Resident Evil 2

Jako loše

'Resident Evil' je solidan film rađen po kompjuterskoj igrici no njegov nastavak je jako loš. Iako Milla praši i ovdje sve oko sebe, scenarij je užasan a režija Alexander Witta je smiješna. Witt je režirao cijeli film kao veliki glazbeni spot i preočito je da mu je ovo prvi film koji je režirao. Osim Mille, ostali glumci su totalno indisponirani a o scenariju ne treba trošiti riječi jer je nevjerojatno glup. Uštedite si sat i pol života i preskočite ovaj nastavak jer nije vrijedan pažnje.

Smeće

Resident Evil za jedan film koji je radjen prema video igri, nema bas previse veze s istom. U biti, nema veze s nicim. Ovaj film je targetiran publici mladjoj od 7 mjeseci, sumnjam da ce se starijima svidjeti. Osim ako nisu na nekim jako zabavnim drogama.

sdasd

je nadignuti adrelin

film

je zakon

ups ko je zaboravio zatvorit vrata kosnice

uglavnom,ko se nije skrio pokojan je bio.opet izvrstna mila i naravno njen kompa nemesis je malo narastao,al jos uvijek gaji osjecaje prema njoj.u iscekivanju treceg djela..

resident evil

veoma dbar film ove vrste samo još da se može besplatno skinuti na kompijuter

Katastrofa

Malo letim po zraku, pa bacam bombe, pa malo koljem , pa malo pucam bez punjenja , pa malo golim rukama mlatim po zombijima...Čovjek se zapita pogledavši ovaj film, nije li upravo on zombi koji guta takva sranja..Sorry , Milla ali palac dolje..........

U brzom ritmu

Film je žestok, nabrijan i odvija se u brzom ritmu. Onome tko nije nikada igrao jedu od igara iz serijala biti će malo teže pohvatati radnju dok oni koji su se naigrali istoimene igre sve se čini poznato, lokacije likovi i ostalo. Prvi film mi nije imao ono po čemu je igra bila poznata ali je zato bio više bačen akcent na glumu, a menje na akciju.Kod drugog dijela je obratno.Jedino mi nedostaje atmosfera iz igre.Mislim na onu napetost koja vlada u igrici dok trčiš sa likom po ulicama i iznenada te presiječe kada zombi iskoći pred tebe. Mislim da su previše toga zbuksali u jedan film.Da su napravili 10 minuta duži film bilo bi logičnije ili da su napravili dva nastavka umjesto ovog jednog.Na kraju se došlo do toga da nema glavnih likova nego više njih nosi radnju. u svakom slučaju dobar film i preporuka onome tko se želi opustiti uz žestoke akcijske scene tipa spuštanja na užadima iz helikoptera uz istodobnu pucnjavu po zombijima.

LOŠIJE OD PRVOG DIJELA...

Ovaj sam film posudio u videoteci i pogledao isključivo zbog toga što mi se prvi dio jako svidio, iako nisam neki fan igrice Resident Evil. RE: Apokalipsa je dobila loše kritike i htio sam se uvjeriti jeli zbilja tako loše. I nije tako loše. Mogu reći da je ovo tek prosječan film kojemu nedostaje straha i uzbuđenja iz prvog dijela. Film baš i nije previše logičan ali to nadoknađuje sa nekoliko 'scary' scena i sa lijepom (ali ne i pretjerano talentiranom glumicom) Millom Jovovich. Apokalipsa više sliči nabrijanoj videoigrici nego filmu. Ovo je gledljivo ostvarenje koje ćete ubrzo zaboraviti, ali nudi 90 minuta dobre zabave. Nadam se da neće biti 3. nastavka. Ocjena filma: 3

Bolji od prvog!

Moram priznati da mi se ovaj dio svidio više od prvog djela. Sviđa mi se borba,tema,ideja. Glumci su odlični,a najbolja je Milla Jovovich.Koja mi super pristaje u ovom žanru. Ovaj film je jako sličan filmu "28 dana poslije" i ako se ne varam "Koliba Straha". Zbog njegove sličnosti filmovima,gore navedenima,iako je puno bolji od njih - dobit će manju ocjenu. Ali moram priznati da je ovaj film vrijedan vaše pažnje. Još jedna stvar zbog koje će ovaj film dobiti manju ocjenu je nemaštovito čudovište - previše nerealno. Inače film definitivno pogledati!!!

Slabije od prvo nastavka!

Više sam očekivao. Podoba u ovom djelu je previše. A što je previše niti s kruhom nije dobro. Moglo je biti napetije bez dodatnih spodoba.

Dobar...

RESIDENT EVIL 2 je dosta dobar film koji se odlično poklapa s prvim djelom.Ima dosta krvi i radnja je napeta.Sve u svemu bolji je od prvog dijela,ma da ni prvi nije bio loš.Nadam se da će sljedeći biti još bolji!

Film je bolestan

film je bolestan

Nije loše!!

Kao i svi do sada, i ja imam samo riječi pohvale za drugi dio Resident Evila.Naime prvi je bio jako loš, ništa nije valjalo, od priče, režije, efekata, akcije, zombija, uglavnom za sve je kriv loš scenarij koji nije imao veze sa igricom i premali buđet.Nije bilo atmosfere koja vlada u igrici, čak ni likova iz igrice, neznam zašto se to upće zvalo resident evil.No drugi dio je to sve popravio, bolja atmosfera, bolja akcija, režija, efekti, sve u svemu nabrijanije, mračnije i zanimljivije.Cijeli film izgelda dosta Cool.Ima par scena koje su tu samo za preseravanje, no ništa strašno.Dobra fora sa nadzornim kamerama pomoću kojih jedan od likova prati ostale likove u gradu,te kamere su baš kao u igrici.Čak ni priča nije loša, jedino što je lik Jill Valentine prikazan dosta plošno, no očito se išlo na to da svi ženski likovi budu razbijačice, što i nije tako,loše.Lik Nemesisa je jako dobar, ponaša se baš kao u igrici.Sve u svemu više, bolje, jače, Bilo bi zanimljivo sad vidjeti treči dio, ako bude ovako dobar ili čak i bolji, zašto ne.

odlican