Igra osjećaja
100% Womon/Blitz
Režija: Jada Pinkett Smith
Scenario: Jada Pinkett Smith
Producent/i: Mike Jackson, Dawn Thomas, Miguel Melendez
Zemlja: SAD
Linkovi: imdb
Julian kao glavni čovjek svoje firme mora poštovati običaje i ostati oženjen iako ga to smeta i dovodi do bijesa.
Julian Wright (Jason Clarke) je nesretni, ali uspješni poslovni čovjek koji sretne djevojku Michael (Paz Vega) koja je prekrasna i zavodljiva, te se par dana kasnije uspješno povežu.
Napredak Julianove tvrtke ovisi o Julianovim idejama i tradicionalnim vrijednostima, stoga mora odgoditi razvod i zanemariti svoju ljubavnicu Michael. To uvjetuje nastanak novih obiteljskih problema. Može li se kontrolirati ili će Michael započeti iskru koja će dovesti njegov život do propasti?
Moraš biti prijavljen/a!
Neujednačen redateljski prvijenac
Jada Pinkett Smith je solidna glumica koja će, nažalost, zauvijek ostati u sjeni goleme slave njenog muža, Willa Smitha, a svoju nadarenost je pokušala i dokazati u redateljskim vodama upravo sa ovim filmom, iako sa polovičnim uspjehom. "The Human Contract" je izuzetno neujednačen film, ne bez svojih aduta, ali sa nekoliko očitih pogrešaka na koje je teško zažmiriti.
Početak je obećavajući - dijalog u krupnim kadrovima natopljenim senzualnim primarnim bojama i enigmatičnom atmosferom daju naslutiti da će se film razvijati u smjeru erotiziranog trilera - što se ipak ne dogodi i film preuzima karakteristične konture drame. Radnja se vrti oko Jasona Clarka (Julian Wright), naoko uspješnog korporacijskog poduzetnika, u stvarnosti problematičnog i usamljenog muškarca koga proganjaju duhovi prošlosti; koji upozna tajanstvenu i slobodoumnu ženu imenom Michael (Paz Vega) i počinje gubiti konce nad svojim emotivnim, ali i poslovnim životom. Njih dvoje su u dubini duše zapravo jednaki, samo što Michael pokazuje svoje ožiljke izvana i na trenutke destruktivnim ponašanjem, a Jason nastoji sakriti svoje kroz masku uspješnosti i kontrole.
Dinamika njihovog neobičnog odnosa je možda najveći plus filma, problem je što redateljica puno pažnje posvećuje sporednim rukavcima radnje (zlostavljana sestra, suicidalna majka) tako da se u cjelini stvar previše razvodni i gubi koherenciju. Neki dijelovi radnje ostaju previše nedovršeni (važan poslovni ugovor), a dijelovi scenarija se čine redundantni ili čak konfliktni sa ostatkom filma. Vizualno film posjeduje specifičan ton, i Jada Pinkett Smith postiže u nekim scenama dramsku napetost, ali potrebno je više da se stvori uniformna filmska cjelina. Šteta je da su usprkos dobrim glavnim glumcima (posebno Paz Vega) neke nepremostive mane zasjenile vrline...
Potencijal je očit, no možda bi Jada Pinkett Smith trebala režirati scenarij već iskusnog scenarista umjesto (pre)velikog zalogaja da režira priču koju je sama napisala...