Kill Bill 2

prekretnica

Quentin Tarantino je s Kill Billom napravio prekretnicu, ali ne na bolje nego na gore. Filmovi poslije Billa su sve gori i gori, pogotovo završivši s onim di glumi Pitt i nacisti. Pokušava ispast superkul al mu baš be ide. Prva tri filma(Psi, Šund i Jackie) su mu odlična i dana danas tak da ne znam šta bi u ovim novim filmovima, možda su ga u ova prva tri filma zapravo proslavili odlični glumci, iako ih i u ostalim filmovima ne nedostaje.

DEFINITIVNO BOLJI OD PRVOG

Iako mi je žao što je film prepolovljen u dva djela ja ga gledam kao jedan film no činjenica je da je Vol.2 bolji od Vol.1. Zašto? Zbog priče...a priča je po meni najbitnija...U dvojci se sve objasšnjava te se pojavljuju Carradeine i Madsen koji su odlični... Iako dvojka ima manje akcije tu je sjajna muzika,umjetnički stilizirana režija te zanimljivi dijalozi i konačno lice u lice sa Billom. Za kraj mogu reći da mi je uz Gadove ovo najbolji Tarantinov film.

suprotno ocekivanjima

u svakom pogledu. brojevi veci ili jednaki od 2 uz naziv filma obicno bude odredjenu sumnju...medjutim, s velikm M, ovdje je sumnja bila nepotrebna, jer 2 je CAK i bolji od 1. definitivno na tragu starih dobrih vremena i paklenog sunda.

No.1

Definitivno djelo Taratnina No.1 Film koji u svakom pogledu nadmašuje bilo koji drugi.Bilo da se to radilo o režiji, scenariju, likovima koji su slojeviti do beskonačnosti.Obožavam ovaj film kao i njegov prvi dio. Tarantino ti si moj numero uno. profesorica iz hrvatskog me nekad učila da ponavljanje u pisanju je samo izuzetno rjetko opravdano.Ovo je najbolji film, tarantino ti si najbolji režiser ,scenarist. Tarantino ja te volim i poštujem. Ti si moj idol. Hmmm moram si neku sliku tvoje grda face nabaviti:)

malo

malo krvi zato je malo paje malo puno glupo

Hommage velikanima vol. 2

(nastavak od prošle recenzije)... Dakle, ako je jedinica prikazivala nasilje i bila odlična. Onda je dvojka prikazuje unutarnju borbu mlade i njen unutarnji sukob sa svojim majčinskim osjećajima i ubojitim mentalitetom i prirodom. Ovaj film, koji obiluje Morriconeovom glazbom, a neodoljivo podsjeća na najbolje filmova Sergija Leonea, pokazuje kako ni svo nasilje koje je donijela jedinica, nije ništa ako se usporedi sa emocijama i psihom ubojica. O čemu ja tu baljezgam, pitate se vi. Pa o tome kako je ovaj film još bolji od jedinice! I nije mi jasno kako netko može ovakav film popljuvati! Kad sam vidio koja je prosječna ocjena ovog filma, prekobacio sam se! Pa kako, ljudi!! Zar vi ne vidite tu simboliku!?!? To se u filmu odlično vidi. Polako, kako film odmiče, vidimo da se nasilje smanjuje, nema 100 ljudi za pobiti, nema odsjecanja glava, nema galona krvi. Nasilje je nad osjećajima. Polako nam Tarantino izlaže razloge zašto je Bill ubio mladu, zašto ona želi njega ubiti (iako je očito, mislim, da meni netko dođe i pobije cijele svatove, pa makar bilo za 6 gostiju, i ja bih uzeo katanu i klao po kućama) Ali vrhunac emocionalnog dvoboja nam se pokazuje u konačnom obračunu s Billom gdje se Tarantino, kao pravi znalac, odlučuje za suptilan dvoboj, a ne polusatnu borbu sa tisućama udarac i Bog zna koliko specijalnih efekata. Borba se vodi riječima. Vidimo da je mlada ovim svojim pohodom poput Billa, jer on je nju ubio zato što mu je slomila srce, ona njeg ide ubit zato što je on njoj slomio manje-više cijeli organizam. Ali pogledajte samo taj završni dvoboj, koji je pravi Leoneovski. Puno gledanja, puno pripreme, a onda...samo minuta borbe, smrtonosni udarac i kraj. Tko je umro, neću reć, ali mislim da se zna. Preživjela osoba pušta suzu za ubijenom osobom. Zapravo, ako bolje, pogledate, cijela priča je pooput tog dvoboja. Radnja i napetost raste od prve scene prvog dijela i sve se vrti oko te minute zadnjeg obračuna mlade i Billa. VIP-ovim rječima: VIVA SERGO!!!

Ocjena recenzije: 2.57 Tvoja ocjena: -

KILL - Kill Bill

Ocajno.. Film je toliko zapetljan i prenapuhan sa onim njeni ha-ca forama .. Sad ispade da je ona neka Super-woman i molim vas koliko je trebalo ono njenom tipu da umre od njenog "smrtonosnog" udarca.. Bogami oni su se ispricali prije toga podosta .. covjece ja cekam kad ce covjek da crkne .. a on prica li prica .. satima !Skroz lose uradjeno .. definitivno sve spetljano.. kao da su se kadrovi izmjesali izmedju prvog i drugog djela! Prvi dio je u svakom slucaju mnogo bolji! Usput ..kakve su ono glupost s njenom cerkom.. ooooO cerka ti je zgazila ribicu.. naucila je lekciju o zivotu i smrt.. bla bla ... koga briga za glupu ribu .. ljudi ocekuju akcije.. a oni pola filma provedu pricaju ci o nevaznim stvarima! Ako volite slusati dosadne razgovore i pametovanja .. dva zaljubljena golupcica koja jedva cekaju da im cerka zaspi i da se mogu poubijat .. e onda ste pronasli film za sebe! Preporucuje se ljubima iznad 80 god. Ocjena filma:3- zato sto je radio Tarantino i zato sto Urma Thurman dobro odjelo i lijepe oci!!

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

Vol 2 veliko razočaranje

Neznam , možda sam ja nakon Vol 1 očekivao još nešto više ili je stvar u nečem drugom.No dok je prvi još funkcionirao i bio dobar upravo zbog toga jer i nije bio ništa više doli dobre zajebancije i posvete starim samurajskim filmovima, koje nitko nemože shvačati ozbiljno ako ništa drugo zbog stiliziranog i nerealnog nasilja, dvojka pokušava biti ozbiljan film sa razrađenim karakterima likova i dubokom pričom(djelomično i uspjeva).Potpuno drugačiji film od prvog.To je vjerovatno i bila Tarantinova namjera ,no nije baš uspio u tome.Tarantino nas upoznaje sa pozadinama glavnih likova, kako je to sve počelo, i zaokružuje priču i popunjava rupe u priči, to mu priznajem.No ritam filam mu je prespor i predugo traje.A pošto je ovo trebao biti ozbiljan film, fora tipa "probijam ljes i dobila sam sačmu u prsa, ali mi nije ništa" ne drže vodu baš.A tu je i taj dugo očekivani i najavljivani dvoboj sa Billom(epskih razmjera, Pihh), nakon što u cijelom filmu imamo sam jedan dobar fajt (i najbolji i največi)sa Daryl Hannah, očekivao sam zbilja ogroman fajt sa Billom, jer se film ipak zove Kill Bill, a nakon sat i pol spore radnje, to mi je trebalo da mi opravda to vrijeme.Kad tamo dobijem još 20 min razgovora , te deset sekundi to famoznog dvoboja u kojem Uma u par brzih fancy(i bezveznih)poteza sredi Billa, ali to nije sve!On je još živ,ona mu je zadala smrtonosni udarac i ako on napravi 5 koraka umrijet će.I tek sad počinju suze i izmjenjivanje ljubavi između njih dvoje, te Bill odluči ponosno ustati od stola, napraviti 5 koraka te se sruši kao klada na pod.Neču reči da je sve u cjelini loše, jer najlakše je pljuvat po nečem, npr odlični su Madsen i Hannah, i režija je dobra, ali priča jednostavno ima prespor ritam, i nema baš efektan završetak, kakav sam ja očekivao, no vjeovatno je stvar u meni i mojom očekivanjima.

The bride is back!

Ali ne baš u najboljem izdanju.Ovaj je film puno smireniji i u kojem se sve objašnja.Ljubitelji akcije ga neće baš najbolje šprihvatiti.Ali se može pogledati u svako vrijeme. Solidna:

film godine na FILMskom netu

film nije los. dugo sam odugovlačio s gledanjem, ali kad sam jednom vidio DVD na sniženju nisam odolio i pogledao cijeli film. jedina zamjerka prijateljima koji su me za vrijeme gledanja filma neprestano ometali ne dozivljavajući film onako kako sam ga ja dozivljavao. Kill bill 2, dakle, dobar je film. koliko ga svi hvale ovdje siguran sam da ce osvojiti i nagradu za film godine na izboru ovog portala, ali opet, ne vidim što je to toliko najbolje. bilo bi glupo rći da je prvi dio bio bolji, ali je bio. kill bill 1 me je šokirao i iznenadio, a nastavak je jednostavno posložio kockice na svoje mjesto. samo je zadovoljio očekivanja. i čestitam redatelju što može napraviti tako brutalan film, a da čovjek u njemu može uživati. (P.s. izgleda da sam se zeznuo, pobijedio je Izgubljeni u prijevodu)

Viva Sergio!!!

Tarantino je najoriginalniji copy-paste redatelj na svijetu!!! Koliko god to zvučalo kao oksimoron, istina je. Ja sam inače Tarantinom fan još od Pasa iz rezervoara, te ga smatram vjerovatno najboljim suvremenim redateljem. Obožavao sam Kill Bill jedinicu jer me odmah osvojio prvom scenom kada vidimo The Bride u lokvi krvi unakaženog lica, zatim joj netko obriše krv maramicom na kojoj piše Bill i uvodna rečenica - Sigurno me smatraš Sadistom! Perfektno, no ne želim sada hvaliti prvi filn, sada ću preći na drugi. Dok se u prvom QT poigrava sa japanskim filmovima o osvetnicima i nepobjedivim borcima, pa čak i preočito posuđuje Bruce Lee-ovo odijelo, u ovom dijelu je pod ogromnim utjecajem Sergia Leonea i spaghetti westerna!!! To se vidi već u prvoj pravoj sceni u filmu - u pokolju u kapelici. Dok vrhunac doseže kod završnog dvoboja Ume i Dary Hannah kada prije završnog iskopavanja oka imamo čistu Leonovu atmosferu pred dvoboj - izmjena se krupnijih i kraćih kadrova - napeta Moriconneova glazba (čiju glazbu koristi barem 4-5 puta u filmu). No, Tarantinu se to ne može zamjeriti jer on to sve radi na vrlo originalan i samo sebi svojstven način. Dok je nekim obožavateljima Tarantinovih dijaloga jedinica išla na živce (meni nije jer sam znao da mu to nije bio osnovni cilj u jedinici), ovaj film će ih u potpunosti zadovoljiti. Sada shvaćam zašto je QT zahtijevao da se ova dva filma razdvoje - jer su potpuno odvojene cjeline i ne znam kako bi funkcionirali u jednom filmu - to bi onda bio jako dugački mješanac Japanskih filmova i spaghetti westerna. ovako je to ispalo genijalno! Ocjena:5 QT je opet napravio jedan od filmova godine.

Jako dobar film

stvarno sam iznenađen.Urma Thurman je bila kao stvorena za tu ulogu.puno borbi,krvi i puno mrtvih.iznenadio me je kraj.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Dobro počelo, loše završilo

Prvi Kill Bill je bio pravo osvježenje i super mi se svidjela finta na paralelu s Bruce Lee-om (žuti kostim iz Igre smrti), umjesto da se nastavilo u istom stilu, drugi film izgleda kao da je Tarantino htio samo priču privesti kraju, te da je inspiraciju ostavio negdje doma. U svakom slučaju kad neko spomene Kill Bill, uvijek će mo se sjetiti prvog filma.

razočaranje

nakon briljantnoga, lucidnoga i genijalnog kill bill vol 1, mnogo sam očekivao od konačnoga završetka pustolovine, u širem smislu riječi. a zaista sam se razočarao. iako i ovaj film ima nekoliko zaista lucidnih rješenja i scena, nije ni do koljena prvome dijelu. naravno, prvi i drugi dio gotovo da nemaju ništa zajedničko. dijele ih akcija, dijalozi i scenografija. akcije u ovome filmu gotovo da i nema. da raščistimo, ja prezirem one jeftine akciće u kojima je ona 90% filma, ali akcija u kill billu 1 je savršeno stilizirana i gotovo umjetnički napravljena. ovdje je sirova, hladna. dijalozi: ja sam jedan od onih koji preziru tarantinove dijaloge. dok prvi dio nije bolovao od njih, u drugome su se proširili poput raka. mnoštvo bezveze upotrijebljnih riječi... grozno. aluzije na sve i svašta, hommage svemu i svačemu...stripovi...kome to treba? meni ne scenografija: u prvome je dijelu savršena: poigravanje sa crno-bijelom tehnikom, plave, crvene bijele nijanse. poigravanje sa estetskim i neestetskim elementima. ovdje toga također nam. nadalje, glazba: glazba je u prvome dijelu genijalna, ovdje je gotovo trivijalna, bezvezna. znam da ne mogu očekivati čisti nastavak, kopiju prvoga dijela, ali kill bill 2 je besmislen. bolje bi bilo da nije uopće snimljen. kill bill 2 je čisti tarantino. tko ga voli, uživa, tko ga ne voli, ne uživa. ocjena 6/10 - ipak je bilo dobrih sekvenci.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

The film!

Ja Tarantina štujem kao boga, a uz njega samo Tima Burtona. Samo da se zna. Prvi dio mi je bio onak, na momente dosadan. Pa ne može ona baš tako samaprotiv svih njih odjednom, blablabla... Ali ovaj drugi dio... Mašala... Fantastično!!! Glumci svi od reda genijalci u svom poslu a što se scenarija tiče - dižem kapu. Onu Tarantinovski dijalozi... Nema takvog freaka, niti će ga ikad bit. Tarantino je jedan i prvi i nadam se da će nam još dugo poživiti.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Kill Bill

OK, kad je Tarantino u pitanju, subjektivan sam još od "Pulp Fictiona". Sve čega se taj filmski manijak dotakao (bar redateljski) čisto je, suho zlato i normalno je da to očekujem i od ovog posljednjeg, najambicioznijeg njegovog rada. Prvi sam "Kill Bill" ostavio da "čeka" nastavak, nastojeći ih uzeti kao cjelinu. No, nakon što sam pogledao "duju" očito je da su u pitanju dva stilski gotovo oprečna djela, koja u konačnici tvore fascinantnu cjelinu! "Jedinica" je bila furiozna, krvava slikovnica s već uobičajeno bogatim repertoarom antologijskih prizora. "Duja" je tek mirnija, "dramatičnija" varijanta, ali i tako mjestimice urnebesna. Slika će biti potpuna kad maratonski pogledam oba filma uzastopce, ali i ovako mogu zaključiti da Tarantino ima još jedno remek-djelo i u svom portfelju ima najdosljedniji i najujednačeniji filmski katalog, kakvim se ne može pohvaliti ni David Fincher. Billa, dakle, ubilo, a sada čekamo nove filmske slastice iz radionice najvećeg holivudskog freaka.

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

'naaako

losije nego prvi dio, pomalo razvuceno s nekim suvisnim dijelovima, manje nabrijano. Hm, nedovoljno spektakularno na kraju. Say no more.

Tarantino, vol.2: Blijeda kopija Tarantina kojeg znamo

Kill Bill: Vol. 1 bio je nevjerojatno zabavan film. Malo priče, mnogo makljaže i nekoliko odličnih glumačkih nastupa (Vivica A Fox, Sonny Chiba) zajedno s nevjerovatnim cliffhangerom na kraju čine dobar film koji, iako je polovica dvodijelne cjeline, može lako stajati sam za sebe. Za drugi dio Tarantinove osvetničke trakavice to se i ne bi moglo reći. U montaži je, čini se, odlučeno da će prvi dio biti bezumni akcić prepun spektakularnih scena, a drugi osjećajna drama. I uistinu, Mladenka će u ovom filmu na klanje potrošiti tek možda dvadeset minuta, dok ostatak otpada na dijaloge u Tarantnovu stilu. Samo što to nisu više vrckavi, neprikladno zabavni dijalozi iz 'Paklenog šunda' ili 'Pasa iz rezervoara', već prilično zamorni dugi monolozi u kojima se izmjenjuju Mlada i tkogod joj je s druge strane u tom trenutku, a služe samo da bi u univerzum Kill Billa unijeli što više nevažnih podataka. Tako će nas film počastiti potpuno nepotrebnim scenama treninga kod sadističkog Pai Meia ili razgovora s Estebanom Vihajom, Billovim negdašnjim očuhom koje ne unapređuju priču, a usporavaju tempo do točke u kojoj publika kolektivno spava. Usprkos svim Tarantinovim očajničkim pokušajima da u svoje likove udahne dimenziju, oni su još uvijek plošni i nezanimljivi. Što se glumačkih izvedbi tiče, Thurmanova je osrednja, Carradine u ulozi 'odjednom-osjećajnog' Billa neuvjerljiv, a odlični su Daryl Hannah i Michael Madsen u svojoj međuigri. Sve u svemu, ovaj film pokopava loše sekvenciranje događaja pri razdvajanju na dva dijela, pri čemu je prvi dobio sve zabavno, a drugi je ostao dosadan. Da je izbacio nekoliko nepotrebnih sati filma, Tarantino bi lako napravio samo jedan film, koji bi možda i mogao stati uz rame 'Jackie Brown', 'Paklenom šundu' i 'Psima iz rezervoara', ali ovako dobivamo tek grubo otrežnjenje - Tarantino nije redatelj, tek osoba s umom tinejdžera zaluđena pop-kulturom svog vremena. Dakle, ovo se moralo desiti.

Ocjena recenzije: 3.22 Tvoja ocjena: -