Ne bi Lars bio von Trier...
…a da ne smisli najintrigantnije i najteže izvedive projekte, malo bude bitch prema suradnicima i da, na kraju krajeva, ne uspije…
Enfant terribleu danske, ali i svjetske kinematografije možda nedostaje pokoja daska u glavi, ali mu se nikad nešto slično nije dogodilo s idejama. Dame i gospodo, opet Lars Von Trier. O njegovim psihičkim problemima, agorafobiji i opsesiji osim slavnih glumaca svjedoči i dokumentarac 'Dog&Dear: Dogville Confessions', no sve ga to ne priječi da i dalje pomiče granice svojih vizija.
Najnoviji Larsov kolačić je suradnja s Andreom Arnold, britanskom scenaristicom i redateljicom koja je poradi i zbog svog filma 'Wasp' u ovogodišnjoj konkurenciji za Oscara u kategoriji najboljeg shorta. Riječ je o projektu 'The Advance Party' za koji je Von Trier odabrao tri obaćavajuća imena – Arnoldovu, Danca Mikkela Norgaarda (short 'Last Weekend') i Škota Moraga McKinnona (shortovi 'Heart and Soul', 'Birthday', 'Fantoosh').
Lars će, u svom autentičnom Dogma stilu, davati upute i nametati uvjete suradnje dok će sposobna mlađarija snimiti tri apsolutno različita filma, koristeći iste glumce koji glume iste likove (nešto poput 'The Five Obstructions'). Svi će, isto tako, snimati šest tjedana na lokacijama u Glasgowu, koristeći naravno digitalnu kameru.
Guardain navodi da Arnoldova radi feature pod nazivom 'Red Road', o ženi koja se, nakon što je izgubila sve članove svoje obitelji, mora suočiti sa čovjekom koji je za sve odgovoran. Ipak, ne znaju se nikakvi detalji, jer takva je Von Trierova politika, iako isti izvor otkriva da je ogromnu zbrku izazvao casting, budući da u svi prijavljeni glumci trebali posjetiti sva tri redatelja.
Za kraj smo ostavili najnevjerojatniju od svih njegovih ideja. Iako se ne radi o ničem novom, priča je i danas, kao i 1991. kad je počeo, prilično pionirska. Jerbo, eksperimentirajući s mogućim, Von Trier je te iste već spomenute godine započeo s radom na svom najekstenzivnijem projektu, filmu 'Dimension'. Crpeći inspiraciju iz pokreta konceptualne umjetnosti i rada artista poput Johna Cagea, Trier svake godine isproducira samo tri minute materijala (do sad je obuhvaćeno oko sedam godina), a rezultati su najavljeni za daleku 2024. godinu.
Znano je također da je jedan od glumaca iz 'Dimensiona' njegov dobar prijatelj i kum Udo Kier s kojim je surađivao u brojnim ranijim radovima (tipa 'Medea', 'Zentropa', 'Breaking the Waves', 'The Kingdom'…), dok se ostali detalji ljubomorno čuvaju. Nadamo se jedino da će cijela ekipa izdurati (iliti ostati živa) do 2024., pa da vidimo i to.
Najnoviji Larsov kolačić je suradnja s Andreom Arnold, britanskom scenaristicom i redateljicom koja je poradi i zbog svog filma 'Wasp' u ovogodišnjoj konkurenciji za Oscara u kategoriji najboljeg shorta. Riječ je o projektu 'The Advance Party' za koji je Von Trier odabrao tri obaćavajuća imena – Arnoldovu, Danca Mikkela Norgaarda (short 'Last Weekend') i Škota Moraga McKinnona (shortovi 'Heart and Soul', 'Birthday', 'Fantoosh').
Lars će, u svom autentičnom Dogma stilu, davati upute i nametati uvjete suradnje dok će sposobna mlađarija snimiti tri apsolutno različita filma, koristeći iste glumce koji glume iste likove (nešto poput 'The Five Obstructions'). Svi će, isto tako, snimati šest tjedana na lokacijama u Glasgowu, koristeći naravno digitalnu kameru.
Guardain navodi da Arnoldova radi feature pod nazivom 'Red Road', o ženi koja se, nakon što je izgubila sve članove svoje obitelji, mora suočiti sa čovjekom koji je za sve odgovoran. Ipak, ne znaju se nikakvi detalji, jer takva je Von Trierova politika, iako isti izvor otkriva da je ogromnu zbrku izazvao casting, budući da u svi prijavljeni glumci trebali posjetiti sva tri redatelja.
Za kraj smo ostavili najnevjerojatniju od svih njegovih ideja. Iako se ne radi o ničem novom, priča je i danas, kao i 1991. kad je počeo, prilično pionirska. Jerbo, eksperimentirajući s mogućim, Von Trier je te iste već spomenute godine započeo s radom na svom najekstenzivnijem projektu, filmu 'Dimension'. Crpeći inspiraciju iz pokreta konceptualne umjetnosti i rada artista poput Johna Cagea, Trier svake godine isproducira samo tri minute materijala (do sad je obuhvaćeno oko sedam godina), a rezultati su najavljeni za daleku 2024. godinu.
Znano je također da je jedan od glumaca iz 'Dimensiona' njegov dobar prijatelj i kum Udo Kier s kojim je surađivao u brojnim ranijim radovima (tipa 'Medea', 'Zentropa', 'Breaking the Waves', 'The Kingdom'…), dok se ostali detalji ljubomorno čuvaju. Nadamo se jedino da će cijela ekipa izdurati (iliti ostati živa) do 2024., pa da vidimo i to.
Nema komentara.