Nedodirljivi (1987.)

Bravo!!!

Uz Keri, verovatno najbolji De Palmin film. Gledljiviji od Scarface-a i Carlito's Way-a, prica nabijena emocijom i temperamentom, bez predaha... glumci i produkcija na najvisem holivudskom nivou; na momente kao da osecamo spilbergovski "look", sto nema nijedan gangsterski film, (nije mu tu ni mesto, reci cete) ali ovde je to pravilno usmereno i maksimalno iskoriseno u korist price. Svaka cast!!! OCENA 5/5

Odlično,ali....

vidljivo je da NEDODIRLJIVI polako pocinju pripadati onim tzv "old fashioned" filmovima.Pojasnit cu misao.NEDODIRLJIVI prikazjuju najstariji moguci sukob koji postoji,onaj dobra i zla.Ovdje imamo sukob policije i kriminalaca prikazan na odličan način.Međutim,su filmovi ovog žanra filmovi postajali sve realniji i brutaliji tako da NEDODIRLJIVI (koji je doduse pun krvavih i nasilnih scena) pocinje zraciti sa nekim naivnim i zastarjelim sekvencama.Prikaz prohibicije i Amerike 30-ih je besprijekoran(bez uljepsavanja ili pretjerivanja),a to je i jedna od najsvijetlijih tocaka filma.Glumci su savrseni u svojim ulogama sa naglaskom na DeNira (koji je apsolutno trebao zaraditi nominaciju) i Connerya.Moram priznati da nisam zadovoljan Costnerovom izvedbom (mogla je biti puno bolja) lik Elliot Nessa je tek povrsno prikazan bez dubljeg zadiranja u sam karakter lika,a to je jos jedan od elementa sto se tice zastarjelosti.Međutim,moja najveca zamjerka su naivne scene koje se pocinju događati pred kraj filma samo kako bi film zavrsio happy endom,a drzim da rat sa mafijom ne moze zavrsiti happy endom niti ce ikad zavrsiti.Film je do od početka ima vrlo brutalan i realan prikaz povezanosti Amerike sa mafijom u doba prohibicije.Scene obracuna i akcije su vrlo nasilne i krvave te bi bile sokantne i danas,ali pred kraj se desava to zastarjelo inzistiranje na happy endu.Istina Capone je zbilja osuđen no ne na povrsan i naivan nacin kako je prikazano u filmu...Da je film imao drugaciji kraj ponosno bih ga nazvao najboljim mafijaskim filmom ikad snimljenim.Nemojte me krivo shvatiti unatoč navedenim zamjerkama drzim da su NEDODIRLJIVI remek djelo i najbolji De Palmin film.

odličan

...čitaj naslov

odličan

predobar film s vrhunskim glumcima..de niro ne može loše odlumit negativca i doba kad je costner žario i palio filmskim platnom i nije imao loš film(ne znam zaš je nestao, zadnji dobar film mu je mr. brooks), a connery je connery... a i de palma je car za ovakve filmove ...sve u svemu obvezna filmska lektira

Nedodirljivi,khm

Ne zna tko je ovo naslovio Neslomljivi (već sam pomislio da se radi o Shyalaymanovom filmu) kada mu lijepo prijevod glasi Nedodirljivi. A mislim da je tako preveden i u kino i u DVD distribuciji, a i na TV-u. No, O.K. to je manje važno. Važno je da je ovo stvarno odličan film (možda najbolji De Palmin nakon Scarface-a i Corlitovog načina), sa sjajnom glumačkom ekipom u kojoj briljira Connery. A, naravno, i sveprisutni De Niro daje novi duh i život liku i djelu Caponea. Sjajan gangsterski film, sa posebno očaravajućom borbom na stepenicama željezničkog kolodvora (nešto slično se ponavlja u Corlitovom načinu). Sjajno, zaista. Preporučam iskreno. Ocjena: Petica. Čista.

Hrpa zvijezda u gangsterskom filmu

Glumačka postava je briljantna (iako ne podnosim Kevina Costnera, al' ovdje se čak i on uspio provući), priča realna i ovo je stvarno dobar film. Doduše, ne kao Kum, ali koji film se s njim može uspoređivati? Iako je rađen po istinitim događajima, opet je dovoljno opušten, uz dosta humora i dinamike. A niti serija s Robertom Stackom nije bila loša. Preporučam.