Dnevnici jedne dadilje
MGM, Weinstein Co. / Discovery film i video
Režija: Shari Springer Berman, Robert Pulcini
Scenario: Shari Springer Berman i Robert Pulcini, prema romanu Emme McLaughlin i Nicole Kraus
Producent/i: Richard N. Gladstein
Zemlja: SAD
Linkovi:
Scarlett Johansson čuva petogodišnjaka i poput Pepeljuge robuje bogatašima. Uz takvu dadilju, mnogi bi se rado vratili u fazu kada su cuclali palac.
Annie Braddock (Scarlett Johansson) nedavno je diplomirala na njujorškom sveučilištu i njena majka (Donna Murphy) želi da nađe ugledan posao. No, kada spasi petogodišnjeg dječaka Grayera (Nicholas Reese Art), kojeg umalo pregaze u Central Parku, ponuđen joj je posao dadilje. Posao joj se nudi jer je gospođa X (Laura Linney) na rubu strpljenja – stalna briga za sina Grayera uništava njezin društveni život. Privučena dobrom plaćom, Annie pristaje na posao u bogatoj njujorškoj obitelji, a uskoro ju počne privlačiti i zgodni tip iz susjedstva (Chris Evans). No, uskoro će shvatiti da je gospođa X i njezin neljubazni suprug (Paul Giamatti) tretiraju poput pravog roba, što je naravno dovodi na rub živaca...
'Dnevnci jedne dadilje', r: Shari Springer Berman i Robert Pulcini, trailer
Ovaj film se uglavnom uspoređuje sa filmom 'Vrag nosi Pradu', jer su 'Dnevnici...' za dadilje isto ono što je 'Prada' bila za modne novinare - satira na račun posla, upakirana u formu romantične komedije za tinejdžerke. Najviše zamjerki ide na isprazni lik dadilje, a pošto nju tumači slatka Scarlett Johansson, pokoja loša riječ ide i na račun njezine glume, iako ju smatraju boljom od Anne Hathaway koja je u 'Pradi' nastupala u sličnoj ulozi nesigurne studentice.
Zanimljivo je da iza priče filma stoje dva para autora. Film je napisao i režirao bračni par Shari Springer Berman i Robert Pulcini (scenaristi i redatelji 'American Splendora'), koji su slobodno adaptirali roman Emme McLaughlin i Nicole Kraus. Njih dvije zajedno pišu svoje romane i priznau da se pisanjem bave kada su zagrijane za temu - a pošto su obje bile na faksu u New Yorku i radile kao dadilje, imale su puno ideja za roman.
Kirk Honeycutt (The Hollywood Reporter) izjavio je da 'film ima nadahnute trenutke' ali ga je 'ostavio hladnim'. James Berardinelli (ReelViews) hvali pronicljivi uvid u svijet dadilja i bogatih obitelji, ali zaključuje i da nema dovoljnog dramskog štofa za film te da je lik dadilje neinteresantan. Scott Tobias (A.V.Club) na kraju ističe da jedna glumica nosi film, ali pritom ne misli na Scarlett nego na Lauru Linney, 'koja je uvijek uvjerljiva u ulozi poslovnih žena pred raspadom', te s njom film 'dobiva na slojevitosti'.
Moraš biti prijavljen/a!
loše
ovaj film je bezveze i nemojte gubit vrijeme na njega...no, ja bih vam savjetovala da pročitate knjigu prema kojoj je film snimljen jer je odlična..smiješna je i opuštajuća..!!!!!!!!!
Preloše
Film je zbilja preloš. Scenarij je mogla napisati vjerovatno još poneka dadilja sa sličnim iskustvom koji nije nažalost rijetkost. Ali u svu tu slabašno ispričanu i prikazanu priču, koja film nije niti mogla dovesti do kraja su dodali malo isforsirane romantike i brrrrr Šteta, Scarlet mi je inače jedna od omiljenih glumica.
A ono...
tipična zabavna,obiteljska komedijaaa
Solidno, ali ništa posebno
Solidan filmić bez pretjeranog mozganja. Uglavnom film zapravo prikazuje kritiku oba spola gdje najviše pati samo dijete. Scarlet Johansson bi u stvarnome životu trebala zapravo glumiti majku djeteta (u filmu negativan lik), a Laura Linney dadilju. Svi znamo i zašto. Na snimanju njenih filmova nitko ne smije ništa jesti i žvakati (vjerovali ili ne?), jer dotičnu damu to izuzetno živcira. Za disanje najvjerojatnije treba imati posebnu propusnicu od Scarlett. Uglavnom solidan film, ali pretežno za žensku publiku.