Zmajeve kuglice i anđeoska kiboržica - Dugometražni
Home      Vijesti      Dugometražni      Zmajeve kuglice i anđeoska kiboržica

Zmajeve kuglice i anđeoska kiboržica

Hollywood je našao novo nepresušno vrelo inspiracije – sada su 'in' filmske obrade popularnih anime i manga klasika.

d.ć.p. 05.06.2008 0 komentara

Zmajeve kuglice i anđeoska kiboržica

Dugo se pričalo i maštalo o filmskoj inačici jednog od najuspješnijih anime i manga serijala svih vremena – 'Dragon Balla'. Godinama se zaklinjao Spielberg da će potpisati specijalne efekte za film o simpatičnom čupavom dječaku s majmunskim repom, no u konačnici ga je zamijenio Ollin studio, meksički studio za specijalne efekte.

Film redatelja Jamesa Wonga će navodno samo okvirno pratiti izvornu priču Dragon Balla (prvog, nazovimo to, dijela 'Dragon Ball' sage): glavni lik Goku neće biti dječak nego problematični 18-godišnjak, prvak u borilačkim vještinama. S prijateljima traži sedam zmajevih kugli, koje prizivaju legendarnog zmaja (da vlasniku ispuni jednu želju). Kugle je ukrao okrutni vanzemaljac Picollo kako bi uništio svijet. Naši heroji će se (poput onih u mangi) zaputiti na Svjetsko prvenstvo u borilačkim vještinama, kako bi pokušali poraziti zelenog zlikovca. Prve fotografije filma koliko obećavaju, toliko i razočaravaju, jer je, po mnogima, 'Dragon Ball' previše 'fantastičan' da bi ga se moglo kvalitetno prenijeti u igranoj inačici.

Glavni likovi 'Dragonballa'

James Cameron bi se pak htio prihvatiti realizacije filma po popularnoj mangi 'Battle Angel Alita', priči o ženskom kiborgu, koja, u svojoj originalnoj verziji, obiluje scenama nasilja. Manga je doživjela devet dijelova, a Cameron bi adaptirao prva tri dijela. Dakle, u planu su čak 3 filma. Alita će navodno biti kompjuterski generirani  lik u izvedbi žive osobe (poput primjera u filmu 'I,Robot' ). Film će se realizirati u novom digitalnom 3D sustavu kojega je Cameron razvio za 'Avatar'.

Već smo pisali o mogućoj filmskoj verziji anime'Ghost In The Shell', a internetom kruže glasine i o filmskoj adaptaciji 'Gundam Wing' franšize (opet povezane uz ime Jamesa Camerona).

Vječna japanska tema humanoidnih strojeva i njihove kompleksne problematike, očito se jako svidjela zapadu. Problem je u tome što je ona zaista fascinantno obrađena u svojim originalnim inačicama. Nema tu dakle riječi o nikakvom natjecanju filma i animacije, nego o tome hoće li film razočarati svoj animirani i stripovski original. Ovoga puta, animacija i strip postaju ozbiljno mjerilo i ideal kojega će filmaši pokušati dostići. A s obzirom da su uzeli vrlo ambiciozne projekte, to im neće biti nimalo lako.

Komentari

Nema komentara.