Pičvajz u Park Cityju 2
Od otvorenja SFFa prošla su puna četiri dana. Što se kupuje, prodaje i oko čega se diže prašina - dugometražni filmovi su na redu.
Osim činjenice da je Park City u državi Utah naprosto prepun odličnih filmova, svima nam je znano da se tamo trenutno okreće ogromna lova. Naravno, krenut ćemo od dealova. Paramount Pictures i MTV Films iskeširali su filmu 'Hustle and Flow' (u produkciji Johna Singletona) basnoslovnih 9 milijuna + obvezu da u dva slijedeća Singletonova filma participiraju sa 3,5 milijuna dolara (sve zajedno je sitnih 16).
Nositelj radnje filma je svodnik koji pokušava promijeniti svoj poziv, a upućeni kažu da je ovo najveći ili točnije rečeno najteži od svih sklopljenih poslova u Sundanceu. Miramax je u finalnim pregovorima za distribucijski primat nad filmom Piercea Brosnana 'The Matador', a grube procjene kažu da je riječ o svoti od 7,5 milijuna dolara.
Osim za mahanje cashom, Sundance je, čini se, odlično mjesto za vraćanje energije pomalo ocvalim stričekima koji su se do nedavno furali na blockbustere. Naravno, riječ je o kategoriji glumaca veterana, u koju mirna srca možemo ubrojiti Piercea Brosnana, Kevina Costnera te Jamesa Woodsa. Costner se, kažu, iskazao romantičnom i seksi izvedbom alkoholičara i propalog bejzbolaša u filmu 'The Upside Anger', dok je James Woods apsolutno zauzet promocijom svog filma 'Pretty Persuasion' - prije projekcije je festivalsku publiku razgalio izjavom da je 'ovaj scenarij najbolji koji je ikad pročitao' a cijeli film paradira u donjem vešu i ogrtaču.
Što se otkrića festivala tiče, svi su jednoglasni da je titula zvijezde u usponu vlasništvo Loua Puccia, koji je odličan u ulozi tinejdžera čudaka u filmu 'Thumbsucker', dok su najtraženije karte među novinarima, a i publikom ostale one za film 'The Jacket', koji je prikazan u nedjelju.
Raznolike reakcije i pokoju mrvu prašine digao je film 'Dear Wendy' Thomasa Winterberga, crna satira o američkoj opsesiji pištoljima koju je napisao u suradnji s Larsom Von Trierom (ime govori sve), dok je u rane nedjeljne sate policija uhitila zločestog filmaša i fotografa Davida La Chapellea zbog remećenja javnog reda i mira.
Sve u svemu, Park City je trenutno dobro mjesto za sve što vam može pasti na pamet, a budući da većina nas nema sreće biti tamo – keep in touch!
službeni site festivala
Nositelj radnje filma je svodnik koji pokušava promijeniti svoj poziv, a upućeni kažu da je ovo najveći ili točnije rečeno najteži od svih sklopljenih poslova u Sundanceu. Miramax je u finalnim pregovorima za distribucijski primat nad filmom Piercea Brosnana 'The Matador', a grube procjene kažu da je riječ o svoti od 7,5 milijuna dolara.
Osim za mahanje cashom, Sundance je, čini se, odlično mjesto za vraćanje energije pomalo ocvalim stričekima koji su se do nedavno furali na blockbustere. Naravno, riječ je o kategoriji glumaca veterana, u koju mirna srca možemo ubrojiti Piercea Brosnana, Kevina Costnera te Jamesa Woodsa. Costner se, kažu, iskazao romantičnom i seksi izvedbom alkoholičara i propalog bejzbolaša u filmu 'The Upside Anger', dok je James Woods apsolutno zauzet promocijom svog filma 'Pretty Persuasion' - prije projekcije je festivalsku publiku razgalio izjavom da je 'ovaj scenarij najbolji koji je ikad pročitao' a cijeli film paradira u donjem vešu i ogrtaču.
Što se otkrića festivala tiče, svi su jednoglasni da je titula zvijezde u usponu vlasništvo Loua Puccia, koji je odličan u ulozi tinejdžera čudaka u filmu 'Thumbsucker', dok su najtraženije karte među novinarima, a i publikom ostale one za film 'The Jacket', koji je prikazan u nedjelju.
Raznolike reakcije i pokoju mrvu prašine digao je film 'Dear Wendy' Thomasa Winterberga, crna satira o američkoj opsesiji pištoljima koju je napisao u suradnji s Larsom Von Trierom (ime govori sve), dok je u rane nedjeljne sate policija uhitila zločestog filmaša i fotografa Davida La Chapellea zbog remećenja javnog reda i mira.
Sve u svemu, Park City je trenutno dobro mjesto za sve što vam može pasti na pamet, a budući da većina nas nema sreće biti tamo – keep in touch!
službeni site festivala
Nema komentara.