Kocka

totalni promašaj

ja sam ovaj film gledao negdje prije 5,6 godina i sjećam se da mi je bio grozan pa reko da vidim da li šta vrijedi jer mi je sječanje izbljedjlelo kad gle???isto potpuno isto imam mišljenje o tom filmu a dao sam mu priliku..uglavnom da ne klepetam gluposti ovja film je pravi šok za mene,naravno u negativnom smislu...ja smao ne razumijem kako se taj film uopće može svrstat u žanr horora?????ma daj molim vas ovja film je definitivno pravi promašaj i sramota za javnost i horor filmove...šta je tu uopće zabavno???što šestero neznaca luta od jedne do druge kocke???ili možd aono njiovo bezvrijedno prepucavanje joj bože...a usto ima previše matematike..mislim kud ju još i uškoli moram slušat još naprave matematički horor???pa kud je to sve otišlo...ovaj film ništa ne vrijedi baš ništ...krja je glup,ranja dosadna i sve je nekako nesuvislo i bezveze...nitko nema posebno dobru glumu osim one studentice(a još je ona onak srednje)a ostlao je sve katastrofa tako da se i čudim kkao ima visok prosjek taj jadan da ne može bit jadniji film..ocjena 0,5/10

uzasno i dosadno

ovaj film je uzasavajuce glup, patetican, dosadan, davno sam ga gledao, ali nisam mogao odoljeti da ovo ne napisem. Film je totalna katastrofa.Moze se pogledati i nista vise 2 se ne usuđujem ni prici u videoteci

JAKO DOBRO!

Meni je film bio pravo osvježenje... Jak, nabijen logikom, klaustrofobičnom atmosferom i dobrim dijalozima....Kocka kocka, kockica!

No way out!

Eto nam još jednog horora iz,možemo sada i reći davne 97-e.Ovaj film sam pogledao najmanje tri puta,a jučer sam još jednom.I još mi je uvijek zanimljiv kao da gledam prvi puta.Po meni je ovo jedan od najpametnijih horora ikada snimljenih.Tema mi je jako zanimljiva.Nitko od njih ne zna kako i zašto su zatočeni. Odabir osoba, istrgnutih iz svakodnevnog života, čini se naoko slučajnim. Riječ je o policajcu, profesionalnom lopovu, studentici, psihologu i autistu. Uskoro sve više sumnjaju u slučajni odabir. Ubrzo shvaćaju kako svaki od njih ima vještinu koja bi im mogla pomoći u bijegu.Redatelju Vincenzu Nataliu je ovo bio tek drugi film kojega je režirao.Malo je vježbao na serijama u kojima su glumili Dana Aykroyd i još neka poznata lica.Filmom Kocka je doživio vrhunac karijere.Iako je režirao i još jedan triler sa Lucy Liu koji dobio dosta pohvala,ali zato nije ni blizu odlične Kocke.Glumci su dosta solidni,s obzirom da nisam ni čuo za njih osim za Davida Hewletta.U cijelom filmu glumi samo sedam osoba,a sam film je napet do zadnje minute.Začudio sam se kraju samo neću ništa govoriti da vam ne pokvarim ugođaj.Možete ga slobodno pogledati više puta i siguran sam da vam neće dosaditi.Film je ocjenjen oznakom R zbog uznemirujućeg i ružnog prizora na početku,a i zbog jezika.Traje 90 minuta,taman koliko bi i trebao trajati dobar horor jer kada nešto traje predugo to postane naporno i dosadno.A kao što sam i već rekao,napravljen je baš kako i treba.Pet godina poslije je snimljen i drugi dio ali ne mogu ga komentirati zato jer ga nisam gledao.Ali sam siguran da nije ni blizu prvom djelu.Sigurno je ista priča.Nekoliko ih je u "kocki" i pokušavaju naći izlaz.Ista priča samo su možda drugačije zamke!Iako ne vjerujem da će biti bolji od prve kocke,ali pošto sam ja uvijek znatiželjan,posudit ću ga pa ćemo vidjeti. P.S.Film sam gledao na VHS-u,pa ne znam kakve dodatke ima na DVD-u pa vam ne mogu ništa preporučiti,ali siguran sam da su dobri,kao i sam film!Uživajte!!!

klaustrofobija....

Kocka je definitivno originalan filmic...ideja je i vise no zanimljiva, sprovedba iste je sasvim pristojna...iako mi je na kraju nesto zasmetalo...sto tocno?pojma nemam...uglavnom-pamtljiv i pametan filmic...sve ono sto kocka 2 -nije!

Gdje smo

TO se pitanje postavlja cijelo vrijeme gledanja filma. Odlična ideja, odlično napravljeno i perfektni likovi. Naoko nepovezani i slučajno odabrani likovi se pretvaraju u ljude koji su tu svatko sa određenok svrhom kojoj je konačni cilj izlazak iz kocke. Ali tu je nasilni policajac koji je tu ubačen zbog svoje nasilnosti i koji nakraju dođe glave skoro svima pa i sebi. Film je jako, jako dobar i kao takav spada u vrh filmskih ostvarenja prvenstveno zbog ideje i pitanja koja se nameću nakon svega.Tko je napravio kocku, gdje se nalazi i ostalo. Ludilo film i svakako pogledati odnosno pod obaveznop pogledati.

STRAH, PARANOJA...

Ovo je film koji mi je vratio vjeru u SF žarn koja je bila izgubljena u svim slabim filmovima koji su iz tog žarna dolazili u zadnje vrijeme. Kocka je inteligentno napisano i odlično odigrano ostvarenja sa 6 nepoznatih glumaca koji su svoje uloge odigrali odlično. Režija je maštovita i originalna. Tijekom filma, protagonisti ove priče si stalno postavljaju neka pitanja na koja ne dobivaju odgovore. Postavljaju si pitanja: Kako smo završili u ovoj kocki? Zašto smo ovdje? Tko stoji iza svega ovoga? Ova su pitanja dio naše psihe. Mi tijekom života ispitujemo svoju egzistenciju. Zašto smo mi na ovome svijetu? Kako smo došli ovdje? To su samo neka pitanja koja nemaju odgovora, a mi ih stalno postavljamo sami sebi, baš kao i protagonisti ovog filma. To ovom ostvarenju daje posebnu vrstu realnosti. Klaustrofobija, paranoja, smrt i strah-to su teme kojima se bavi ovaj kinematografski trijumf. Ocjena filma: 5

ko(p)cka

Kocka je uistinu jedan od rijetkih originalnih filmova, i mislim da se tako nešto još nije našlo na f. platnu. Početak je jako stravičan i neizvjesan, radnja se odvija polagano i uzbudljivo, a kraj neka si svatko interpretira na svoj način jer ne možemo svi jednako doživjeti film. Film mi se jako svidio jer me u svemu iznenadio!!

...

pravo filmsko osvježenje te 1997. godine koje nije došlo iz hollywooda, nego iz kanade, čini mi se. originalna priča (ispričavam se unaprijed, ako je već negdje bilo nešto slično jer ne znam). savršeno kompleksni likovi i karakterizacija, odlična kamera. sviđa mi se također to što se na kraju, kada posljednji preživjeli izlazi konačno iz kocke, sam kraj nam ne govori ništa, osim samoga čina izlaska iz kocke i ulaska u svjetkost. pozitivni dio toga jest što gledatelju ostavlja bezbroj fantastičnih kombinacija koje se mogu "dogoditi", ali zato loši dio omogućuje nastavak, koji se nažalost i dogodio. ocjena 7.5/10