Operacija Swordfish
Swordfish
(2001.)
Warner Bros. Pictures International
99'
akcija, krimi, triler
Režija: Dominic Sena, Dan Bradley
Scenario: Skip Woods
Producent/i: Jim van Wyck, Bruce Berman, Joel Silver
Zemlja: SAD
Linkovi: imdb
Gabriel Shear je karizmatičan i opasan špijun koji želi ući unutar sistema kako bi mogao financirati svoju specifičnu vrstu patriotizma.
Čitaj dalje ...
Moraš biti prijavljen/a!
Dobro i napeto
Staromodni akcijski triler...
...za moderna informatička vremena. Film "Swordfish" se u principu može sažeti na tu rečenicu.
Negdje smo već vidjeli tatu s dosjeom koji želi otrgnuti svoju kćerkicu od lošeg skrbništva i uzeti ju k sebi, jer on je najbolji otac na svijetu bez obzira na svoju prošlost s policijom. Isto tako, taj tata redovito spašava svojoj kćerkici život u nekom ključnom trenutku. Za svoju kćer upetljava se u kriminalne igre daleko iznad svog ranga. Glavni negativac ima teško shvatljive razloge zašto je negativac, a osim toga, sam sebe smatra pozitivcem. I tako dalje, sve do kraja filma imamo deja vú. Upravo zbog toga se ovaj film ne može dići iznad prosjeka. Međutim, redatelju Dominicu Seni se ne može osporiti da ima dara za upravo tu staromodnu akciju. U tom smislu, njegov film je prilično dobro odrađen, no čini se da je to njegov domet (s "Gone in 60 Seconds" nije otišao mnogo dalje, a kamoli dublje).
"Swordfish" je u suštini film za opuštanje nakon napornog radnog dana. Površan, pun rupa u priči, ali iz nekog neshvatljivog razloga drži zanimanje do samog kraja. Unaprijed znamo da će završiti "happily ever after", ali želimo to vidjeti na svoje oči. Tipično za klasični hollywoodski akcijski triler A kategorije. Osim toga, takvi filmovi gotovo uvijek angažiraju neku karizmatičnu glumačku veličinu na koju se mogu osloniti. Ovdje je to John Travolta. Hugh Jackman je pak ovdje dobio još jednu odskočnu dasku za bolje projekte, za koje je u svakom slučaju glumački sposoban. A što se tiče Halle Berry, ne razumijem čemu joj je poslužio "Monster's Ball" kada i dalje uporno bira projekte u kojima ne može doći do izražaja.