Luda vožnja

Cesta straha

Cijelo vrijeme sam planirao kako ću pogledati taj film i posuditi u videoteci,ali kako svaki put kažem da ću ga posuditi,dođe neki novi film kojeg hoću pogledati.I tako sam ja to planirao dvije godine,dok jedan dan nisam vidio najavu baš tog filma na HRT-u.Pogledao sam u TV Story koju su mu ocjenu dali,a kad ono,samo tri zvjeszdica od pet.Mislio sam da je to neki običan filmić sa malo akcije.Ali kada sam ga pogledao,stvarno sam se oduševio.Film me tako prikovao za kauč da se nisam usudio ni otići Fante popiti,a kamoli na WC. Film me dosta posjetio na Spielbergov Duel iz 77-e.Ista je priča,iako malo promijenjena.Naravno da mi je bolji Duel,ali mogu dati sto pohvala ovom filmu,zato jer je to savršeno režirano.Redatelj John Dahl,koji je režirao nezaboravne Kockare sa Matt Damonom i Edward Nortonom,a i Red Rock West,ovim me filmom stvarno oduševio.Nije režija kao iz Duela kojeg je režirao Spielberg,ali stvarno je to savršeno režirano i vidi se da Dahl ima iskustva i dara.Svaka pohvala i glumcima koji su napravili izvrstan posao.Kao prvo Paul Walker koji je glumio u hrpu poznatih filmova,kao što su Pleasentville,Brzi i Žetoki 1 i 2,...A tu je i Steve Zahn.On je stvarno dobar glumac,a i glumio je u dobrim filmovima kao što su Tata u akciji,Sahara,...A posebno moram naglasiti film kojeg svima preporučam.To je Nacionalna sigurnost.Svakako ga pogledajte.A Leelee Sobieski je to tek prosječno odglumila.Ali i ona je glumila u poznatim filmovima kao Staklena kuća,Žestoki udarac i Ovdje na zemlji. Ovaj film je neka mješavina između trilera i horora,a i drame.Ubačeno je čak i malo humora,tako da će za svakoga biti nešto pomalo.Pošto sam film gledao na televiziji,a ne na DVD-u ne mogu vam reći za dodatke,ali sam pogledao na pozadini DVD-a i čini mi se OK.Nema ih puno ali nečeg zanimljivog ima.Meni se film stvarno svidio,a i nadam se da će i vama,ali svatko ima drugačiji ukus.Ako vam se svidio Duel,nema nikakve teorije da vam se ovaj neće svidjeti.Zato vam želim ugodnu zabavu!!!!!