Tomislav Pavlic
Volim misliti kako mi je u montaži sve dozvoljeno, kako nemam nikakvih ograničenja.
Status: Završio ADU, slobodan umjetnik
Radovi:
Otac (2004)
Sve 5! (2004)
Sto minuta Slave (2004)
Suša (2002)
Fine mrtve djevojke (2002)
Tišina (2001)
Crnci su izdržali, a ja (2001)
Ajmo žuti (2001)
Blagajnica hoće ići na more (2000)
Metropola (omnibus) –Zagreb voli pjesnike zapisano na jetru (u srcu Zagreba), istočno od Zagreba (1997)
Ime majke: Naranča (1995)
Droga (1994)
Zločin i kazna (1994)
Zašto montaža Montaža se na kraju pokazala kao posao najbliži mom ne baš ekstrovertiranom karakteru. Bio sam nekoliko puta na filmskim setovima i mislim da u tom kaosu nikad ne bih mogao ništa raditi. Previše je tu stresa, fizičkog posla i utrke s vremenom.
Kako bi opisali svoj stil, ako je uopće moguće govoriti o stilu u montaži? Sam sebe vidim kao 'anything goes' tipa montažera, moja je parola: nema nespojivog. Volim misliti kako mi je u montaži sve dozvoljeno, kako nemam nikakvih ograničenja.
Položaj montažera: Montažeri su u sjeni utoliko što od svih filmskih zanimanja jedino oni nisu obrađeni u filmskoj enciklopediji i utoliko što je gotovo ukinuta Zlatna arena za montažu na pulskom festivalu. Inače, ne mislim da bi montažeri trebali biti superzvijezde i u tom smislu nisu u nepovoljnijem položaju od, primjerice, scenografa, pa čak i direktora fotografije.
Cijeni/Voli/Ne voli Kad sam bio mlađi, sviđao mi se fensi stil Rogera Spottiswoodea u filmovima Sama Peckinpaha (Roger je kasnije prešao u režisere i to ne baš uspješno) ili anarhičan stil Thelme Schoonmaker u filmovima Martina Scorsesea, ona mi je i usadila uvjerenje da je u montaži sve moguće. Danas mi se sviđa ono što radi Dody Dorn, koja se nakon virtuozno izmontiranog Mementa uspješno snalazi i u filmovima poput Šibicara, gdje zadržava stilsku vrckavost. Profinjen stil Herve Schneida u filmovima J. P. Jeuneta također je inspirativan. Domaće montažere neću posebno izdvajati jednostavno zato što ih ima previše dobrih, pa ću nekog sigurno zaboraviti. Općenito, mislim da od hrvatskih filmskih djelatnika ima najviše vrhunskih montažera.
Suradnje/planovi Nakon što sam nekako u isto vrijeme završio četiri filma, uživam u zasluženom odmoru. U budućnosti bih volio raditi što više DOBRIH i montažno uzbudljivih filmova. Od aktivnih hrvatskih režisera, recimo da nikog ne bih odbio (dobro, možda ipak…), a od onih koji više ne rade, volio bih raditi s Vatroslavom Mimicom.
Nema komentara.