Yakuza

Čast i disciplina!

Još jedan odličan film sa Istoka, tj ovaj je snimljen u Americi u njihovoj koprodukciji, ali je redatelj, glumac i montažer jedan d najcjenjenijih i najboljih japanskih filmaša današnjice Takeshi Kitano.Odmah moram spomenuti da sam upoznat sa njegovom filmografijom ali nijedan njegov film osim ovog nisam nažalost imao priliku gledati, čak ni Zatoicia.Znao da su mu filmovi brutalni i nasilni(baš kako ja volim)ali ovo je zbilja festival nasilja.Kitano ubija svoje likove bez imalo grižnje savjesti, kao da nisu ljudska biča, ali ako shvatimo kodeks japanske mafije tj. Yakuze, sve dobiva smisao.To je vjerovatno jedna od najdiscipliranijih zločinačkih organizacija koja postoji na svijetu(ako si nešto zaribao, ode prst!).Odlična priča o prijateljstvu i shvačanju obiteljskih vrednota, dramski jako dobra priča.Ni akcija ne zaostaje, on ne koristi slowmotion ili neke fancy poteze kamerom, kao večina istočnjačkih filmova(nemojte krivo shvatiti nije to ništa loše) več sve snima na najjednostavniji način, pištolj u ruke i pobij sve što je ispred tebe bez razmišljanja(obračun u tamnoj uličici je odličan, ne vidimo likove več sam bljeskove oružja i na momente tjela kao padaju), a sam kraj je fenomenalan, neču vam ga otkriti, ali takvim krajem glavni junak dobiva na veličini, te čast i ponos, izvanredno.Odličan gangsterski film na temu Yakuza!

Kitano meets Hollywood

Iako daleko od ranijih ostvarenja, Kitano je referentna tocka kako trebaju izgledati akcijski filmovi sa gangsterskom tematikom. Metafora je ocita - u filmu yakuza dolazi u Ameriku napraviti reda u podzemlju. Isto bi se moglo reci za Kitana i americku akcijsku produkciju.

Kitano kicks ass!

Kao fan fimova Takeshija Kitana (sjećate se Takeshi's Castle-a), ovaj filmić kao da je izgubio malo draži, ipak je hollywoodski, no Kitano još uvijek odlično režira i glumi, pa ko voli, nek izvoli. Meni se film jako svidio.