Žena mačka

Idioti

Pa postoje milioniii filmova, što ne gledate koji vam se sviđa, a ne pljujete po drugim filmovima? Netko i voli ovo gledati, i možda nije realno, al' je zanimljivo. Zato ako mislite ostavljati negativne komentare, kliknite na X !

Bas mi je žao

Hej moja Catwoman. Kad sam još nekad davno čuo da će snimiti film i to s Halle Berry u glavnoj ulozi te Sharon Stone kao negativcem bio sam jako sretan. Burtonova žena mačka mi je jedan od najdražih likova koje sam ikad vidio na filmu pa sam pomislio da bi ovo moglo biti bar nesto slicno. Bas sam zelio da volim ovaj film svim srcem ali to je nemoguce. Koliko god gotivio Halle Berry, ovo joj nije trebalo u zivotu. Iako jako fino izgleda u S/M kostimu koji meni licno i nije toliko los mada iskreno, Michelle Pfeifer je setala u daleko efektnijem kostimicu. Svi su tuto completo lose odglumili, i mislim da i nije toliko do glumaca koliko do neopisivo jadnog scenarija. Ne znam sta su vidili u onom Pitofu kao reditelju kad mu je i Vidoq bio blago receno katastrofalan. Covjek uporno pokusava da efektima prikrije manjak svog rediteljskog umijeca ali ovdje je zakazao i na tom polju.Cuo sam da je film kostao stotinjak miliona ali sav taj silni budžet se mogao daleko bolje utrositi da je neko kompetentan pravio film. Zahvaljujuci tom francuskom geniju od filmasa Catwoman je najvjerovatnije zauvijek umrla i nema te egipatske mačkurine koja bi je mogla opet oživit. Ali ja još uvijek živim u nadi da će možda jednog dana za nekih 5-10-15-20-25 godina nekim čudom Tim Burton (ako bude živ) opet uzet stvari u svoje ruke i napravit film, ma kakav film, filmčinu o ženi mački.

A nije jako loše

Dobrome baš i ne sliči a kamoli odličnome, no ipak film i nije potpuna propast, to je polu propast.Ima i boljih i lošijih filnova. Ocjena između 3 i 3+.

Smeće

Katastrofa. Potpuno negledljivo. Najgori film snimljen po stripu.

užassssssssss

ma daj molin te.... kopiranje.. užas od filma! ženska umre i ližu je mačke pa oživi??? ne mogu podnit ovakve filmove, idu mi na živce.. preziren ih jer su glupi do srži...

Vratite mi M.Pfeiffer!!!!

Iako je Halle predano odglumila Catwoman, nije to to....Vratite mi Michelle Pfeiffer........

Fffffffffff...

...kaže Patience kad se susretne s psom, koji na nju zalaje. Ocjenu sam dala davno, kad sam pogledala film 1.put, ali sada već nakon drugog puta, otkrivam neke stvari na koje nisam obraćala pažnju. Istina, ova catwoman je preotvoreno obučena i baš i ne izgleda sexy, kao na primjer Michelle Pfiffer u zategnutom kostimiću. Pretjeralo se i sa skakanjem po zidovima i slično, jer baš ni obične mačke ne mogu svuda skakati, ali čak se i to može oprostiti. Šora s zloćom Sharon Stone (koja bytheway izgleda sve bolje) je ispala odlično. Priča o egipatskim mačkama, je također super (bar meni). Ali ova Katica baš i nije dobrica, već kao i svaka mačka prevrtljiva. Međutim, mislim da bi svaka žena, bar na tren voljela biti u njenoj koži, sa super mačjim moćima, zar ne? Poruka filma: Don't mess with the catwoman i Osveta je slatka. Film je dobar za gledanje u dosadno, kišno poslijepodne, kad zbilja nemate šta drugo za raditi.

Mijau......

Mislio sam da će mi na drugo gledanje biti bolji,ali ma kakvi,isto sranje kao i prvi put. Jako loše,jedva gledljivo,glup zaplet,preglumljavanje,loša režija,histerični psihodelični i prebzi te na kraju krajeva nepotrebni pokreti kamere kroz prostor kao i u Vidocqu.A ne sviđa mi se ni kostim,taj kostim bi kao trebao isticati njezin sexypil,ali iskreno baš taj učinak i ne postiže.Sexypilnija je bila Burtonova Catwoman u izvedbi Michelle Pffifer,i to bez oskudnih krpica,sexypil je iz nje jednostavno zračio svakim njezinim pokretom i gestom. Istina Catwoman je s godinama često mjenjala kostim,ali ovo je definitivno najgori od svih. Ljubavna priča je skroz bezveze,totalni klišej,vidi se da je stavljena u film kako bi publika vidjela ta dva lica koja Catwoman ima,kao i prvi Batman sa Kim Basinger,samo što je to ovdje skroz loše izedeno,a da ne spominjem kako kemije između Bratta i Berryeve uopće nema. Pitof previše koristi specijalne efekte,čovjek jednostavno nezna granicu.Catwoman se kreće i skakuče po zidovima poput Spidermana. Netko je u ranijim recenzijama spomenuo da je Catwoman trebala biti bijelkinja.To nema veze jer su kroz godine mnoge glumice glumile taj lik,i nisu sve bile bjelikinje,npr.1966 Julia Newmar u seriji Batman,iste godine ju Lee Meriwether glumi u Batman filmu,zatim 1967 Eartha Katt u drugoj sezoni serije,ona je bila također crnkinja kao i Halle. Sharon Stone je još ono najbolje u cijelom filmu,u jednom trenutku izgleda kao da se zbilja trudi.Ali to je nedovoljno da bi film bio gledljiv.No moram priznati da još uvijek dobro izgleda za svoje godine,tako da bi nastavak Sirovih Strasti čak mogao i bti dobar,ali bolje da ne skačem pred rudo. Zanimljivo je kako su svi comic filmovi sa ženskim junakinjama do sada ispali loši(Catwoman,Elektra..),pa me baš zanima kako će ispasti Wonder Woman najavljena za 2007-u god. Zaključak,jednostavno neznam zbog čega bi preporučio ovaj film,možda jedino da ga pogledate koliko je loš,ali zapravo bolje nemojte.

ZABORAVITE 'ZLATNE MALINE'

Uistinu ne razumijem zašto je film dobio tako loše kritike i nekoliko 'Zlatnih malina' jer se meni zbilja svidio. Halle Berry i Sharon Stone su vrlo dobro odradili svoje uloge. Redatelj Pitof je dobro režirao ovaj film. Catwoman je zabavno i interesantno ostvarenje. Nisam siguran jesu li filmski kritičar diljem svijeta stvarno pogledali Ženu-mačku ili su samo kopirali i prepisali recenzije drugih kritičara i tako si sačuvali 20 kuna. Zato pustite negativne kritike i pogledajte ovaj film, ako zbog ničeg drugog onda zbog Halle Berry koja je super glumica, nije bezveze dobila Oscara. Ocjena filma: 4

Nemam komentara

Žena mačka? Što još reći.Ona je sama po sebi već neki brand u film industriji i naravno da su svi pomislili da još jedan film neće biti na odmet......Ali bio je.Film i nije toliko loš koliko su ga popljuvali.tona specijalnih efekata i dobar vrlo dobar zvuk malo su pomogli ali nisu mogli sakriti stvarnost.Halle Berry se vrlo trudila ali ništa.još kad vam netko kaže činjenicu da se u novinama tokom snimanja objavilo da je sve akcijske scene snimao neki muškarac onda možete i pomisliti osjećaj koji vas obuzima dok gledate sexy halle a neznate dali je to uopće ona ili neki muškarac.Sve u svemu vrlo rasteznjiv i gimnastičan film.pogledajte.Ako ništa drugo barem ćete moći prenesti loše kritike drugima.

Sranje!

Jedva sam pogledao film do kraja. Užasno,grozno i dosadno.Još jedan shit film!!!Ko još nije pogledao film,ne treba ga ni posuđivati!A uostalom,ima previše kompjutorskih scena što pravi film nikada ne smije imati. Totalna pušiona.

kindergarten feminizam

Još jedna ekranizacija strip junaka kojeg su negdje po putu masakrirali marketinški pseudostručnjaci. U ovom slučaju to su uspjeli politički korektnim oslikavanjem žene mačke kao arhetipskog primjera žene koja se bori za slobodu, no čak ni nakon odgledanog filma gledatelju nije jasno što će ženi-mački ta sloboda o kojoj svakih 5 minuta priča - osim za eventualno snimanje nastavaka u kojima će se borba za slobodu nastaviti :-) Protuteža njoj je Sharon Stone koja na trenutke čak i djeluje uvjerljivo u svom prikazivanju druge krajnosti - fashion victim negativka čija zločinačka posebnost je u tome što joj je lice "živi mramor"... Film nam poručuje da su žene kao takve predodređene za ulogu žrtve nekoga ili nečega - teza koju upotpunjuju epizodni lik fakultetske profesorice koja "nakon 20 godina predavanja nije dobila zasluženi status jer je sveučilište muška institucija" te kolegica s posla žene-mačke kojoj je jedina opsesija nalaženje muškarca i ostvarenje same sebe u kakvoj viziji popcorn romantike... Jedini muškarci vrijedni spomena su muž glavne negativke (negativac sam po sebi koji ujedno tlači na poslu ženu-mačku i koji je dugogodišnjim zanemarivanjem stvorio negativku od Sharon) te tupavi policajac čija je jedina svrha pokazati nam kako je žena mačka nespojiva sa stvarnim svijetom, jer eto - svijet nije skrojen tako da bi slobodna žena u njemu bila shvaćena... Halle se u tom cirkusu trudi izgledat uvjerljivo - no u usporedbi sa zadnjom inkarnacijom žene-mačke u liku Pfeifferice miss Berry je sve samo ne uvjerljiva - osobito kad je toliki trud uložen u imitaciju tjelesnog kretanja mačaka nakraju rezultirao nekakvim trzavim pokretima koji više podsjećaju na mentalne bolesnike, a manje na mačke. Sve skupa, jedva gledljivi, površni, amaterski uradak... Samo za fanove Halle Berry i njenih atributa.

Bljuu

Žena Mačka, kao nevjerojatno filmičan lik žene koja iz povučene štreberice postaje gipka dominatresa u lateksu, svoje je ultimativno utjelovljenje bila doživjela 1992. u Burtonovom 'Batman se vraća' - Pfeifferova je bila nevjerojatno seksi, spretna, a i odlično je glumila. Halle Berry, s druge strane, nije najbolji izbor za ovaj tinejdžerski san, jer, za početak, Žena mačka je bjelkinja. Nisam rasist, ne mrzim nikog, ali dajte - zamislite Spider-Mana kao azijata. Ili Čudesnu Ženu kao muškarca. Jednostavno ne ide. Nadalje, Berry je bila odlična Bond djevojka - izravna, in-your-face i gotovo vulgarno seksi, no to nisu osobine koje treba imati Žena Mačka; to je, čini se, shvatila i sama, pa se doima da većinu filma odrađuje rutinski i nenadahnuto. To vrijedi i za ostale glumce, pogotovo Stoneovu u ulozi najbizarnije negativke otkako se pojavilo 'Ono - klaun iz kanalizacije'. Redatelj Pitof ovom filmu pristupa kao lošem video-spotu: sise (posudite radije 'Operaciju Swordfish'), histerična kamera i specijalni efekti -- to nije funkcioniralo u 'Vidocqu', pa nije ni ovdje. Nadam se da ga je netko prebio zbog ovog filma. *

shitwoman

ovo uopće nije gledljiv film, nego je gadljiv. gledo sam ga još u kinu - žalim novce koje sam dao za to sranje! ne gledati!

Vrlo dobro

Koliko znam film nije dobro prihvaćen kod kino publike, te je još pored toga i uvršten u grupu većih promašaja ove godine, uz bok "Aleksandaru Velikom". Meni osobno nije loš, Halle Berry je izvrsna u ulozi žene mačke, Sharon Stone blista u poznim godinama, efekti su dobri, priča solidna, možda fali malo više akcije, ali sve u svemu puno bolji film nego što bi mogli pomisliti po kritikama. Možda su se ljudi malo zasitili (kostimiranih) stripovskih junaka!?

bezveze

..iako nisam baš očekivala nešto pretjerano moram priznati da sam pa slobodno mogu reći razočarana.. jedino dobro su zbilja vrhunski izgled h.berry i odlično držeće s.stone.. pretpostavka da će snimiti i drugi dio..mada čemu pitam se..

imate pravo

gledajuci film cijelo vrijeme sam razmisljao kako su mogli sad napraviti ovo bolje, sad ono, a na kraju da nije ispalo niti tako loše. iako me ova žena mačka nikako ne podsjeća na onu iz Batmana. moja je hipoteza da sad mogu u svakom nastavku kao u vrani uvesti neki novi lik koji postaje zena macka radi svojih razloga kako bi se osvetila i upropastila planove svojim ubojicama. ali nek rade sto hoce, bas me u zadnje vrijeme sve manje briga

ispodprosječno

Catwoman... hale berry al la carte... ali to i jest jedino zanimljivo u filmu. Priča skroz bezveze, dva puta sam pokušao odgledati film... i odustao sam... nekako navodi čovjeka na spavanje...

Catwoman

Kad u nekom filmu od samog početka ne funkcionira ništa i kad se onda upitaš ima li ikakve šanse da to što upravo gledaš preraste u bar nešto, a pozitivan odgovor naprosto bježi, katastrofa je jedina i najbolja riječ koja opisuje datu situaciju. A takav film naprosto mora s vremena na vrijeme naići. Dosta mi je sjetiti se "Meet Joe Black", "XXX", haha-"Četverored"-haha… i da ne nabrajam jer to deprimira. E "Catwoman" je novi rasni primjerak u toj zbirci! Jer, nema tu ni zabave, a kamoli nečeg većeg, a prekrasna Halle Berry grca se u očajnoj roli, očajnom scenariju i ulozi koju se iz svega navedenog i ne može dobro odglumiti. Pa onda onaj tip koji kao da je jedini detektiv u gradu… Pa sve redom klišej do klišeja u totalno predvidljivom ritmu i smjeru… Očito je poplava ekranizacija stripova dovela do pomanjkanja ideja uz višak ambicija. "Daredevil" je tek mrvicu bolji film, "Hellboya", "Punishera" i slične projektiće ne želim ni pokušati gledati, a najavljuje se "Elektra". Ono što je učinio Burton s "Batmanom", čini se, ostaje nedostižni uzor.

Ocjena recenzije: 3.29 Tvoja ocjena: -

imdb

ma ne, zaista je na tržištu velika poplava strip adaptacija, koje nemaju veze s mozgom. niti su inteligentno napravljene, niti su vizualno lijepe, niti su vjerne stripu. isto to vrijedi i za catwoman. kao što je već rečeno, prvoga, a posebno drugoga batmana teško će ikada tko dostići. p.s. ovaj je film već dospio na ljestvicu 100 najgorih svih vremena po imdb-u samo natrag 1/10