Krvavi performans
Cronenbergovi 'Painkillersi' bit će na tragu ostalih njegovih uradaka. Što drugo očekivati nego sicko manijake u službi umjetnosti.
Davidu Cronenbergu zbog njegove opsjednutosti strahom, ljudskom boli i nasiljem vrlo često tepaju da je Barun krvi. Njemu takve titule nimalo ne smetaju, a svoje fiksacije dobro eksploatira u filmske svrhe. Kako je adaptacija stripa 'A History of Violence' za New Line Cinema u postprodukciji, Cronenberg je već mislima vezan uz slijedeći projekt 'Painkillers' (najavio ga je početkom davne 2002.) koji će nakon filma 'eXistenZ' biti prvi koji se radi po originalnom scenariju.
Što se radnje tiče, ona ni ovaj put neće iznevjeriti sva moguća uvrnuta očekivanja – smještena je u svijet radikalnog performansa gdje umjetnici na plastičnu kirurgiju i estetske operacije gledaju kao vid izražavanja. Film će u velikom dijelu portretirati francusku umjetnicu Orlan koja je ozljeđivanje i deformaciju svoga tijela smatrala umjetnošću, a zbog tih istih artističkih razloga je prošla kroz čak devet kirurških zahvata (jedan je na naslovnoj fotografiji) da bi nakon toga izlagala fotografije i skulpture svog tijela.
Jedan od Cronenbergovih news siteova, Blue Bottle, otkriva da je slavni redatelj ovom tematikom opsjednut od studentskih dana, još otkad je njegov kolega napisao priču o čovjeku koji je u svrhu performancea amputirao svoju ruku. Uz sve ovo, isti izvor navodi da je Cronenberg napisao scenarij koji se bazira na radikalnom umjetniku Saulu Tenseru koji ima iznimno visoku toleranciju na bol, a istražujući svoje pomalo morbidne seksualne i estetske apetite postaje opasno blizu tajnovitog, subverzivnog underground svijeta.
Nakon što je otkrio prilično kontroverzne informacije, Tenser ipak osjeti potrebu da sve prijavi policiji ne bi li zaustavio to trknuto podzemlje… Davne 2002. je sam redatelj najavio da ćemo u glavnoj ulozi gledati Nicholasa Cagea, no mi ipak moramo priznati da se nadamo da se to u ove tri godine promijenilo.
Što se radnje tiče, ona ni ovaj put neće iznevjeriti sva moguća uvrnuta očekivanja – smještena je u svijet radikalnog performansa gdje umjetnici na plastičnu kirurgiju i estetske operacije gledaju kao vid izražavanja. Film će u velikom dijelu portretirati francusku umjetnicu Orlan koja je ozljeđivanje i deformaciju svoga tijela smatrala umjetnošću, a zbog tih istih artističkih razloga je prošla kroz čak devet kirurških zahvata (jedan je na naslovnoj fotografiji) da bi nakon toga izlagala fotografije i skulpture svog tijela.
Jedan od Cronenbergovih news siteova, Blue Bottle, otkriva da je slavni redatelj ovom tematikom opsjednut od studentskih dana, još otkad je njegov kolega napisao priču o čovjeku koji je u svrhu performancea amputirao svoju ruku. Uz sve ovo, isti izvor navodi da je Cronenberg napisao scenarij koji se bazira na radikalnom umjetniku Saulu Tenseru koji ima iznimno visoku toleranciju na bol, a istražujući svoje pomalo morbidne seksualne i estetske apetite postaje opasno blizu tajnovitog, subverzivnog underground svijeta.
Nakon što je otkrio prilično kontroverzne informacije, Tenser ipak osjeti potrebu da sve prijavi policiji ne bi li zaustavio to trknuto podzemlje… Davne 2002. je sam redatelj najavio da ćemo u glavnoj ulozi gledati Nicholasa Cagea, no mi ipak moramo priznati da se nadamo da se to u ove tri godine promijenilo.
Nema komentara.