Slom
New Line Cinema / Continental film
Režija: Gregory Hoblit
Scenario: Glenn Gers, Daniel Pyne
Producent/i: Charles Weinstock
Zemlja: SAD
Linkovi:
službeni site
imdb
Kako hladnokrvno ubiti svoju ženu, priznati ubojstvo i nekažnjeno se izvući iz zbrke, pokazat će vam zli Anthony Hopkins u sudskome trileru Gregoryja Hoblita.
Ted Crawford (Anthony Hopkins) uspješan je inženjer, sposoban da projektira najsloženije strojeve i naprave. No, isti taj nije sposoban zadovoljiti svoju suprugu (Embeth Davidtz) koja zadovoljstva traži izvan braka. Crawford se odlučuje na osvetu i ubija svoju ženu na potpuno hladnokrvan način – oči u oči, pucnjem u glavu. Ubrzo stiže policija i Crawford priznaje što je učinio. Čini se kao lagan slučaj, no javlja se problem – iz pištolja koji je pronađen u njegovoj kući nikada nije pucano, a ispostavlja se da je glavni policajac zadužen za Crawfordovo privođenje ujedno i ljubavnik njegove žene što iz pravne perspektive baca novo svjetlo na slučaj – je li riječ o prinuđenom priznanju?
Slučaja se prihvaća mladi i nadobudni odvjetnik Willy Beachum (Ryan Gosling) koji je na pragu prelaska u novu tvrtku s bolje plaćenim poslom. Uspješan i bahat, iza sebe ima čak 97 % osvojenih parnica. No, ono što je trebao biti rutinski slučaj za njega se pretvori u parnicu u kojoj će se mnogo toga naći u igri – njegova budućnost, ali i životi drugih ljudi.
'Slom', trailer
Žanr sudskih trilera žario je i palio prvom polovicom 1990ih godina, dok je u novome tisućljeću mjesto potražio na malim ekranima, djelomično se transformiravši u forenzičke serije tipa 'CSI'. Ne računajući 'Egzorcizam Emily Rose' u kojem je sudska drama efektno spojena s hororom, naša kina već dugo nisu prikazivala klasični sudski triler. 'Slom' je zato dobrodošlo žanrovsko osvježenje i u mnogočemu klasičan primjer toga žanra. Psihološka nadigravanja glavnih likova, naizgled nerazrješiv zločin i fatalna pogreška koja dovede do razrješenja slučaja, neki su od karakterističnih sastojaka koja se mogu naći u ovome filmu.
Redatelj 'Sloma' je Gregory Hoblit kojemu žanr sudskog trilera nije stran. Njegov 'Iskonski strah' (1996) s Richardom Gereom i Edwardom Nortonom mnogi smatraju ponajboljim ostvarenjem ovoga žanra, a filmografija mu broji još nekoliko kino filmova (npr. 'Posrnuli', 'Prava frekvencija', 'Hartov rat') i režiju nekoliko epizoda popularne TV-serije 'Newyorški plavci'.
Kritika je film jako dobro prohvatila. Pohvaljeni su nastupi Anthonyja Hopkinsa i Ryana Goslinga, a mnogi su primijetili nelogičnosti i rupe u priči. Tako Kevin Crust iz 'L. A. Timesa' kaže da je najbolje zanemariti nevjericu i uživati u glumačkim nadigravanjima dvojice glavnih glumaca, a Miriam Di Nunzio iz 'Chicago Sun Timesa' nazvala ga je 'nesavršenim, ali savršeno zabavnim'. No, bilo je i onih kojima su nelogičnosti smetale. Tako se Robert Denerstein poigrao s naslovom (fracture), izjavivši da 'čim počnete pažljivo gledati, u filmu se pojave pukotine'.
Moraš biti prijavljen/a!
očekivanje veliko, izvedba slaba
Ocjena jedva dvojka. Vrlo neuvjerljiv i razvučen, te dosadan film.
VRLO DOBRO
Slom je zbilja odličan triler sa vrlo dobrim glumačkim izvedbama glavnog dvojca,pogotovo Hopkinsa koji standardno glumi inteligentnig negativca.Film ima zanimljivu radnju,jedino što ga je valjalo skratiti za barem 10 minuta.
Slom
Što reći nego jednostavno odličan film sa odličnim Hopkinsom u glavnoj ulozi.Odlično mu pristaju uloge psihopatskog,ali nadasve inteligentnog hladnokrvnog ubojice...Sa svojim znanjem manipulira sa rupama u zakonu.Svakako pogledati!
Slom trilera
Moram priznati kada sam pročitao radnju filma i kada sam vidio glumačku postavu, očekivao sam izvrstan triler, no prevario sam se. Naime za jedan triler ovaj film je previše usporen i predugo traje, a jedina misterija i napetost u filmu jest „zamjena pištolja“ koja se pokazala kao iznenađenje. Sve ostalo u filmu je previše rastegnuto i premalo okrenuto samom ubojstvu
izvrsno
mene ovaj triler oduševio, a tome su pridonijeli stvarno izvrsni glumci. svakako pogledati.
Slom
Puno toga nategnutog i mlaki kraj
A.Hopkins
Još jednom Hopkins glumi negativca. Napet, zanimljiv film kakv rijetko dođe do nas
Moram to posudit
Hi
Slom
Ovo je film kojeg ćete pogledati do kraja ,više ili manje, s nestrpljenjem, ali nakon 10 minuta počinju sijevat pitanja. Kako je Ted znao da njegova žena neće umrijeti i da policija neće moći izvaditi metak iz njezine glave? Jer da je ona odmah umrla.... ne bi bilo ni filma. Istina, ima još nekoliko nelogičnosti ali ne mogu odoliti a da film ne ocijenim s barem 3.
Odlično (uvjetovano)
Odličan film, mada na momente radnja postaje prespora, skoro dosadna (moja najdraža je uspjela prespavati prvu polovicu filma :-)). Anthony Hopkins još jednom odlično odglumio inteligentnog zločinca. Film ima nekoliko super zapleta i obrata u radnji zbog čega bih se usudio reći da mi je film odličan i definitvno se isplati pogledati.
Nista specijalno
Jedina svijetla tocka ovoga filma je Anthony Hopkins. Ryan Gosling glumi odvjetnika, ali sa takvom tulavom facom po meni ne bi bio ni smetlar. Nazalost, film mora sretno zavrsiti jer publika voli da se uhvate ubojice, pa na kraju Gosling u zavrsnih 5 minuta filma nasamari ocigledno inteligentnijeg Hopkinsa. Film nije katastrofalan, ali kako ide prema kraju sve je dosadniji. Nista sto vec nije vidjeno. Gledati, ako se bas mora.
Fracture
Za ljubitelje krimoć trilere to je poslastica.
Nakon ubijstva svoje supruge A. Hopkins je vrlo vješto sve to isplanirao , ali kako bila niti jedan zločin nije savršen pa tako i ovaj, nalučujete da je u konačnici film zamršen do samog kraja.
Odličan od početka do kraja . ocjena 5