Chatroom
Ruby Films, VTI
Režija: Hideo Nakata
Scenario: Enda Walsh
Producent/i: Laura Hastings-Smith, Paul Trijbits, Alison Owen
Zemlja: Velika Britanija
Linkovi:
Psihološki triler o tinejdžerima koji preko chata na Internetu dolaze u kontakt s opasnim manipulatorom.
Tinejdžeri Jim, Eva, Emily i Mo upoznaju Williama preko Interneta i odmah su očarani njegovom karizmom. No, William nije onakav kakav se čini, zapravo je proračunati manipulator koji traži novu žrtvu preko računala jer u stvarnom životu uopće ne funkcionira.
Jim je ranjiv i nije svjestan koliko je opasno prijateljstvo s Williamom koji saznaje da je Jim na lijekovima zbog depresije i započinje strašnu igru mačke i miša.
'Chatroom', trailer.
Film je režirao slavni japanski redatelj horora Hideo Nakata kojem zamjeraju da se baš i nije najbolje snašao u ovom britanskom trileru. Ipak, film se preporučuje ciljanoj tinejdžerskoj populaciji, iako neki primjećuju da se u vrijeme Facebooka koncept chata čini malo zastarjelim.
Moraš biti prijavljen/a!
Virtualna manipulacija
Pratimo petoro tinejdžera koji putem Interneta postaju prijatelji, produbljuju međusobne odnose sve do granice koja preti da ugrozi život psihički najlabilnijeg člana ove grupe...Renomirani japanski režiser Hideo Nakata ('Dark Water', 2002.) potpisuje mračan psihološki triler inspirisan predstavom 'Chatroom' koju je napisala Enda Walsh.Enda je adaptirala priču u filmski scenario, držeći se utvrđenih okvira.Stoga radnja nije toliko filmična, jer je snimljena kao pozorišna predstava, na pozornici koja simulira sobu za chat.Tematika kojom se bavi film jeste dovoljno provokativna, pa zato i pokreće polemike, postavlja brojna pitanja, šalje poruke koje teraju na razmišljanje.Šteta je samo što angažovana mlada glumačka ekipa nije bila u stanju da nam to prezentira na jedan ozbiljniji nivo, da gluma bude u skladu sa suštinom filmskog sadržaja.Iako mladi i sve popularniji, Aaron Taylor-Johnson poseduje neophodnu harizmu, ipak je ostao pomalo nedorečen u interpretaciji kompleksnog lika, mladića Williama koji ne može sebe da pronađe u savremenom društvu, opterećen porodičnim nasleđem (majka - uspešan pisac).Radnja drži pažnju, jer vlada nekakva prividna napetost, što normalno na kraju kulminira, ali realno sve je to ispalo mlako, ne baš toliko uverljivo.Zaključak: Nakata se nije baš proslavio, tako da ova britanska produkcija evidentno zaostaje za većinom filmova koje je snimio u rodnom Japanu.