Mrak komadi

Zaista smiješno!

Nakon stvarno svakakvih komedija zadnjih godina koje Hollywood izbacuje po traci, ova odskače zbog sjajnih i odlično raspoloženih glumaca i uglavnom u kontinuitetu komičnim scenama. Toplo preporučam za gledanje, i to više puta. :-)

Bele ribe

Porodična manufaktura znana nam kao 'Braća Wayans',iznedrila je komediju koja se dotiče svega što smo manje-više ranije mogli da vidimo.Dakle,rasna diskriminacija (daj crncima najteže i najnezahvalnije poslove), bogate razmažene belkinje (uz to i plavuše ...nešto mi je to poznato – sestre Hilton), kriminal, modni detalji,šminka,frizura, a sve to ispraćeno otkačenim dijalozima, gegovima, tu su i tikovi i grimase glavnih faca.Kada dva američka FBI agenta zabrljaju na zadatku oduzimanja droge od loših momaka,a uz to su crnci i braća blizanci,Kevin i Marcus Copeland (Shawn Wayans i Marlon Wayans),padaju u nemilost šefa iopstanak na poslu im visi o koncu.Dobijaju poslednju šansu da dokažu svojim poslodavcima da mogu uspešno da rade posao za koji su se opredelili:da štite građane od svakog zla i od svih poroka.Tako im zapada nezahvalan posao da obezbeđuju dve sestre,Brittany i Tiffany Wilson (Maitland Ward and Anne Dudek),inače naslednice jednog bogatuna (koji je gle čuda,vlasnik lanca hotela) kome neprijatelj Ted Burton preti otmicom njegovih mezimica.One moraju biti viđene na mondenskom mestu Hamptons,gde će prisustvovati modnoj reviji (šta bi drugo mogli da očekujemo?).Na putu od aerodroma do hotela dva brata – telohranitelja razmaženih bogatunki, dožive lakšu saobraćajku.Posledice su 'stravične'': jedna sestra je zaradila manju posekotinu usne,a druga manju ogrebotinu nosa.Braća ih 'smeštaju' u hotelski apartman i odlučuju da preuzmu stvari u svoje ruke,dok se one oporave od 'povreda'.A to znači da se preruše u njih,preuzmu njihove identitete, pa onda modna revija može normalno da počne...Sledi niz komičnih scena: od nastupa tima za kamuflažu koji odrađuje odlično svoj posao,preko ponašanja kamufliranih agenata u zgodne bele ribe prema muškom polu (posebno je komičan njihov odnos prema dvojici kolega agenata Harperu i Gomezu koji su takođe 'undercover'),do razglabanja sa 'novopečenim' prijateljicama o tipično ženskim stvarima (kozmetika,šminkanje,tračevi,flertovanje s muškarcima...čak i tehnika 'dubokog grla').Posao im dodatno otežava Marcusova supruga Gina stalno zabrinuta da je suprug možda vara s drugom.Doduše njen strah je sasvim opravdan,jer braća se susreću sa buljukom zgodnih cica,kao što su tri pomenute drugarice sestara Wilson,pa njihove velike suparnice - sestre Vandegeld,a tu je i šarmantna reprterka 'Hamptons Magazina' Denise Porter (Rochelle Aytes) prema kojoj neoženjeni Kevin nije uopšte ravnodušan.Poseban lik je Latrell Spencer (maestralni Terry Crews),bivši košarkaš,pun love i entuzijazma u lovu na lepe i mlade devojke,naročito na bledolike plavuše.Sam kraj predstavlja pravu kulminaciju kada biva uhvaćen negativac,propali bogatun Warren Vandergeld (John Heard), dok svi konačno otkrivaju ko su zapravo 'sestre Wilson'.Kompletno ludilo praćeno je i adekvatnom muzikom,kao i dobro upakovanim kostimima.Urnebesna komedija karakteristična za braću Wayans,koji su naprosto kao stvoreni za ovakve uloge,mada su i ostali sporedni likovi sasvim dobro uklopljeni u sistem jedne opšte zezancije.Prolaznost na kino blagajnama je bila jako solidna,jer film je u prvoj sedmici prikazivanja u USA,zaradio bezmalo $20,000,000.Zaista je za preporuku svim ljubiteljima komedije ova sprdačina sa ukusom,jer zabave i smeha nudi koliko hoćeš.Ja jedvam čekam novi njihov film, a vi?

hitno*

Zna li možda netko kako se zove pjesma iz filma koja je svirala dok su se cure vozile u cabriu, i opet kad su ušli u auto ženska i onaj Lattrel (crni glumac)???

Zabavno

Stvarno smiješan film. Neke scene su totalno zakon. Kao i u svim komedijama ima i nekih dosadnih al ajde. Jedino što ne valja u filmu je nerealnost,nitko pametan ne bi povjerovao da ti policajci zapravo sliče pravim curama.

Mraaak komadi

presmiješnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...suze su mi curile od smijeha

odlicno!!!!!

ma film je strava.obavezno se mora pogledati.ja sam umrla od smojeha.superrr

super

film ima dosta fora glumačka postava je ok preporučujem da ga pogledate

it's ok

hahaha! smijesno! bas u stilu brace wayans! malo podsjeca na big mamma's house, ali bolje su fore u ovom filmu. I naravno, hepi end, sto je predvidljivo.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

Užasno Ružni Komadi...

...i još k tome glupi.Mislim koji moron ili sljepac moraš biti da ne skužiš da je to ružan frajer ispod maske.Imao sam cijelo vrijme neki jezivi osječaj,naime usred filma skužim da zapravo gledam dva transtestita kako se glupiraju ispred kamera,užas. Neznam,možda sam ja previše očekivao od film,jer prethodni filmovi brače Wayans,Mrak Film 1&2,te Ne Budi Zao Dok Ispijaš Jucey u Hladu su mi bili urnebesni,no možda je razlog za to jer su to bile parodije,a ja volim parodije(legendarni Goli Pištolj serijal ili Svemoguća Misija),a ovo nije parodija. Več film koji se isfurava na več dobro poznatu formulu koju su iskušali odlični Luckasti Profesor,podnošljiva Kuća Debele Mame i zabavan Tatica u Suknji. Zanimljivo je kako u svim nabrojanim naslovima uključujući i ovaj,osim Tatice u Suknji,se prerušavaju crnci. Ok,ne kažem da Braća Wayans nisu dobri komičari,i ja sam uživao u seriji Damon,u kojoj se je glavni lik također prerušavao na svojim slučajevima.Ali oni ovdje pokušavaju biti zgodni komadi, ali to je jednostavno gadno,freak show! Nemogu ni poreči da film nema nekoliko zbilja smiješnih štoseva,ali skoro cijela prva polovica filma meni uopće nije bila smiješna.Kao glavne pokretače humora bih posebno istaknuo Terry Crewsa u ulozi Latrell Spencera koji se zaljubi u jednan od "Mrak Komada" pa izvodi kojekave glupsti.E taj tip je fakat smiješan,i on me je najviše nasmijao,a tu su još i dva FBI agenta,Gomez i Harper koji stalno igraju igru "koga bi ređe poševio...". Ali u biti sve se svodi na prđenje,homo situacije,natjecanje u plesu i slične stvari. A moram i spomenuti prijevod naslova,ok nije loš,ali je očita aluzija na prethone hitove Braće Wayans,Mrak Film,koji jadan trik da se privuče publiku. I baš kao što je več netko napisao negdje,citiram "Bez urnebesnog Terrya Crewsa,"Mrak Komadi" bi bili zabavni kao i prave sestre Hilton" s kojima se zapravo film i sprda,mislim halo,likovi se zovu sestre Wilson. I zato samo zbog zabavnog Terrya Crewsa evo ocjena više...

ZAKON KOMEDIJA !!!!

Ovoj film je 100% smiješan! Braća Wayans su talentirani komičari koji vas uvijek uspiju nasmijati, a to je najvažnije. Znam da film nije originalan, ali razumijem hollywoodske redatelje. Danas je jako teško napraviti originalan film s obzirom da filmovi postoje već 100 godina. Ne želim cjepidlačiti. Mrak komadi je vrhunska komedija koja će vas toliko nasmijati da će vas boljeti trbušni mišići. Ocjena filma: 5

sasvim ok

braca wayans su po meni komicari koji grade svoju karijeru na gegovima, provalama,(sjetimo se odlicne serije'damon sa damonom wayansom) ...itd. a ne grimasama poput jima carreya. tako da se stvarno mozes opustiti uz ovaj film, nasmijati...preporucam!!!

ima da ti se odveze pupak

meni je bas smjesan i ja sam se toliko smijao da mi se vilica ukocila ma treba ga pogledati sigurno

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

-

Izbrisano na zahtjev autora.

Pa dobro je

Meni se ovaj film sviđa!A zašto Black Dicks?Priznajem,malo smeta vrištanje,ali se to zaboravi za vrijeme filma jer pun komedije.Film može pogledati svatko kome se svidio "Mrak film".Ali prema mom sudu,bolji je "Mrak film"

Ocjena recenzije: 2.83 Tvoja ocjena: -

Liga za prvaka

Kako samo ironičan naslov ima taj White Chicks. Nisu ni white,a nisu ni chicks. Ja bi u taj naslov još dodao Black Dicks,jer film je takva kurčina koja vas od početka do kraja zabavlja vrištanjem ishisteriziranih treba. Nakon sat vremena gledanja takve debilane morao sam ga prekinuti jer slušajući ona vrištanja dobio sam traume. Ukratko ovaj film ide u LIGU ZA LUÐAKA!

Solidna trojka

Više na žalost i nema dobrih komedija, pa se moramo suočiti s ovakvim tipovima zabave. Fore koje su već viđene u drugim filmovima, samo malo prerađene. Više nema originalnosti. Dobra fora sa Latrellom i plavušom u restoranu, a i noć poslije njihovog izlaza kad se Latrell budi sa frajerom u krevetu, zbog pilsa koji je bio namijenjen Wilsonici. Ma u stvari pogledajte, pa ćete i sami vidjeti. Nije toliko loš da ga propustite.