalni sarkazam u čitavoj sceni razgovora C sa psihijatrom, scena kada razbija rukama staklo na šanku i onako krvav, znojan, raščupan i zarastao ulijeće među rulju pa na pozornicu, prva večera koju sprema Sibel, C monolog u razgovoru sa Selmom nakon izlaska iz zatvora.."Selma, how strong you are? are you strong enough..".. on gol kraj telefona, ona gola na prozoru..ma sada bi sve nabrajala.previše puta sam ga gledala i uvijek nadjem neku novu dubinu. Glavom kroz zid- uvijek, ali zašto ne i do kraja? kada se javlja moral i napušta prošlost? ma, imam osjećaj da niti jedna ova rečenica nije dostojna onoga što je(u mojoj glavi) Fatih utjelovio u priči! Obavezno pogledati pa onda..kako kome..još nisam čula lošu kritiku!

gledat!

film je genijalan,glumica je nevjerojatna i scena kad se vraca iz kluba u istanbulu i kad joj dobacuju 3 tipa sa strane je meni jedna od snaznijih i potresnijih.i treba ga gledat