Kum

Kum

Najbolji film koji sam gledao.Potpuno savrseno

KUM

KUM JE PO MOM MISLJENJU JEDAN OD NAJBOLJIH FILMOVA SVIH VREMENA,ALI NE SAMO PO MOM NEGO I PO MISLJENJU SVIH ONIH KOJI SU GLEDALI OVO REMEK DJELO.SAMIM TIM VEOMA JE TESKO NAPISATINESTO ORGINALNO ZA JEDNO OVAKVO REMEK DJELO.ZATO SE I JA KAO I MNOGI DRUGI MORAM PONAVLJATI.U OVOM FILMU SVE JE SAVRSENO OD SCENARIJA PA DO REZIJE.EVO SADA SAMO NEKIH RAZLOGA ZASTO JE OVAJ FILM JEDAN OD NAJBOLJIH.GLUMA JE SAVRSENA,MARLON BRANDO IGRA ULOGU ZIVOTA,AL PACINO JE STVORIO JEDNOG OD NAJVECIH NEGATIVACA U POVJESTI KINEMATOGRAFIJE ,IAKO SE UPOCETKU TO TAKO NIJE CINILO,SVI GLUMCI SU IZVANREDNI ALI DA NE NABRAJAM SVE POJEDINACNO JER MI ODPADOSE PRSTI OD KUCANJA PO TASTATURI.KOPOLINA REZIJA JE MAGICNA IZ KAKO SAMO DOBRIH UGLOVA SE SNIMAO FILM.ZAISTA SUMNJAM DA CE SE VISE IKADA STVORITI OVAKAV FILM.U OVOM FILMU SE USTVARI POKAZUJE AMERIKA KAO SINONIM ZA MAFIJU A KLJUCNA STVAR FILMA JE PORODICA.ODNOSNO GOLO PREZIVLJAVANJE JEDNE PORODICE KROZ NECISTE RADNJE U TAKVOJ AMERICI.MISLIM DA JE OVO DOSTA O JEDNOM VELIKOM EPU O PORODICI KORLEONE.

Kum

Kad netko kaže riječ film ovo treba biti prvo čega se sjetite.

JEDNOSTAVNO NAJBOLJI

Što reći?Coppola,Brando i ekipa su stvorili pravo remek djelo!

Kumče

Iako su se o ovom filmu pisale knjige, mnogi danas poznati filmski kritičari su na ovom filmu diplomirali na faksu a nedužna publika je jednostavna poludila za Pacinom i Brandom i napravila od njih bogove, i ja ću biti onaj koji će prokomentirati ovaj film. Dakle, govorimo o skupini Amerotalijana koji se bore za svoje mjesto pod suncem. No ta njihova borba nije ni izbliza jednostavna kako nam se čini. Ako pustimo macho glupasti i talijanska preseravanja, vidjet ćemo da ova priča uopće ne govori o organiziranom kriminalu nego o običnom preživljavanju skupine ljudi s različitim karakterima koji su se eto našli u istom svijetu. Zbog čega je ovaj film redovito jedan od najboljih filmova svih vremena i zbog čega je ujedinio mnoge filmofile svijeta je upravo u tome što je u ovom filmu svaki član filmske ekipe odradio svoj posao odlično od početaka do kraja. Ono što je isto tako sjajno u ovom filmu je Brandovo uskrsnuće u svijetu filma i Pacinova potpuna afirmacija. No, svi oni to mogu zahvaliti čovjeku bez kojeg ovaj film ne bi bio to što jest a to je Coppola. Ta hipijevska zvijer je ovom filmu dao gracioznost, osobnost i toliko traženu posebnost. I za kraj, ovo je obitelj, kriminal, poštovanje, ljubav i nesreća ili jednostavno Kum...

Remekdjelo

Iako sniman prije više od trideset godina Kum ni do dana današnjeg nije izgubio ništa na svojoj snazi i svježini. Maestralni Marlon Brando u ulozi Don Vita Corleonea toliko ostaje urezan u sječanje da je to nevjerojatno. Savršeno tkanje radnje, neponovljiva Coppolina režija, scenarij, Al Pacino ma sve baš sve je savršeno. OVAKVI FILMOVI SE VIŠE NE SNIMAJU!!!

GodFather

jednom rječju - PREJEBEN ako netko napravi film bolji od ovoga - neman riječi

Nezaboravno, magično, briljantno = 'Kum'

Nikada neće postojati film poput ovoga. Takvi filmovi se više ne rade, i mislim da 'Kum' s pravom drži prvo mjesto na mnogim ljestvicama najboljih filmova ikad snimljenih. Riječi koje ga mogu opisati bi bile savršenstvo ili perfekcija, jer stvarno ne postoji film koji je bolje napravljen od ovoga, barem u mojim očima. Način na koji je snimljen, kutovi kamere, scene,...sve se to s pravom pripisuje briljantnom Coppoli. Tu imamo nezaboravnih scena poput konjske glave, ubojstva Sonnya, Michael u restoranu, u bolnici, pa sve do Don Vita kada donosi tijelo sina u mrtvačnicu ili završna njegova scena u vrtu. Kako bi Coppola uopće napravio ovakvo remek-djelo puno toga se moralo poklopiti. Kao prvo, fantastičan scenarij rađen po knjizi Marija Puza. Na početku upoznavanje s talijanskim običajima (vjenčanje), pa s mafijom i obitelji Corleone. Briljantna je karakterizacija likova; Don Vito kao glava obitelji, miran, staložen, uvijek zna što treba raditi. Sinovi; Sonny (brzoplet, temperamentan, ženskar), Fredo (usporen), Michael (došao iz vojske, kaže na vjenčanju da nema veze s poslovima obitelji, a vidimo u šta će se pretvoriti;ključni lik u serijalu!!) i posvojeni Tom Hagen (savjetnik/odvjetnik) + poruka da u obitelj nitko ne dira. Glumce predvodi legendarni Marlon Brando. Savršenstvo pokreta ,emocija, govora, sve to čini Don Vita Corleonea. Svaka čast ostalima al Brando je Brando ('Don by the name, Don by the nature' - najveći). Coppola je savršeno uvidio glumačke sposobnosti Al Pacina, koji je do tada snimio samo 2 filma. Borio se za Pacina i dobio savršeno odglumljen lik Michaela Corleonea. Obožavam Pacina:). Ostali glumci, Robert Duvall, James Caan, John Cazale, Diane Keaton su također odlični te se svi vrlo lako uživljuju u odlično napravljene likove i tako zaokružuju sliku 'Kuma' kao najboljeg filma ikad snimljenog! Zaboravio sam na muziku koja je nezaboravna:). Sve 5!!!

kum

marlonova izvedba je tu bila nevjerovatna,ovakvi se filmovi više ne snimaju

bez rijeci

sjedi pored ekrana ,suti i gledaj!!! VRHUNAC filmske industrije! ako ste pogledali Kuma ,pogledali ste sve filmove jer boljeg od ovog jednostavno nema....

odlican

film najprije oblije odličnom glumom,pa pricom.Bez branda i pacina ovaj film nebi bio ono sto jest,sigurno jedan od najboljih filmova svih vremena ako ne i najbolji

Ovaj film spada među najboljih 5 ikada snimljenih

Jedan od najboljih filmova koje sam ikada gledao. Mogu samo reći - 5! Čista petica!

disny

Trilogija koja se ne zaboravlja.Sve za svoju obitelj.Uvjek si spreman pogledati takav film.A mislim da marlon brando,al pacino,robert duvall su napravili sjajan posao.Mislim da je Francis Ford Coppola napravio super posao od režije do scenarija.

Film koji ne možete odbiti

Ja vjerujem u Ameriku! Ja vjerujem u Coppolu! Coppolin najbolji film, jedan od najboljih filmova u povijesti i element opće kulture koji je toliko utjecao na društvo da je to neopisivo. Radnja filma vrti se oko mafijaške obitelji Corleone na čijem je čelu don Vito (Brando u najboljoj ulozi života), a kojem pomažu sinovi: temperamentni Sonny (Caan), posvojeni sin Tom Hagen (Duvall), priglupi Fredo (Cazale) i najmlađi Michael (Pacino). Radnja je dosta opširna i ovo je sve što ću o njoj napisati. Film je nastao prema knjizi Marija Puza "Kum". Uz odličnu režiju i priču koja gledatelja bez problema drži uvučenim u radnju cijelo vrijeme trajanja filma, nositelji ovog filma su neki od najboljih glumačkih nastupa ikada zabilježenih na filmskoj vrpci. teško je sve to opisati. Brando, Caan, Pacino, Duvall i još mnoga druga imena u odličnim sporednim ulogama. Čovjek naprosto suosjeća sa don Vitom kada treba donijeti odluku o tome da li će se početi baviti drogom ili kada Michael mora prvi puta nekoga ubiti. Da se čovjek rasplače zbog sudbine likova. Ujedno pratimo i transformaciju mladog Michaela od neiskvarenog mladića do moćnog i odlučnog šefa velikog mafijaškog imperija. Usporedite li ga na početku i na legendarnom kraju filma, razliku možete primjetiti. Većina ljudi se pita: što čini ovaj film tako posebnim? Po čemu se on razlikuje od ostalih mafijaških filmova? Odgovor bi najbolje bilo dočarati usporedbom citata Sama Peckinpaha:"Ako ja budem režirao ovaj film, u prvih sat vremena bit će 30 mrtvih." i Coppole:"Ovaj film se bavi obitelji, a ne nasiljem" (priznajem, malo parafraziram). To je to. Činjenica da je ovo prvi film u kojem mafija prikazana kao organizacija koja je jako slična obitelji, a ne krvoločnoj organizaciji. (jedna mala opaska: Coppola nije bio prvi izbor za režiju ovog filma. Između ostalih, posao redatelja su ponudili Sergiju Leoneu, meni naj-redatelj. Kakav bi to tek filmčina bio! Majko Mila!!!). To je poruka filma: Obitelj je najvažnija!

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

legenda ,jednostavno legenda

najbolji film ikad stvoren! od ovog filma možete očekivati sve : mafija , pucačina , kvalitetna drama , suze , ljepota ....ma sve- neću više komentirati ali film je jednostavno legenda !!!

Nikada protiv porodice

Film 'The Godfather' jedan je od najvećih ostvarenja svijetske kinematografije, koji je svog tvorca Francis Ford Coppolu odveo u legende sedme umjetnosti. Film je snimljen po romanu Marija Puze, koji danas važi za najvećeg pisca romana sa tematikom mafijaške porodice. Ustvari ovo nije film samo o mafiji, ovo je film o porodici, odanosti, moralnim načelima, vezama i stvarnom životu. A kada ovo sve zajedno stupi u vezu tek tada se dobiva odličan umjetnički stil koji ovaj film čini nezaboravnim. Upravo iz tog razloga niti jedan drugi film koji se bavi ovom tematikom nije uspio kao 'Kum'. I zaista kada ovaj film pregledate, osjećaj vas prati još mnogo vremena nakon gledanja.

Klasik sam za sebe!

Po mom skromnom mišljenju, Kum je najbolji film koji sam dosada pogledao i sumnjam da će ga neki drugi skinuti sa mjesta br.1. Saga o mafijaškoj obitelji Corleone predstavlja jednu od najljepših obiteljskih priča ikada ispričanih na filmskom platnu.I upravo to je osnovna poruka filma: obitelj je najveća svetinja i uvijek dolazi na prvo mjesto.To se najbolje vidi kroz lik Michaela Corleonea koji uporno izbjegava postati dio obiteljskog posla i tradicije, da bi na kraju postao onaj koji će zamijeniti svog oca na mjestu kuma i glave obitelji. Marlon Brando, Al Pacino, Robert Duvall, James Caan, čine takav dream team kakav se još nije okupio u jednom filmu (osim Kuma 2 gdje je Branda zamijenio ništa lošiji De Niro). Al Pacino u ulozi Michaela,najmlađeg člana obitelji i očevog najdražeg sina je briljantan (ne mogu povjerovati da nije bio prvi izbor redatelja), Brando u ulozi glave obitelji nosi cijeli film, Caan u ulozi agresivnog Sonnyja je ostvario jednu od svojih boljih uloga, maestralna režija Coppole, odlični soundtrack,....i dalje da se ne nabrajaju sve vrline ovog filma jer mana jednostavno nema. Ocjena: čista, čista 5

strasno

jel ovaj legendarni film uopce potrebno komentirat!?!cisto savrsenstvo....

Obavezno gledati

Nedavno sam ponovno pogledao cijelu legendarnu trilogiju jer ne tebe ostavi trajni pečat koji ne možeš skinutti duže vrijeme. U prvom dijelu Coppola maestralnom režijom uz famozni soundtrack nas uvodi u tajne mafijaške obitelji Corleone. No, ovdje se ne radi samo o mafiji te njihovim poslovima nego i svemu što donosi takav opasan život, ne možeš nikads biti posve sretan. Preobrazba Al Pacina iz dobrice koja ne želi imati veze s poslovima obitelji da bi na kraju postao nemilosrdni mafijaški boss je stvarno nešto najbolje što sam gledao. Brandu je ovo bio povratak među zvijezde te mu je zasigurno najbolj uloga u karijeri. Uloga ostarjelog i mudrog Kuma koji drži sve konce i rukama kao da je baš njemu namijenjena. Predivno ispripovijedano i prikazani ljudski karakteri. Neizbježan filmski uradak koji sadrži sve što remek-djelo mora imati: izvrna režija,scenarij te fenomenalni glumci.

Remek djelo!

Kultna saga F.F.Coppole o obitelji don Vita Corleonea Najmoćniji šef sicilijske mafije,Don Vito Corleone(Marlon Brando),suočava se s prijetnjom mladog Sollozza(Al Lettieri),koji razvija narkobiznis..Don Corleone odbija baviti se s tim prljavim poslom,što ga uvlači u rat između sukobljenih mafijaških klanova.U tom ratu jednu od glavnih uloga odigra Vitov najmlađi sin Michael(Al Pacino)... Grandiozni ep Francisa Forda Coppole početkom 1970-ih posve je projenio način razmišljanja u američkoj kinematografiji.Coppola nije mafiju prikazao kao skupinu ubojica,već kao patrijarhalnu obitelj sa strogim moralnim načelima."Kum" je nagrađen sa tri Oscara,a uslijedila su i dva uspješna nastavka.

Kum, uzorak za školsku primjenu!

Ne bih želio sada analizirati film i potkrepljivati činjenicama, već bih samo konstatirao kako je to bezvremeno remek djelo, koje bi, kao što u naslovu stoji, trebalo služiti redateljima, glumcima i općenito svim filmskim djelatnicima diljem svijeta, a posebice u lijepoj našoj, kao primjer upotrebe filmskog pisma. Konkretna tema obrađena u filmu sveprimjenjiva je u različitim sferama društvenog djelovanja. Ne smatram se dostojnim komentirati redateljev filmski jezik samo bih želio reči da ga ni on sam više nije uspio na takav način ponoviti u svojim kasnijim ostvarenjima.

smrt vita corleonea

kako je neki kritičar komentirao, kum je ipak samo bajka. bajka ispričana na nezaboravan način. prekrasna gluma, divna muzika. i, naravno, marlon brando. kada se već mislilo da je na zalasku karijere, on je snimio kuma i apokalipsu. izdvojio bih dvije prekrasne scene u kojima je brando doveo do savršenstva učenje actors studia. smrt sonnyja a.k.a. jamesa caana i vitov obilazak mrtvoga tijela i naravno, velika graciozna gluma pri smrti vita corleonea. današnji glumčići koji se preglumljavaju i nazivaju sebe umjetnicima trebali bi ovu scenu gledati svaki dan. možda bi nešto i naučili. sve u svemu. nezaboravan film. iako...mislim da je scenarij malo naporan. ne sviđa mi se preobrazba michaela u hladnokrvnoga ubojicu. fantastična je scena u kojoj michael postaje dvostruki kum. sve u svemu 8/10