It's Cashback time!!!
Liječenje dosade u noćnim šihtama donijelo je Britancu Seanu Ellisu nominaciju za Oscara, a smiješi mu se i dugometražni film iste tematike.
Kuda i kako dalje nakon oskarovske nominacije pitanje je koje mori brojne redatelje kad se slegne mamurluk od noći na crvenom tepihu. Oni labilni lagano upadnu u sve čari vječnoljetnog LA-a, a oni se mudri pak na krilima novostečene slave spretno ubace u nove poslove. Slično se može reći za Britanca Seana Ellisa, kratkog nominija za film 'Cashback', samo što njegov put do slave nije počeo na ceremoniji koja život znači. ´
Ellis, naime, već duže vrijeme djeluje u modnoj industriji kao fotograf za kuće poput Levi’sa, Bossa, Diora i Galliana, redatelj reklama (Gaultier, Land Rover) i glazbenih spotova (Brit Awards za video grupe All Saints 'Never Ever') i tek odnedavno kao autor dva kratkometražna filma. Sam Sean kaže da se sve to dogodilo samo zato što je vrlo rano otkrio oko za vizualnost, a gadni manjak talenta za crtanje i slikanje. Da stvar bude još gora, već je na umjetničkom koledžu otkrio da su mu predavanja iznimno dosadna te da se zbog problema s disleksijom teško snalazi na visokoj školi.
Ljubav prema fotografiji iz mladih dana ubrzo se razvila u pravi poziv, pa je Ellis već s dvadesetak godina odrađivao poslove za važne, već spomenute klijente. Uz to se razvijala i ljubav prema filmu koju je zacementirao Ridleyev 'Alien', a mnogo godina kasnije upravo će Ridleyeva kuća RSA producirati njegova prva dva kratkometražna rada – mračni psihološki horor 'Left Turn' (2001) i višestruko nagrađivani 'Cashback' (2004).
'Ti im daš 8 sati, a oni tebi novac' rečenica je koja najbolje sažima 18-minutnu priču o studentu Benu Willisu (glumac Sean Biggerstaff aka Oliver Wood u filmu 'Harry Potter i odaja tajni') i njegovom kolegi koji odrađuju noćnu smjenu u londonskom supermarketu Sainsbury's. Kako se boriti s dosadom ključno je pitanje s kojim se susreće svatko tko je prisiljen provesti osam radnih sati na zatupljujućem poslu, no likovi u 'Cashbacku' imaju lijek za taj problem – zamišljajući stvari koje bi se mogle dogoditi i razbijajući monotoniju večernje šihte.
Iako su ga proglasili raskošnijim pandanom Smithovih 'Trgovaca' - s mnogo više golotinje a manje neobaveznog ćavrljanja - 'Cashback' se uglavnom bazira na vizualnim monolozima i maštarijama nesretnog dvojca. Uspjeh filma na brojnim festivalima i nominacija za zlatnu statuu, a i činjenica da je šort na iTunesu u top 10 daunlouda, donijeli su Ellisu mogućnost da svoj kratkiš pretvori u debitantsko dugometražno čedo. Budući da je 18-ak minuta kratkog 'Cashbacka' snimio za samo 60 tisuća dolara, dugi film bit će utoliko jeftiniji jer materijali, glumačka ekipa i priča već postoje.
U novom filmu Ben pati od nesanice nakon teškog prekida s djevojkom Suzy te prihvaća noćni posao u supermarketu i svoje šihte odrađuje maštajući o svim mogućim i nemogućim situacijama, usput upoznavajući brojne čudake koji se noću nalaze po dućanima.
S brojnim nagradama u džepu, šansom za distribucijom dugometražnog debija, objavljenom knjigom o modnoj fotografiji, brojnim editorijalima u Harper's Bazaaru, ekskluzivnim fotkama Takeshi Kitana, Kylie Minogue, Stelle McCartney i grupe Air, ali i suradnjom s Davidom Lynchom za seriju modnih fotografija, možemo se samo pitati jesmo li vidjeli sve od 34-godišnjeg Seana Ellisa.
Nema komentara.