Dan nezavisnosti

Idiotarija

Tipican americki "popcorn flick" tj film za onu najNEZAHTJEVNIJU publiku koja uziva u gomili blesavih specijalnih efekta,slaboj glumi i idiotskoj prici punoj kliseja,patetike i smijesne americke propagande.¨Stoga preporucam film slavnog Tima Burtona slicne tematike no sa odlicnom crnohumornom pricom MARS ATTACKS(koji je te godine zakazao kod publike zbog loseg marketinga) sa nevjerovatnom glumackom postavom koju cine:Jack Nicholson,Glen Close,Pierce Brosnan,Natalie Portman,Danny DeVito,Michael J. Fox,Sarah Jessica Parker,Rod Steiger i Tom Jones.

dan nezavisnosti

extra

dobar film

Film je dobar ali su na kraju malo zasrali s onim virusom.I zašto uvijek amerikanci spašavaju svijet,mogu nekad i rusi,kinezi a zašto ne i hrvati?!!!

SF

Osobno volim ovakvu vrstu filma ali moram se složiti s Katarinom da je ovaj film američka propaganda iako što ga više puta gledaš to ti je draži.

budalaština

Srce mi se para kad razmislim koliko je para bačeno na ovu budalaštinu. Ovaj film nema ama baš nikakvog razloga za postojanje osim da trune na dnu smeća prepunog istih takvih premetaljki klišea za brzu zaradu i nula mozga.

Volim ovaj film

Iako je film tipičan američko - herojski meni je ne toliko dobar koliko drag i uistinu ga ne propuštam nikad kad god se prikazuje na telki. Taj film ja jednostavno volim, ali mislim da nema Willa koji mi je jedan od najzanimljivijih ličnosti u Hollywoodu, film bi mi bio onakav kakav je vama većini - nikakav. Što da vam kažem nego jednostavno neke filmove morate voljeti da bi vam bili dobri i to je to.

nešto novo?

zapravo ne znam da li uopće još postoji netko tko nije pogledao ovaj film s obzirom da ga regularno svako toliko repriziraju ne jednoj od naših silnih televizija. inače, ameri ko ameri, standardna priča u kojoj oni imaju moć nad malim zelenim i to je to. glumci su zanimljivi, posebno will smith koji je veliki plus sa svojim humorom.

Ameri!

Liojepo je znati da i u slučaju napada kojekakvih aliena američki predsjednik uvijek ima nekoga tko će mu napisati govore. Takav snažan i umjetan patriotski govor se može čuti samo od nekog amera. Ako netko želi čuti šta je govor iz duše neka pogleda zadnju epizodu "Združene braće" i posluša govor koji svojim veteranima govori njemački zapovjednik. Elem, film namijenjen žetvi novca koji je probudio američke patriotske osječaje.Blago nama dok su tu amerikanci.Nitko nam ništa ne može pa čak ni alieni koji su se masu godina pripremali za nas ali smo ih pobijedili zahvaljujući američkoj dosjetljivosti. Baš bih volio vidjeti Busha mlađeg kako sjeda u F-18 i nadire prema neprijatelju.To bi bila smijurija. Jedina pohvalna scena je kada prikazuju aerodrom na golanskoj visoravni gdje su zajedno poparkirani zrakoplovi Brita, Izraelaca i (pazi sad) Iračana. E kada bi to moglo biti tako.Ove dvije potonje nacije bi iskoristile situaciju i međusobno se poklale. Film je dobar za nasmijati se raznoraznim "mi 'merikanci" glupostima i predstavlja dobru zabavu.ALi je kao umjetničko ostvrenje slab.

SLAB FILM

Ovo je još jedan film čiji su tvorci jedino na umu imali kako zaraditi što više para na kino blagajnama, računajući isključivo na vizalnu stranu filma, koja je, mora se priznati, stvarno atraktivna. Priča je predvidljiva i neuverljiva. Gluma je slabašna. Will Smith ponovno dokazuje da se loše snalazi izvan komedije, a ni ostali glumci nisu ništa bolji. Ronald Emmerich je svoj posao uredio korektno. Što na kraju ovaj film ima? Specijane efekte i ništa više od toga. Ako želite pogledati dobar film o vanzemaljcima, pogledajte Misteriozne znakove. Ocjena filma: 2

Američka propaganda

Ameri spašavaju svijet! Opet! I to sa svojim herojskim predsjednikom na čelu! Baš dobro što su mali zeleni odlučili napasti baš na Dan nezavisnosti, sad ga svi imamo razloga slaviti. Sjajni dugi govori o ljubavi prema domovini. Bolji film od: "Bojno polje Zemlja", anything by Jakov Sedlar.

tipicno amerikanski

Pa ameri su kao spasitelji.malo pretjerano !

Dan Nezavisnosti

Film mi je jako dobar!I uvijek se može gledati sa zanimanjem!Režiser Roland Emmerich i njegov njemački kolega Wolfgang Peterson su ponajbolji europskim redateljima koji rade u Hollywoodu.Will Smith u kasnijim filmovima nije dostigao kvalitetu koju je pružio u Danu Nezavisnosti!Pravi nasljednik Dana Nezavisnosti očekujem da će biti Rat svjetova!

Moraš ga pogledati

Ovaj film je za mene jedan od onih filmova koji jednostavno moraš pogledati.Film mi se sviđa i pogledala sam ga mali milijun puta i svaki put kad je na tv-u ja ga pogledam.

ID4 by id4

U stvarnom svijetu, od ove priče vjerojatno nebi bilo ništa. Ne zbog mogućnosti da vanzemaljci nepostoje, već zbog organizacije svijeta. Posebna "kenja" su piloti sa par sati toretske obuke na mlažnjacima,kao i zgodan predsjednik (naravno pilot) itd...itd No režiser filma Dan nezavisnosti pokazuje i dokazuje, kako sve gore navedeno može biti dobro upakirano i gledljivo (čak i više puta). Specijalni efekti, kamera, animacije i gluma pojedinih aktera je vrhunska. Jedinu veću "ljigu" koju bi izbacio iz filma je govor predsjednika SAD-a u konačnom finalu.

naježimo se zajedno-dan nezavisnosti

sasvim zgodan filmić koji nam ako ništa drugo daje dozu sigurnosti da će, ukoliko nas napadnu strana bića, ameri (po ko zna koji put) spasiti svijet i svima nam omogućiti bolji život! Aha! Moš si mislit! Film spada u kategoriju "naježimo se zajedno" jer..."we will not go quietly in the night"

dlake u vis!

hahaa ma sve je to divno i krasno...kako ameri ujedinjavaju cijeli svijet u postizanju zajednickog velevrijednog cilja-spasa svijeta...nikako da se odviknu te navike i dan danas, kad su ga vec tolko puta spasili..ne mogu ne gledati taj film podozrivo, iz konteksta trenutnih dogadjanja i njihove pozicije u svijetu...i u filmu se vidi da su "ostali" nebitni, a da su jedino oni ti koji maju moc spasiti nas...i zato je bas prokleto da se covjek mora najeziti kad "the precjednik" drzi govor: jer svako ce past na zajednistvo "velikih i malih" u kriznim situacijama, a ono je vec toliko zloupotrebljavano,iskoristavano i izlizano da se covjek jednostavno ne moze opustiti, te u miru pustiti suzu nad ljudskom plemenitoscu i jedinstvom :o

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

E ovi Ameri baš mogu sve, zar ne?

Tema o vanzemaljcima koji nas napadaju i žele uništiti je bezbroj puta upotrijebljena. Ali, Emmerich je uspio okupiti respektabilnu glumačku ekipu i stvoriti zanimljivi cjelovečernji SF film. Kad danas gledamo film, specijalni efekti su malčice izlizani ali u godini proizvodnje (1996.) bili su domet tehnike. Zato je ocjena 4 (da je danas snimljen dobio bi možda 3). Zamjerka - Hollywood je opet pokazao da se Ameri mogu boriti i pobijediti sve, pa i nadmoćnije neprijatelje...neće ići!!!

Ocjena recenzije: 3.78 Tvoja ocjena: -

ooooooooooo!

Oooooooooo, pa da! Ovaj je film jako zanimljiv!! Odličan je i u najboljem mi je sjećanju! :) Jedva čekam subotu da na rtl-u opet pogledam!! :)

dobra fora!

film je jako dobro napravljen, scene su mrak ali radnja je jako nerealna ( možda i nije ) ali malo preuvelicano! ali tko voli filmove sa katastrofama koje bi mogle zdesiti zemlju neka obavezno gleda film, gluma will smitha prosječna!

Ocjena recenzije: 1.29 Tvoja ocjena: -

poučno!!!

za ovakav se film moglo očekivati da će pokupiti mnogo para na kino-blagajnama. razlozi su man svima jasni. ali je zato dosta toga drugoga nejasno. na primjer, kako predsjednik nije znao za tajne područja 54? ili zašto je will smith toliko antipatičan u ovom filmu. problem ovoga filma je što je općenito patološki simpatičan, tako da mu ja, kao zakleti mrzitelj ovakvih filmova, ne mogu dati lošu ocjenu. kolika je mogućnost da će pravi američki predsjednik poći braniti države? gotovo nikakva. kolika je mogućnost da će se u bilo kakvoj situaciji sve države ujediniti na onakav način? također gotovo nikakva. no, film nam nudi nešto drugo: iluziju da je to moguće, da ljudi mogu postati složni, istina u nezgodnom trenutku, i to je ono što pogađa "žicu" svakoga gledatelja. a ostalo? ostalo su nijanse.