Pazi, lopta!

The Ocho

Mada je već duže vrijeme prošlo od kada sam pogledao Dodgeball kad ga se sjetim još uvijek prasnem u smijeh.Daleko najjači lik je Patches O'Hoolihan, a njegove mudrosti dan danas citiram. Edukativni film sa mladim Patchesom je za antoogiju fimske komedije, a ovo je daleko najjača komedija u zadnjih destak godina.

Ben Stiller rules!

Snimiti vrlo dobar film o jednoj trivijalnoj dječjoj igri, a pri tome da bude urnebesno smiješan i zabavan, mogu samo najbolji. U tu grupu se sigurno mogu ubrojiti Stiller i Vaughn. Iako treba pohvaliti i mladog Marshall Thurbera, koji je i redatelj i scenarist, ipak cijeli film nosi već spomenuti dvojac. Vaugh je odličan u ulozi coolera La Fleura koji životari bez posebnog cilja i uključi se u ''opasnu'' igru graničara kada opstanak njegove teretane bude dovedena u pitanje. A što reći o Stilleru? Čovjek je jednostavno genijalan u ulozi Whitea Goodmana! Sama njegova pojava, izgled, govor, ponašanje, glupost tjeraju gledatelja na smijeh. Stiller je sigurno jedan od vodećih komičara, a razlog njegova uspjeha leži u tome što na najozbiljniji način pristupa portretiranju glupih i smiješnih likova (sjetite se samo njegovog lika Mr.Furious u filmu ''Mistery Men',). Što se tiče samog filma, kao cjelina djeluje odlično. Radnja i komične situacije su pametno posložene tako da nema ''praznog hoda'' nego sve djeluje uravnoteženo (nema prevelikog zadržavanja na pojedinim sekvencama, nema preglumljavanja, pametno se izbjegavaju klišeji koji su neizbježni u ovakvim filmovima). Kao posebnost bih izdvojio mnoštvo poznatih faca koji se pojavljuju u filmu (Chuck Norris kao pravedni sudac, Hasselhoff kao trener njemačke reprezentacije. Lance Amstrong koji Vaughnovov motivator i obožavatelj). Film koji srdačno preporučam svima koji se žele dobro nasmijati.

.....

užas! jedina 'svijetla točka' je v. vaughn. sve ostalo je sranje. stiler je uspio odigrati svoju najgluplju ulogu. a inače, amerikance bi trebalo naučiti pravilima graničara jer očito nikad nisu vidjeli kako se to igra. film je sranje

dobro,ali moglo je i bolje

Dobri komičar Ben Stiller i Vince Vaughn dobra su preporuka za ovaj film.Ima dobrih fora ali moglo je biti i puno bolje ko da su sve fore ispucane do pola filma,tak da je kraj malo nedovršen.Inače priča prati Stillera ko vlasnika Globo teretana i njegov pokušaj da preuzme teretanu od Vaughna.Vaughn vidi svoj spas u pobjedi na natjecanju Dogeballa(graničara)...Ocjena 3+

Dobra zahebancija

Svi smo mi kao klinci u osnovnjaku vjerovatno igrali Graničara, barem ja jesam.Tako da mi je ovaj film zvučao kao zabavan i prije negoli sam ga pogledao, zbog same teme kojom se bava, a to je turnir u graničaru.I nije me razočarao.Bilo je do sada kojekakvih sportskih filmova ali ovo je fakat nešto posebno, tko se je samo sjetio graničara.Ovo je treči i ujedno najuspješniji projekt dvojce glavnih glumaca, Vince Vaughna i Ben Stillera(prije su još zajedno snimili Zoolandera i Starsky & Hutch).Oni su ponovno odigrali odlične uloge, Vaughn luzera koji mora nešto poduzeti da nebi izgubio teretanu, a Stiller umišljenog i nabildanog vlasnika konkurentske teretane koji mu ju želi oduzeti(njegova izvedba me je malo podsjetila na onu iz Zoolandera), a da ne spominjem njegov izgled u ovom filmu(one brčine i fudbalerka mu fakat pašu, kao liku).Ostali likovi su također blesavi do besvjesti, posebice Patches O'Houlihan koji trebira Vaughna i ekipu kako se igra graničar, a glumi ga Rip Thorn, a u mlađim danima sad več dio stalne postave Stillerovih filmova Hank Azaria(Francuz iz Napokon Polly).Njegova teorija je, "ako možeš izbječi francuski ključ, možeš izbječi i loptu".Ima nekoliko zbilja odličnih štoseva(odličan štos sa Njemcima i Hasselhoffom i Chuck Norrisom!!).Uglavnom radi se o crnohumornoj komediji koja ne štedi nikoga, te če vas fakat nasmijati do suza.Usudio bih se reči da je ovo jedna od najboljih novijih komedija iz Hollywooda, jer nije razvodnjena i klišejzirana kao ostale komedije.Ako takozvani "Frat Pack" ako su se nazvali Ben Stiller, Will Ferrell, Vince Vaughn te Braća Owen i Luke Willson nastave snimati ovako dobre komedije, očekuje nas još mnogo smijeha.Svakako pogledajte, nasmijat čete se!!!

ha ha ha!

Mogla bih se stalno smijati temi fitnes centara i voditelja, odnosno, vlasnika istih! Pun pogodak za temu i glumce, likovi su odlični i stalno sam se smijala!! Stvarno dobra i zanimljiva komedijica s malo crnog i puno onog pravog zdravog humora! Jedina zamjerka je Vince Vaughn. Dobar je za ulogu, ali glumi nekako preko k..... (da ne budem prosta!) , neznam da li njegov lik mora biti takav šupak ili je on tako površan - konkretno, njegova teretana se treba zatvoriti zbog preslobodnog vođenja a on se ponaša nekako glupavo i kao da ga nije briga što će se dogoditi, umjesto da se on pokrene i smisli način kak da skupi pare koje duguje, njegovi frendovi iz teretane (koji su likovi i po!!!) smišljaju kako da se dokopaju love, a on im još u jednom trenutku kaže u stilu - "pa daj, nema veze, ako ne mogu zadržati teretanu, to je tako, nema šanse da dođemo do te love, odustanimo odmah sa svime!" jadno jadno!! ako je taj lik namjerno takav šupak onda je to jedina rupa u filmu! ako nije, ok, onda Vince nije tako humorističan kako je bio u "Starsky i Hutch" i "Old school", ALI , spas od početka --- Ben Stiller!! obožavam tog čovjeka! tako je dobar da spasi sve pa čak i nešto što se teoretski ne bi moglo! Njegov lik je kao stvoren za njega, a to je ludi nabildani malac koji si pumpa .... ma, pogledajte!! :)

ludnica

Ma film je genijalan! Dobra zabava, smijeh, ludnica. Ma sve naj,naj,naj...

jako lose

sveukupni dojam - jako, jako lose. Svjetliji trenuci filma su jedino gluma Bena Stillera i sam DodgeBall, sve ostalo je porazavajuce lose.

PRESMIJEŠNO..

Iskreno,nisam neki ljubitelj glupavih komedija (pogotovo one sa b.stillerom) ali ova komedija me skroz oduševila..uopće se ne sjećam nekih velikih fora sa samim stillerom,ali ostatak ekipe je više nego odličan.Vince Vaughn je po običaju totalno cool,luzeri iz filma su bolji jedan od drugog (ona fora sa debelom navijačicom je PREDOBRA,pa onaj gusar,pa onaj debeli koji ima ženu Kineskinju) ali najviše mi se svidio sam kraj filma,samo finale u graničaru (s tim da nemam pojma kako funkcionira njihov graničar,ja sam ga totalno drugačije igrala),sa ekipom iz Njemačke (hasselhoff!!) ili onaj šok sa Lanceom Armstrongom koji moralizira glavnom liku.Ma mogla bi nabrojati još barem 20 ultrasmiješnih scena kojim ovaj film obiluje,ali neću..a znate zašto? OTIÐITE U KINO!!!

nostalgija

nostalgija niz dušu krenula... Doduše, mi smo u školi igrali graničar po nešto drugačijim pravilima, ali svejedno čovjek osjeti neku posebnu milinu oko srca kad vidi se lopta svom žestinom zabija u nečiji trbuh, glavu, genitalije... aaah...

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -