Prljavi ples 2

Ples je život, život je ples :)

Pogrešno odabran naziv filma, koji se komotno mogao zvati samo Havana nights ili pak Cuba, uglavnom nešto u tom stilu...Diego Luna pogođen za glavnu mušku ulogu i iznenađujuće dobar plesač, te ima nešto sitno kemije između njega i partnerice...Zamjerka je da je mogla biti neka bolja glumica odabrana za gl.žensku ulogu, kao i nepotrebno politiziranje priče, koje je dosta plošno prikazano. Patrick Swayze je definitivno trebao dobiti veću ulogu u filmu, ako ne već i zasluženi nastavak! Film koji će se dopasti ljubiteljima plesa, kao i nepopravljivim romantičarima.

prljavi plesss!!!!!

fakat ovaj je film tako dobar!!!!!!!

Havana..

Razocarao me..Sta reci?Ocekivala sam nekakvu jednostavnost, eleganciju koju sam dozivjela u prvome djelu,ali tome ni traga..

Havana nigths

Naslov "Pljavi ples 2" mu uopće ne stoji bolje bi bilo da se zove "Havana nights". Glumačka postava solidna, bolji mi je on od nje. On nešto ima u sebi iako je sav bebast, ali u sebi nešto krije što odgovara ovakvom filmu ali ona... e to je grozno, Jennifer Grey je bar imala nešto što ju izdvaja ali ova cura nema baš ništa posebno, sva je obična i nekako presramežljiva. Kraj filma je sasvim OK, ništa spektakularno, ono... solidno. Ako već film ima ovaj naziv e onda je Patrick Swayze trebao dobiti veću minutažu a ne samo da bi se prisjetili originala. Najbolji dio filma je muzika a i ples je jako dobar. Uglavnom, film je dobar ali s bebastim glumcima, tako da... tko voli nek' izvoli!

može proći

Ples i glazba su super, pogotovo scene u klubu. Priča je vodenasta sa puno propusta, ali zapravo se id takve vrste filma i ne očekuje više. Glumci su dobri, meni je glavni glumac baš sladak i ima neke kemije između njih dvoje.

Šta se ima za reći?

Film se može pogledati, ali nije ni sjena originala. Izbor glumaca je katastrofalan, jedina svjetla točka je gostovanje Patricka Swayzija, koji je fenomenalan i definitivno je trebao imati veću ulogu. Film ne opravdava svoj naziv ni u kojem smislu, a kraj je loš, da lošiji nemože biti. 'Havana nights' nema veze s originalom, tako da ne razumijem od kud mu to ime. Zato ponavljam: može se pogledat, ali loše, loše!

Loše, loše!

Prvo mislim da je izbor glavnog mladog glumca dosta loš. Njegovo napola otvaranje usta (kao da nema gornju usnu) stvarno iritira. Ples je stvarno izvrstan, to se mora priznati. pojavljivanje Patrick Swayzea je više simbolično da potsjeti starije generacije. Film se dobro razvija do samog natjecanja, dok poslije toga kao da nisu znali što učiniti s krajem filma. Kraj je stvarno bez veze.