Stepfordske supruge

poželjne supruge

Vjerojatno je ovakav prikaz obiteljskog života nekome čežnja: muževi rade (i dobro zarađuju), a žene sjede kod kuća (sve kuće su predivno uređene i sve su okružene uređenim travnjacima i cvijećem) i glavna im je zanimacija razmjenjivanje recepata (ljubav ide kroz želudac) i trošenje vremena na svoje uređivanje. Čini se da je gradić prikaz idealnog života, sve je mirno, tiho, puno ljubavi. Svi koji tamo žive povukli su se od stresa, i žive sretno. Ali idealno je postoji, i tako naša slatka mala Nicole posumnja da grad krije neku strašnu tajnu. A kakva je to tajna ostavljam vama, jer film je snimljen kao dobra zabava za kišnu zimsku večer. Tipični holivudski kliše za ovakve filmove, ali se nadam da vam neće pokvariti zabavu.

recimo istinu!

christopher bljak, nicole prolazna ali lijepa kao i uvijek, radnja "odi mi, dodji mi"! pa halo! zena stvorila sve to? pa anblivabl! a ja mislila da su muški ti pokvareni koji žele kontrolirati žene.. kad ono paf! nisam mogla doć s sebi... sram bilo "onu tetu" :D :D

SUPER

Zašto je film dobio tako loše kritike? Na primjer, većina filmskih kritičara je prigovaralo da film nije tako mračan i dobar kao original. A kada je film pokušavao biti kao original? Nitko ne zna što se redatelju motalo po glavi dok je snimao ovaj film. Po meni, ovo je odlična crna komedija sa elementima sf-a. Nicole Kidman je kao i uvijek sjajna, dok su ostali glumici vrlo dobri. Film je inteligentan i dokazuje, ono što već znamo, a to je da ljudi uvijek teže savršenstvu. Svakako pogledati. Ocjena filma: 5

Film bez duše

Kada sam ovo pogledao, pao sam na dupe... od šoka! Negativnog! Nisam mogao vjerovati da je tako kvalitetna i obećavajuća ekipa mogla napraviti ovako lošp film. Ne znam stvarno što je ovo trebalo starom dobrom Franku. A Nicole, ipak ona malo izvlači film, neka pročita sceanrij do kraja idući put prije neko prihvati snimati ovakva sranja. Strašno, ovo sam pogledao na Savi u kinu i bio bijesan kako sam glup film pogledao (trebao je pokušavati biti horor kao u originalu) da sam od bijesa pogledao odmah idući - bio je još jedan remake - Noć živih mrtvaca i tamo sam vidio kako se remake pravi - nije ni to nešto odlično, ali je definitivno bolje od ovoga. Ocjena: Sjedi,1.

Robo - žeme ...

Film je gledljiv i bez obzira na vrhunsku glumačku ekipu okupljenu na snimanju jednostavno ne prelazi nekakvu granicu prosječnosti. Vjerovatno iz razloga što je remake starijeg filma i predložak mu je još starija knjiga postoji nekoliko nelogičnosti u ovom filmu vezano uz same robo - žene: 1) kako žene koje imaju ugrađen čip u glavi odjednom mogu postati bankomati ?? i 2) kao tim istim ženama (dakle samo sa nekakvim nano čipom u glavi) pomoću daljinskog i sise se povećavaju ?!? Ne vidim baš vezu između funkcija mozga i ovih stvari ...

Prosječno

Ova crna komedija bila bi možda puno bolja da ima realističniji prikaz tih "robota". Npr. da te žena su pod nekom hipnozom, a ne ovako da su neke roboti, pa im se onda vrati njihov mozak, pa više nisu roboti, jednostavno je preglupo izvedeno. inače ideja filma sama po sebi nije loša. Što se Kidnamice tiče stvarno nije baš ni za komentirati , prosječna.

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -

NICOLE U LOŠEM FILMU

Gledala sam nedavno film,moram priznati da sam očekivala drzgačiju radnju filma jer sam film me razočarao.Mislim da će ga puno ljudi pogledati ali samo zbog Nicole jer smatram da jedino ona "čupa" film da ga se pogleda.Efekti robota mi se uopće ne poklapaju u samo mjesto filma,mislim da bi bio puno originalniji da su svu tu tajnovitost dobrih žena otkrili drugačijom temom.Smatram da filmu nedostaje maštovitosti te da zaista ima puno nedostataka.Ali na kraju krajeva kakva bi zapravo i jedna crna komedija trebala izgledati?

The Stepford Wives

“Let’s make anther remake!” Tom je rečenicom započelo stvaranje filma “The Stepford Wives“. No s obzirom na (ne)kvalitetu remakeova u zadnje vrijeme, odlučili su maknuti taj urok izabravši film koji je temeljen na knjizi. Tako da ovo i nije remake, već drugo viđenje priče. I sve je teklo po planu, unajmi malo zvijezda (Nicole Kidman, Matthew Broderick, Bette Midler), malo uljepšaj ionako uljepšani Stepford i voila! I došao je trailer. I napravili su ga dobroga. Tako dobroga da je dobio nagradu za najbolji trailer (pretpostavljam kategorija za nadolazeći film, jer još nije bio izašao). Jedva sam čekao da ga vidim, no kada sam ga prvi put vidio u našim kinima dobio sam hladan tuš. Trailer je bio izrazito dosadan i nezanimljiv. A poznajući hollywoodski običaj da u traileru većinom budu najbolje stvari bio sam skeptičan prema filmu. Uslijedio je film. Iako ih obično izbjegavam prije nego vidim film, kritike su mi se promigoljile i potvrdile moje sumnje. Film se većini kritičara nije svidio, a kao najveći problem naveden je taj što film ne zna što želi biti: komedija, znanstvena fantastika... Nije mi se dalo gledati film. No s obzirom da blago rečeno volim Nicole Kidman odlučio sam baciti dvadesetak kunića. I znate što. Dvadeset kunića nije bilo bačeno već pametno uloženo! Film mi se i više nego svidio. S obzirom da je film uistinu mješavina raznih žanrova smatram da su odlično izbalansirani (komedija / znanstvena fantastika / drama / horror). Gluma je uvjerljiva no opet dovoljna vrckava i neobična, baš po “stepfordskom” ukusu. Postoji nekoliko odličnih i smiješnih scena (ona sa češerima recimo), kao i onih misterioznih, strašnih, što dokazuje da se radi o dobrom hibridu žanrova. No u filmu me zaista oduševila sjajna glazba, i očekujem da će biti nominirana za Oscara.Nisam uhvatio ime skladatelja na špici jer me zaokupio neobičan (i vrlo zanimljiv) uvod u stilu reklama pedesetih i šezdesetih. Sve u svemu mislim da je film vrijedan gledanja i slušanja.

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

bez 'morbidnog' kraja

Ocekivala sam vise s obzirom na onaj fantastican foršpan koji me je privukao filmu. Mislim da film nije dovoljno razrađen, mada je ideja kojom se bavi obecavajuca. Glumacka postava je gotovo sve 'oskarovac do oskarovca' ali nitko nije iskocio sjajnom glumom. Kraj je tipican holivudski iako drzim da bi neki "morbidniji" zavrsetak odlicno ogovarao i dao filmu neku poantu. Ovak se sve svodi na puno toga ali niceg konkretnog. Film je zapakiran u ono vec dosadno - "ljubav sve pobjedjuje".. (mozda sam trebala biti konkretnija ali ne zelim otkriti 'glavnu foru' iz filma da onima koji ga nisu gledali ne pokvarim taj jedini svjetli element)

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -