12 žigosanih

5/5

Remek djelo, obavezno pogledati. Takvi se filmovi danas nažalost više ne snimaju....

Za ljubitelje WWII

Filmska poslastica za sve ljubitelje WWII. Iako je sniman prije 43 godine, film ne gubi na draži. Zanimljiva postava glumaca, od kojih mnogi na žalost više nisu među živima. Meni posebno drag Lee Marvin i Charles Bronson.

Zašto 5.

Zbog odličnih izvedbi renomiranih glumaca i radnje filma.

Klasika

Jedan od onih filmova koji je svima odličan. Meni je osobno najbolji u filmu Telly Savalas. Ovakvu skupinu glumaca je nemoguće zamijeniti, pa moram priznati da me je poprilično rastužila vijest o snimanju nove verzije. Lee Marvin=George Clooney, Donald Sutherland=Di Caprio. Mislim da to neće ići. Previše je ipak pedera glumaca danas u Hollywoodu, a pravi muškarci su odavno izumrli (Lee Marvin, Kojak, Donald Sutherland...). Neke stvari bi ipak trebale ostati onakve kakve jesu, pa ovaj film ne treba još jedan loši remake.

istina

film je pravi klasik, jedan od najboljih ratnih filmova, od krizarskih do irackih ratova... ipak, kao sto je vec spomenuto, ima jaku konkurenciju u flimovima koji su se nekad davno na brdovitom balkanu prikazivali u nedjeljno jutro u emisiji dozvolite da se obratimo. partizanska eskadrila, moj favorit!

petarda

po meni jedan od najboljih ratnih filmova snimljenih..pardon poslije bitke na neretvi

čista 5

uvijek super film

plan kao pjesmica

Film mi je drag i zato sam dao peticu iako bi se s filmološkog stajališta što šta moglo prigovoriti, pogotovo elementi komedije koji su malo naivni za ovu inače ozbiljnu priču. Posebno izdvajam scenu genijalnoga učenja akcije napamet poput pjesmice, što se pokazalo kao najefikasnija metoda za organiziranje i primjenjiva je kad se radi bilo koja timska organizacija.

Za Medalju časti

Koja filmčina! Majko mila! Ima nešto u tim starim filmovima kada nas boli briga za nerealnost u istima, oni su baš zabavni, pa makar izgledali fejkano. Takav je i ovaj ratni klasik. Dakle bojnik Reisman(Marvin), čovjek briljantne vojne izobrazbe, ali loše kućne izobrazbe, dobiva zadatak naći 12 vojnih osuđenika na smrt i pripremiti ih za samoubilačku misiju iza neprijateljskih linija. Radnja: pravo originalna. Glumci: Neke od najvećih Faca (s velikim slovom) u povijesti filma. Režija: napeta. Atmosfera: malo nerealna, ali odlična. Ukratko, jedino valja reći da je film apsolutni klasik koji unatoč popriličnom trajanju gledatelja drži u neizvjesnosti do samoga kraja i na rubu sjedala. Posebno valja pohvaliti Lee Marvina za ulogu bojnika Reismana, ali ni ostala dvanaestorica nisu ništa manje loši. Povremene humoristične situacije daju filmu jedan blagi, gotovo nezamjetni buddy-buddy-buddy... prizvuk, što je naravno primjereno jer oni stvarno postaju ekipa, pravi tim. Još jedna stvar. Odlična stvar je ta što u ovom filmu Nijemci pričaju Njemački, a ne engleski, pa onda tek kad treba vikati halt ili zieg hiel ili nešt' tako, ili još gore da kažu neku rečenicu kao:"See you tonight, fraulein!" (uzeto iz filma U orlovu gnijezdu) mislim ono. P.S. Čuo sam da navodno Quentin Tarantino želi snimiti ratni film u stilu 12 žigosanih. Jedva čekam čut' te dijaloge!

dok su komandosi ginuli!

zlatno doba filmova o ww2. Nekada davno i pozitivci su ginuli. Realan prikaz komandoskih akcija koje inače imaju gubitkepreko 70%. vrhunski glumci, kvalitetna produkcija, i nezaboravni Lee Marvin koji definitivno dominira filmom. Sječanja na nedeljna jutra na drugom kada bi nakon dosadnih javljanja iz kasarni uslijedio neki film o ww2. Sestra me mrzila jer nije mogla gledati muzički tobogan. Ma jednostavno uz ovaj film sam odrastao. Tko ne prati Kodjaka kao bad guy-a!

Lee i ostali

Šta drugo reći nego klasik. Jedan od onih filmova uz koje smo odrasli. NAstao u doba kada je bilo popularno praviti filmove o WW2 ovaj je uradak ispao odlično.Uostalom imati takvu glumačku ekipu i ne napraviti filmčinu bi bio čisti grijeh.

kalsika

kada god ugledam ovaj naslov, sjetim svog djetinjstva te ...mozda ce mi to malo smutiti objektivnost pri ocjeni ali bez obzira na sve, film je fantastican, mogla bih ga tu hvaliti sa svih aspekata ali sve ste to vec culi ili procitali negdje...samo jedno. svatko tko sebe smatra filmofilom trebao bi se stidjeti ako nije pogledao'dirty dozen'...

klasik o WW2

Ako volite ratne filmove uvjerljivog zapleta, savrseno tempirane akcije, sjano rezirane i odglumljene, onda je ovo vas film. Grupa osudjenika na celu s Leejom Marvinom (mozda njegova najbolja uloga, uglavnom ga po ovome pamtim) treba se infitrirati duboko iza neprijateljskih linija na super-tajnom zadatku. Film je napet, dramatican, komican (narocito ratne igre), intrigantan, glumacka postava zvjezdana (osim Marvina tu su i Bronson, Savalas, Sutherland, Cassavetes...). Jedan od onih koji se mogu gledati uvijek iznova.