Ðavolje ždrijelo

Meni se film sviđa

a isse ja uvijek obrnuta mišljenja imam...meni se film jako dopada i baš je pravi triler i svidio mi se ponajviše zbog mjesta radnje jer mi se sviđaju takva događanja i sve je pogođeno od glumaca do one kiše koja daje popuni ugođaj filmu i dosta je napet film..a dvoumio sam se između 4 ili 5 ali dat ću 5 pošto se takav film ne viđa svaki dan...svaka pohvala

gdje je greska?

negdje izmedu pocetka i kraja nesto je poslo po krivu... kao da su imali ugovor zafrknuti film do temelja i od njega napraviti nesto negledljivo. a zaista je mogao biti odlican horror...ili triler, ne znam sta su pokusavali.

NAPETI TRILER

Nakon ovih loših kritika, pitam se, jeste li vi gledali isti film kao ja? Bilo kako bilo, ja mislim da je film super. Likovi filma su vrlo dobro razrađeni. Redatelj Mike Figgis je za stvaranje napetosti upotrijebio brze pokrete kamere, puhanje vjetra i glasnu glazbu. Film je u prvih 60 minuta više drama, ali se nakon toga pretvara u pravi triler kada Dale (Stephen Dorff) pokušava zastrašiti obitelj Tilson kako bi vratio svoju kuću natrag. Sharon Stone, Dennis Quaid i Stephen Dorff su odlični u svojim ulogama. Ðavolje ždrijelo je napet, neizvjestan i zanimljiv trler kojeg preporučujem svim ljubiteljima žarna. Ocjena filma: 5

đavolski nepotrebno

Ðavolje ždrijelo je primjer koji potvrđuje nekoliko pravila o snimanju filma, a koja poznam čak i ja, amater bez akademske naobrazbe potrebne za gledanje s razumijevanjem. 1)ne snimaj film ako nemaš što za reći. Drago mi je što sam film pogledao mada me ovaj put moj inače pouzdani videotekar oženio za 12 kuna. Čisto iz razloga što se katkad mora pogledati i smeće da bismo razlikovali dobre od loših uradaka. Ovo je loš uradak. 2)za snimanje filma (posebno danas) vrijedi pravilo da moraš imati vrhunski sadržaj. Ovaj film to nema. Nema čak niti neke klišeje, koji ponekad u takvim filmovima djeluju simpatično, pa film odgledamo do kraja jer se uljuljkamo u nekakav osjećaj stalnosti i sigurnosti. Čak je i glumačka postava nekako ofucana (ma trebao sam znati čim sam vidio omot, ali sam povodljiv i uvijek mislim kako ću otkriti neki nepoznati biser). Stone postojana kao kamen, kao i uvijek,bez truna osobnosti, a bolja polovica se nije morala ni truditi da odglumi muža totalnog papka. Svijetla točka je- a to sam morao uočiti već u par zadnjepogledanih filmova- sporedna uloga, mr. Badguy. Kao što me iznenadio i talent negativca u ''Zori živih mrtvaca'' Zacka Snydera, onaj s brčinama koji na početku šefuje i krcaka orahe, a na kraju se iskupi savršeno moralnim postupcima. Mladac (neznam mu ime sramota me budi) je sasvim američki korektno obavio posao, kako to uvijek bude u novijim lošijim filmovima. Kladim se da Američki jug stvarno ima takvih poremećenih plitkih likova na lopate. O ostalome ništa posebno. Film je bez glave i repa i- bez atmosfere. Žalibože vremena i novaca.

Ðavolje ždrijelo

Slaba mi je utjeha to što nisam ja birao film u videoteci, kad sam na kraju jedini ostao budan do kraja. Slaba mi je i utjeha što nisam mnogo ni očekivao. Još slabija što sam mislio da je u pitanju horror kakvim s vremena na vrijeme počastim svoje davnašnje naklone šablonama tog podcijenjenog žanra. "Ðavolje ždrijelo" je dosadan, neuvjerljiv i stereotipan triler koji bi htio biti sve suprotno od navedenih epiteta i koji je baš zbog toga još dosadniji, neuvjerljiviji i stereotipniji. Čak i kad se iz prve, zamornije polovice razvije neka konkretnija fabula, Figgisov film pliva u poraznoj osrednjosti i... da ne navodim one iste epitete.

D o s a d n o!!!

Film nije strašan da bi bio horor. Osim toga nevjerojatno je predvidljiv da bio triler. Odnosi između glumaca su potpuno plitki, pa ga nemogu svrstati ni u dramu. Na kraju, film je jedno veliko ništa- čista dosada.

uzas

..u jednom trenutku smo se cak i nasmijali jadu ovog filma..ne kuzim kako se nekom da kopirati kopiju kopija..uzasssss

Dosadno mi je!