Luc Besson, za promjenu, režira!
Prošlo je točno šest godina otkako smo posljednji redateljski uradak Luca Bessona gledali u kinima.
Bila je to pompozna i pretenciozna priča o francuskoj heroini Ivani Orleanskoj, čiji je lik utjelovila njegova tadašnja ljubavnica/žena Milla Jovovich (trenutno poslovnu i intimnu potporu pronalazi u producentici Virginie Silla s kojom ima dvoje djece).
Bez obzira što se u tom dugom vremenu nijednom nigdje nije potpisao kao redatelj, Luc je itekako bio aktiviran u desetinama francuskih produkcija (i američkih - 'Flora Plum', 'Vjerni Danny'…), a o čemu smo pravodobno bili bombardirani s televizijskih i radijskih reklama – sjetite se samo koliko je ljudi 'popaslo foru' s 'Taksijem' ili 'Transporterom'.
Vjerojatno poučen iskustvom da se pompozne najave, kojih je imao prilično za prijašnje projekte ('5. element', 'Ivana Orleanska'), a koji su neslavno prošli u 'ostatku' svijeta (Hrvatska je uvijek iznimka, barem što se tiče prvog navedenog filma), ne moraju nužno odraziti na prođu filma, Luc Besson je ponovno osedlao svoj redateljski talent, ali ovaj put u tajnosti.
Naime, sredinom kolovoza francuski je Empire doznao da je Luc u svojoj produkciji snimio akcijsko-trilersku romantičnu komediju 'Angel-A' i to u kombiniranoj, crno-bijeloj i kolor tehnici za budžet od 15 milijuna eura. O radnji filma gotovo se ništa ne zna, a jedina poznata činjenica jesu njegovi protagonisti – glavni je francuski Jamel Debbouze, simpatični Lucien iz 'Amelie' i drugi, malo poznati, Gilbert Melki.
Muški je dvojac pojačanje dobio u liku 19-godišnje Sare Forestier, ljepuškaste djevojke koja iza sebe već ima zavidnu filmografiju od desetak naslova. Uglazbljivanje filma redatelj je opet povjerio majstoru od zanata, Ericu Serri koji je, kako se uspijeva doznati, opet dao svoj maksimum.
Sudeći prema prvim fotografijama koje su 'procurile', čini se da se Luc vraća korijenima svoje karijere samo bez one doze tragičnosti koja je mnoge ganula u 'Velikom plavetnilu' i 'Nikiti'.
Komercijalno gledajući, za njega je tako i bolje jer oba ta kultna filma u Americi su (svjetski najvećem gutaču filmova) zaradili loše ocjene kritike, a time i 'nogiranje' od strane publike. Mi, s ove strane Atlantika, već smo se naviknuli na te medvjeđe ustupke i ulagivanje europskih redatelja ono-oceanskoj masi - manje nas je, nemamo toliko para (čitaj: sluha) i zato smo i zakinuti.
Ferplej.
Nema komentara.