Bourneova nadmoć

The Bourne Supremacy

Nastavak uspješnog prvijenca 'The Bourne Identity', baziranog po Ludlumovim romanima, ovoga puta mijenja redatelja (Greengrass umjesto Limana), ali Gilroy ostaje scenarist; a mišljenje o ovom uratku je kod mene nekako podijeljeno. Prvenstveno moram reći da me scenarij razočarao, jako je proziran, predvidljiv, gotovo pa dječji, i u tom segmentu je prvi dio bio puni bolji. No, ono što je svakako poboljšanje je režija. Greengrassova kamera je frenetična i zapravo su nevjerojatan posao odradili u montaži; te se na taj način kompenzira mlaka radnja s odličnim akcijskim potjerama među kojima se posebno ističe ona automobilska pred kraj filma. Ja bi tu Greengrassovu odlučnost da film izgleda tako „neuredno“ pripisao namjeri da se zapravo prenese djelić košmara koji vlada u Bourneovoj glavi, jer zapravo on još nema kompletnu sliku svoje prošlosti, tj. još uvijek mu se nije vratilo sjećanje u potpunosti. Što se same glume tiče treba biti iskren pa treba reći da nitko od glumaca nije imao pretežak posao, jer radnja filma uopće ne dozvoljava trenutke predaha i mislim da je ovaj nastavak pružio upravo ono što smo i mogli očekivati: brz akcijski film koji je očekivano pokupio podosta novaca na kino blagajnama i iz kojeg se jasno može vidjeti koliko je Greengrass stručan redatelj; no zbog slabog scenarija dojam nije odličan!

Predvidljivo

Ovako, politički triler zanimljiv na početku, s dobro uhodanom radnjom i likovima. U nastavku saznajemo tko je zapravo Jason Bourne i kolika je njegova uloga u svemu što se događalo u onoj operaciji. problem je što je sve predvidljivo, nije kao u Indetitetu, uzbudljivom trileru gdje je neizvjesnost bila do samog krja. Čini mi se i nekako prekratak te da je sve dosta površno rečeno i prikazano. Akcijske scene su vrlo dobre kao i glumci te ga vrijedi pogledati.

Ne tako dobro kao "Identitet"

Radnja je potpuno promijenjena u odnosu na Ludlumov roman jer je staru priču podosta trebalo prilagoditi suvremenoj političkoj situaciji. Matt Damon nešto uvjerljiviji nego u "Bourenovom identitetu", no još uvijek ne dovoljno. Pogledati zbog kontinuiteta, a i zato što će slijediti bar još jedan film.

The Bourne Supremacy

Puno lošiji od prvog djela,ali još uvijek zanimliv.Gluma je OK,radnja je tak-tak,a kamera se previše vrti od čeg zaboli glava.Film je bilo bolje gledati u kinu nego na DVD-u,ali na DVD-u ima dosta dbrih dodataka.Film možete pogledati,ali je bolje predvečer i ako imate kokice uz sebe.

Bourne, Jason Bourne...

Jedinica mi i nije bila baš "sjela".Neznam ni sam zbog čega, no ovaj drugi mi je sasvim ok.Nije opet ništa posebno ali ima par dobrih fora sa kojima se može pohvaliti npr.pogibija gl. ženskog lika na početku filma, iznenadio sam se na to.Priča je dosta zbrčkana, ali na kraju se može shvatiti da je to zapravo dobro i inteligentno upakirana priča o osveti i iskupljenju, sa špijunskim prizvukom.Matt Damon je dobar kao izmučeni akcijski junak.Odlična gluma Briana Coxa i Joan Allen.Dobra režija, stil je ostao dosljedan prvom dijelu.Sviđa mi se korištenje kamere iz ruke, jer to nije baš uobičajeno u takvoj vrsti filma npr svi noviji Bondovi i Nemoguča misija 2.A ovaj film se može pohvaliti i sa najboljom potjerom na filmu u novije vrijeme još od Ronina nije bilo tako dobro snimljene potjere.Nemojte me krivo shvatiti, skoro svaki dugi noviji film ima potjeru , i to dobru potjeru npr Bad Boys2, Terminator 3, Matrix 2, Torque, Brzi i žestoki, ali u svim tim potjerama su krišteni specijalni efekti da bi bile tako dobro prikazane i na brijane.A u Bourneu su se kaskaderi i snimatelji pomučili da bi snimili ovako nabrijanu a opet realnu jurnjavu.Sve u svemu, kao što sam rekao i nije nešto posebo, ali zbog drugačijeg pristupa filmu takve temetike, dobre glume(a ne tamo nekog preseravanja) i dobro snimljene i izrežirene jurnjave.......

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

oh moj bože met dejmon

Na primjeru bourna vidimo tipičan komercijalizacijski trik kakvim su degradirani filmovi jamesa bonda. Količina reklama je na zadovoljavajućoj razini (dolazi born na štand a štand prekriven Lay-s chipsom, osnovnom živežnom namirnicom),a mat je bond za 21.stoljeće, blizak mladim iz cijelog svijeta...ah kako se mogu poistovjetiti

Čist solidna trojka

Prvi dio dosta dobar. Drugi dio očekivano ravnodušan. +: nema nekih suludih zapleta ili bijesnih likova koji žele uništiti svemir (tko bi rekao) +: ne bih znao zašto, ali one scene na trgu s prosvjednicima su mi dosta dobre. -: nema neku posebnu radnju, razradu, bilo šta. Sve je usredotočeno na trčanje, pucanje i par pokušaja objašnjavanja zašto se sve to događa. -: histerična kamera. Iako je očito što se htjelo postići, sve je već viđeno i ide prema isfuravanju. Povremeno bole oči. -: Ona scena u rijeci je sve samo ne tužna. Čak sam se i dobro nasmijao. Sve skupa- OK film ako ne tražite puno. Previše komercijaliziran. Valjda je u tome problem.

Dođe i prođe

Neka se ne ljute ljubitelji špijunskih filmova, ali ovo djelce je za mene tipa "pogledaš i zaboraviš" ili "gledaš i čekaš kraj!" Mislim da se film mogao bolje napraviti. Ocjena:2

Bourne

Dosadno,dosadno,dosadno.Ukratko, ako baš nemate kaj drugo za radit, pogledajte,ali imajte na umu da je to film o ničemu...nikakav sadržaj,bez logike,radnja s čudnim obratima i još čudnijim objašnjenjima.Ni sluga PRVOM FILMU.

James Bond je p***ka dim za Jason-a

Napokon jedan pravi napeti triler o tajnom agentu!!! Čak se dvoumim dali je bolji od prvog dijela?

tako tako