Sandra Botica Brešan
U sve se unosi i dio osobnosti; naravno, ima nekih redatelja koji kažu – ajde tu reži, ali ja mislim da je to bez veze.
Status Bavim se pedagoškim radom, od 1996. predajem na ADU, držim predavanja i vježbe studentima 1. godine iz glavnog umjetničkog predmeta – montaže. Bavim se filmovima općenito i imam dvoje male djece.
Radovi:
Svjedoci (2003)
Maršal (2000)
Kako je počeo rat na mom otoku (1996)
Hodnik (1994)
Zajednički ručak (1993)
Donator (1989)
O montažerima kaže Montažer je taj koji redatelju mora reći da li neki materijal može iskomunicirati njegovu ideju. Iz neke sirovine ideje izlaze same po sebi i montažer je taj koji ih mora uobličiti, izvući najviše od materijala - film izgleda kako ga je sam montažer napravio. U sve unosi i dio osobnosti; naravno, ima nekih redatelja koji kažu – ajde tu reži, ali ja mislim da je to bez veze.
Položaj montažera? Mislim da nisu u nezasluženoj sjeni – takva je priroda posla, ipak se u mraku montira, da sam željela biti pod reflektorima, bila bih.
Kako bi opisali svoj stil, ako je uopće moguće govoriti o stilu u montaži? Nemam ja svoj stil, u biti, mislim da ne može montažer biti taj koji ima stil. Postoji samo i jedino stil filma, redateljeva ideja. Montaža mora biti diskretna, jer najbolji su filmovi oni u kojima se montaža ne primijeti.
Cijeni/Voli/Ne voli Istaknula bih gospođu Radojku Tanhofer, doajenku hrvatske montaže, koja je zaslužna za osnivanje odsjeka. Sviđa mi se i film 'Kralj pornića' P.T. Andersona, a dobar mi je bio i Daldryijev 'Sati'. Inspirira me rad sa studentima, volim način na koji razmišljaju. Apsolutno obožavam dokumentarne filmove – super mi je što su zahtjevniji, pa bih u budućnosti voljela više raditi na dokumentarcima.
Planovi/suradnja Moram završiti 'Expo', kratki film za ovu svjetsku izložbu, a onda mi je na redu Vinkov dokumentarac 'Domjenak'.
Nema komentara.