Ghost in the Shell - Nevinost
'Ghost in the Shell' je svojom vizijom futurističkog grada otvorio novo poglavlje u knjizi zvanoj anime, a trenutno smo u iščekivanju njegovog nastavka.
Nekoliko tjedana prije japanske premijere filma 'Ghost in the Shell: Innocence', nastavka kultnog cyberpunk animea Mamoru Oshiija, koji je praktički odgovoran za nastanak 'Matrixa', u Muzeju suvremene umjetnosti u Tokyo otvorena je izložba pod nazivom Dolls of Innocence, iliti Lutke nevinosti. Direktno je inspirirana filmom 'Innocence', sadrži izopačene i groteskne likove iz filma, sašivene njihove dijelove tijela, ali i Oshiiju najdraži dio izložbe, erotizirane lutke-skulpture njemačkog nadrealiste Hansa Bellmera.
Iako se u ostatku svijeta premijera filma očekuje sa dosta velikim zakašnjenem u odnosu na Japan, u rujnu 2004., a negdje i kasnije, svojevrsno pretpremijerno prikazivanje film će doživjeti na festivalu filma u Cannesu, jer je se našao u njegovoj službenoj konkurekciji. S obzirom na kvalitetu prvog filma i njegov ugled, svi s nestrpljenjem očekuju nastavak.
Futuristički grad predstavljen kao određena vrsta samostalnog živog organizma održavao se na životu pomoću mehaniziranih procesa i ljudi koji u njemu žive postali su nepotrebni, čak i suvišni za njegovo funkcioniranje. Sustav je počeo razvijati vlastitu svijest, a s njom i autodestruktivnu crtu. 'Innocence' nastavlja istraživanje prvog dijela na tom pitanju i pokušava predočiti što se događa kada se toliko obožavana i napredna tehologija proširi i zavlada ne samo fizičkim prostorom, nego i čovjekom i njegovom osobnosti.
Estetski besprijekoran kao i njegov prethodnik, filozofski pretrpan neiscrpnim i (pre)ozbiljnim temama karakterističnim za anime i Japance, opsjednut tehnologijom, robotima i cybermaštarijama, 'Innocence' će nas ponovo navesti da se pitamo koliko smo izgubljeni, gdje nas je odvelo znanje i jesmo li zaista pametniji samo zato jer možemo stvoriti stroj kojeg se bojimo.
Dok čekate, svratite na japanski službeni site i pogledajete trailer, ako još niste.
Nema komentara.