Fahrenheit 9/11

pamflet

Odlučio sam komentirati ovaj "dokumentarac" ponajprije zbog fame koja se pojavljuje oko američke politike ali i Amerike u cijelosti kako na recenzijama ovog filma tako i u javnosti, naime Moore ne snima objektivne filmove kao što je već dokazao i s filmom Ludi za oružjem. U Farenhajtu je iznio nekoliko karakterizacija kako poslovne politike tako i "obične" politike koja se ne može objasniti na tako prizeman način iako je baš zbog toga postao tako gledan (njegov showbusines pristup) .Zato moram zaključiti daje njegov uradak čisti pamflet protiv sadašnje administracije ali prije svega namjenjen mlačenju dolara. Na kraju tko je tu licemjer?

Jadan svijet u kojem živimo

Ako je ovo sve istina što se prikazuje u ovom filmu, onda stvarno imamo dokaz da ni demokracija u koljevci demokracije uopće ne funkcionira. Svugdje vrijedi moto novac ispred svega!

i dokumentarci zaslužuju kritiku

Mislim da je Moore dobro počeo, a onda nakon raskrinkavanja Saudijskih porodica (negdje oko 15-20 minute filma) sam se uradak počeo pretvarati u klasični propagandni film (antibushovski, naravno). Nemojte shavtiti da ovim branim Busha - nego, primjetiće osobe "nagledanije" dokumentaraca da je tu više no što je potrebno patetike... no, ipak zaslužuje 4 jer kritikuje majmuna i majnunsku politiku....

još !

takvih filmova (dokumentarnih, obrazovnih i korisnih za razliku od ... necu nije mjesto)

fahrenheit 9/11

Moore je sa svojom opsjednutoscu dabljuom ovdje definitivno pretjerao. U ovih cca 2 1/2 sata izneseno je puno previse podataka i cinjenica koji obicni gledatelji (pogotovu oni van amerike) ne stignu progutati. Bowling for Columbine je bio temeljitiji i potresan. Moore se zaista potrudio ali ... Sada nakon izbora ionako ostaje samo gorak ukus.

Iskreno

Što god mislili o njemu, jedno je sigurno. Michael Moore je definitivno čovjek koji pomiče granice. Fahrenheit 9/11 prvi je dokimentarac koji je na box office-u zaradio više od magičnih 100 milijuna dolara, a sam Michael jedini je američki bijeli debeljko kojeg s pozornošću slušaju čak i oni koji se s njim ne slažu. Premda se mnogi kritičari upinju isticati određene očigledne nedosljednosti u ovome filmu, ukupan je dojam i više nego zadovoljavajuć. Za mene Fahrenheit nije samo gola osobna osveta autora svemoćnom Gheorgeu Bushu već film koji ,makar mjestimice, progovara o svoj dubini krize koja je zahvatila suvremeno američko društvo. Zato ovaj film ako ništa drugo treba pogledati, pa ako se uspijete ne rasplakati, dat ću vam za pravo da i dalje ovog debeljka ne uzimate za ozbiljno. Sva tri dijela filma (prikaz veza Busha i bin Ladena, 9/11 i rat u Iraku te posljedice rata u SAD-u) možda nisu najbolje ukomponirana. Autor je možda mogao napraviti i tri filma. No, informacije, kako slikovne tako i usmene, kojima nas Moore zasipa doista su fascinantne. Ako ste čitali Moorove knjige prvi vas dio filma neće impresionirati, osim možda nekih ekskluzivnih snimaka teksaškog naftnog magnata koji je čudnom igrom sudbine (čitaj: prijevarom) postao predsjednikom najmoćnije zemlje svijeta. No, prizori koji slijede srušit će vas sa stolice. Uz svu silinu «novog Vijetnama» koju prolaze mladi Ameri potpuno će vas razoružati priča majke u Iraku poginulog vojnika. Ne manjka ni eksplicitnih prizora američke brutalnosti a ni moorevskih intervjua-sačekuša (copyright Feral Tribune) te samo njemu sličnog sprdanja s «Dabljuom». Za kraj nam ostaje zaključiti tek da bi svijet bio kudikamo ljepše mjesto za život kad bi jedina stvar koju ljudi kradu bili naslovi filmova. Keep on rockin in a free world! Dok ne bude kasno.

FARENHAJT?

napalio je jude, zaradio je para, ispo je kuler, stovise postenjacina! ma, nije reko nesto jako bitno, a to je, da je americka vlast radi kasnije velike zarade zrtvovala svoja 2 nebodera, i nekoliko hijada judi! a to kako mladi idu u marince, kako se bush bavi naftom...? ma to zna i moj pokojni dedo. ma svi su oni u dosluhu. samo pare pare.... kakva umjetnost, kakav film, kakva politika.... covjek dobije izbore prevarom, jer je mocan, sad fol mihajlo njega kritizira i to se pusća i bioskopu!? IT IS ALL ABOUTH MONEY !!! ...kao i sve sto se oko nas dogadjalo... SVE! (i jos ovo: snimam ja u sarajevu vjezbu za akademiju, slucajno ufatim jer je kraj mijacke rijeke-iranska ambasada...policajac mi ne da da se to pokazuje. A mihajlo je Arabijsku ambasadu prikazo u cijelom svijetu??? ) NE BUDIMO SMIJESNI!!! pazimo se NAVLAKUŠA!!! ziviJo i zdrav BIJO narode!!! nemir

mrak mrak film

film je predobar, svaka pohvala autoru na scenariju i reziji, ja sam ostala odusevljena filmom, neke stvari ti se posloze u glavu, jako dobar prikaz usporeddbe i povezanosti bushevih i bin ladenovih, super prikaz regrutiranja siromasnih amerikanaca, zivot i prikaz djelovanja zbunjenih mladih američkih vojnika u bagdadu, ma obavezno pogledati film, svak čast Michaelu Mooreu! jedva čekam drugi dokumentarac o Tonyu Blairu!!

imajte na umu za sve političare

Mislim da je cool kako je dokumentarac napravljen, i da je bitno ne zauzeti ničiju stranu, nego samo imati na umu mogućnosti zavaravanja javnosti od strane političara i kompanija.

realno

Realno i vjerodostojno za sve Bushomrzitelje. Nadam se samo da gospon' precjednik nece nositi tu titulu jos neko vrijeme i da se nece imati potrebu 'opravdavati' pred javnoscu kao npr. Michael Jackson. Ko tebe dokumentarcem ti njega jos jednim :)

politics!

vrlo vijesto montiran, politicki sokantan film koji bi svakako trebalo pogledati!

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -