Porno Oscari
I ove godine u Las Vegasu podijeljeni su nešto 'vrući&krući' Oscari. Trijumfirao je remake 'The Devila', a ukazao se i sex guru Larry Flynt.
Vivian (Agnes Bruckner) bi bila obična neobična tinejdžerica da istovremeno nije i vukodlak. Ona voli sve što vole mladi – radi u slastičarnici, provaljuje noću u crkve i trči mahnito po gradu, a život bi joj bio još i ljepši da nije zločestog vođe čopora Gabrijela (Olivier Martinez), od čijeg je konzervativnog tradicionalno-vukodlačkog stava o tome tko što treba raditi u čoporu gori jedino njegov engleski sa stranim naglaskom.
Iako nikada nije opravdavala vukodlačka pravila, Vivian se protiv istih nikada nije ni bunila. No, situacija se komplicira kada upoznaje Aidena (Hugh Dancy), mladog Amerikanca koji se u Rumunjskoj skriva od oca, crta stripove o europskim mitskim bićima, a svojim osmijehom lomi srca pripadnicama ljepšega spola, bile one vukodlačice, vampirice ili bilo kakve druge beštije. Ni Vivian ne ostane imuna i oni se upuštaju u vezu. Zabranjenu, dakako, jer drevni zakoni kažu da bi Vivian trebala pripasti vođi čopora, kao jedna od njegovih brojnih supruga/priležnica.
Ova romantična teen-fantazija s nešto pucačine pred kraj filma najviše će se svidjeti obožavateljima `Buffy`. Iako mu nedostaje ironijskog odmaka koji je obilježio seriju, sadrži dovoljno tinejdžerskog bunta, romantike, light-gothika i europskih stereotipa da zabavi sve one koji još nisu izašli iz faze `Annie Rice`. Spomenimo još i to da je veći naglasak stavljen na romansu i dramu (individualac vs. tradicionalna obitelj) nego na triler ili horor, makar se film tako reklamira.
Vukodlaci u filmu nisu tako zabavni kao oni iz 80ih (što će reći da nemaju trendy frizure i nisu slinavi), ali još uvijek su alergični na srebro. Novost je jedino u tome da oblik mogu mijenjati po volji.
Kritika je slabo primila film, a ni publika mu nije bila baš sklona. Zaradio je nešto više od milijun dolara u američkim kinima i tek 10 % pozitivnih recenzija na Rotten Tomatoes. Filmu su zamjerili svašta – od glume preko dijaloga pa do specijalnih efekata, iako se često napominjalo da `ovo nije niti najbolji niti najgori film kojeg su pogledali` (npr. Ted Muphy). Zanimljiv je i komentar na imdb-u koji ga je nazvao `mediokritetstvom u svome najboljem izdanju`.
Nema komentara.