Star Wars trilogija

svemirska trilogija

Nisam uspjela pregledati DVD izdanje, ali sam pred toliko godina gledala trilogiju u kinu, i naravno na televiziji. "Zlobnici" mogu reći što hoće, ali ova se trilogija upisala u povijest kinematografije i stoji pri vrhu SF-a. Neki dijelovi filmova djeluju pomalo naivno, ali uzmimo u obzir kada su filmovi snimani, i mogućnosti tehnike u to vrijeme, filmovi su izvrsno napravljeni. Priča je jednostavna i lako se prati, glumci su odigrali svoje uloge izvrsno, pogotovo Harrison Ford koji je u ovoj ulozi dobar kao i u svakoj drugoj. Mislim da nitko tko je gledao te filmove neće zaboraviti R2-D2 i 3PO, ili legendarnog Chewbaccu - hodajući tepih kako ga u jednom trenutku nazivaju. Filmovi su prepuni mašte i akcije, borbe su aktivne, ne nedostaje čak ni jurnjave u svemirskim letjelicama. Cijela trilogija se bazira na borbi dobra i zla, na iskušenjima, uspostavljanju samokontrole nad sobom, stalnoj borbi za preživljavanje i pravdu, osjećaji su podijeljeni na negativne i pozitivne - one koje moramo odbaciti i ne dopustiti da gospodare nama, i one koji će nam pomoći u ostvarivanju cilja. Koliko god je vremena prošlo od snimanja serijala, meni je ova trilogija draža od one koja je snimljena kasnija, a događajima prethodi ovoj. Let the force be with you.

Film

Star wars je odličan film.

OBI VAN KENOBI

nešto najjače što je filmska industrija napravila

STAR WARS TRILOGY

Genijalno. Napokon na DVD-u. I onda u prijevodu pročitam Žvakoduh ili Žvakić, a na omotima DVD-a uredno piše Chewbacca. Pitam se što je s tim CONTINENTAL FILMOM i katastrofalnim prijevodima izvrsnih filmova. Inače prijevodi koji se nalaze na DVD izdanjima isti su kao i na VHS izdanju STAR WARS TRILOGY SPECIAL EDITION. Nisu se čak ni potrudili ponovno i bolje prevesti filmove, nego su stavili smeće koje su već imali i naravno naplatili ga 500 kn. I još jedna stvar. Ime trilogije STAR WARS na hrvatski se prevodi kao ZVJEZDANI RATOVI, a ne RATOVI ZVIJEZDA. Svatko tko imalo zna englesku gramatiku znat će i zašto, ali gospoda iz CONTINENTAL FILMA i njihov "vrhunski" prevoditelj to ne znaju, jer je očito kako je dovoljno posjedovati englesko-hrvatski rječnik i mizerno znanje engleskog kako bi netko prevodio za CONTINENTAL FILM i masakrirao filmove. ALIEN QUADRILOGY također je dobar primjer. Naravno, nazvao sam CONTINENTAL FILM i pitao otkud im tako katastrofalni prijevodi, a odgovor je bio kako ih dobivaju iz Amerike. Ma nebuloza, jer onda onaj tko je to prevodio ne zna ni engleski ni hrvatski jer su filmovi prepuni besmislenih izjava. Ali to je DVD pa ga se može gledati i bez hrvatskog prijevoda (tako barem oni nazivaju te nebuloze), iako tu postoje problemi jer svi ne znaju engleski, pa se moraju nositi s tim nebulozama koje su i njima više nego očite. To samo govori koliko CONTINENTAL FILM cijeni svoje kupce koji su dali nekih 500 kuna za DVD box. Ocjena prijevoda: 2

Star Wars trilogija

Nisam pogledao Lucasove draguljčiće u DVD izdanju, ali sam ih zato svojevremeno gutao kao svaki normalni klinac/omladinac. I vremenom, naravno, filmovi su poprimali neke manje mitske okvire... Bilo bi vrlo zločesto reći da Star Wars serijal, a osobito ova prvosnimljena trilogija, nije nešto, da je prosječno, ovo ili ono, ali ipak se mora reći da značaj ovih filmova nije toliko vezan uz kvalitetu ili nekakvo posebno filmsko umijeće, koliko u tehnološkim, marketinškim i sličnim popratnim okvirima. "Nova nada" je primjerice, kad ga gledam danas kao 28-godišnjak prilično osrednje režirana, zabavna svemirska avantura, "Imperij uzvraća udarac" nosi cijeli serijal na svojim leđima kao idejno najuspjeliji dio trilogije, dok je "Povratak Jedija" pomalo pretjerana lutkarska slikovnica, uzbudljiva tek kao točka na kraju jedne velike, korektne bajke. Dakle, "Star Wars" je obavezna lektira u filmskom (i ne samo filmskom) odrastanju, ali cijela pompa oko "najboljeg SF serijala svih vremena" je možda ipak malo pretjerana.

Star Wars Trilogy

Star Wars Prvi dio originalne trilogije (kasnije dodan podnaslov A New Hope) pokrenuo je histeriju. Popularnost filma bila je tolika da je Lucas tek tada odlučio snimiti nastavke. Ovo je ujedno i jedini film koji stoji sam za sebe u sveukupnom serijalu, jer svi preostali završavaju nedorečeno odnosno popularnim "cliffhangerom". Sve u svemu kvalitetan i zabavan uvod u SW svijet. Ova nanovija verzija, treća sveukupno, mijenja priču uvelike. Kao prvo u sukobu Han Soloa i Greeda, Greedo puca prvi, a osim toga Han se susreće i s Jabbom (koji se prema originalnim verzijama pojavljuje tek u trećem dijelu). The Empire Strikes Back Nastavak koji je uslijedio zadovoljio je fanove. Dobili su i više nego što su tražili. Jedino je nezadovoljan bio Lucas kojem se uopće nije sviđalo kako je film ispao. Stoga je i ovu verziju filma dodatno poboljšao. Film otvara i dan danas zadivljujuća bitka između Carstva i pobunjenika na planetu Hothu. Film profitira od mračnije (i bolje) priče i razrađenijih likova. A osim toga svi pamte rečenicu "Luke, I'm your father.", koja je pružila jedan od najboljih plot-twistova ikada. Return Of The Jedi U posljednjem dijelu Han i Leia su trebali biti spašeni od Jabbe, a trebalo je i dokrajčiti Carstvo. Film možda nije nadmašio prethodnike ali je pružio veliku količinu zabave i krajnje zadovoljio fanove. Otkriće na kraju o Lukeu i Leii nije nadmašilo u prijašnjem, ali nitko nije mogao reći kako ovo nije dostojan završetak trilogije. Međutim najnovije izdanje daje drugačije scene. Prvo glas Bobba Fetta je izmijenjen, a digitalno je ubačen i Hayden Christensen zbog kontinuiteta radnje sa novim prequelima. Neki zamjeraju nedostatak originalnih verzija, a mnogi se žale na greške u audio zapisu prvog dijela. Slika je fascinantna. Veliki dodatak je i dokumentarac koji će vam kazati sve što se može znati o trilogiji (150 min). Od SW serijala ne tražite ništa više od čistokrvne zabave jer: "Lucas je samo veliko dijete koje je ostvarilo svoj san."

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

odmor

za ovako nešto treba uzeti tri dana odmora i uživati, tj. uživiti se u priču. Nemam toliko vremena za takve stvari, ali kada bi se i dogodilo tako nešto, ne bi imao ništa protiv.

naj dvd box dosad

sva 3 filma gledao sam milijun puta, i još mi nisu dosadili.jako me se dojmio disk sa posebnim dodacima, jer stvarno ima svega, za svakog ponešto. vrhunski je opremljen! slika i zvuk tako starih filmova odlični su, kao da su snjimani ove godine. ipak, mislim da je dvd box malo preskup jer košta 500 kuna, ali je sve ostalo super!