Osjetila ljubavi
Film i Väst, Subotica Entertainment
Režija: David Mackenzie
Scenario: Kim Fupz Aakeson
Producent/i: Gillian Berrie, Malte Grunert
Zemlja: Velika Britanija
Linkovi:
Apokaliptična ljubavna drama o kuharu (Ewan McGregor) i znanstvenici (Eva Green) koji počinju vezu usred zagonetne pandemije koja mijenja osjetila i emocije.
Epidemiologinja Susan (Eva Green) istražuje neobičnu i opasnu pandemiju baš u vrijeme kada ulazi u vezu s lokalnim kuharom Michaelom (Ewan McGregor). Njihov se odnos razvija u sjeni dramatičnih promjena koje će zahvatiti svijet. Stanovnici cijelog planeta počinju osjećati čudne simptome pandemije koji se najprije manifestiraju na emocijama, a potom i na osjetilima.
Ljudi su isprva preplavljeni tugom i prisjećaju se svih osoba koje su voljeli i svakog koga su povrijedili, a zatim postupno počinju gubiti osjećaje mirisa, okusa i sluha, te dobivaju napadaje panike. Dvoje disfunkcionalnih ljubavnika moraju odlučiti žele li ostati zajedno - dok se svijet oko njih raspada...
'Osjetila ljubavi', trailer.
David Mackenzie poznat je po naturalističnim dramama ('Mladi Adam'), a u ovom filmu predstavio je jednu romantičnu priču, s tim da i ovdje prikazuje mračnu stranu ljudske prirode. Film je proglašen jako poetičnim i senzualnim, za što su zaslužni i žarka fotografija Gilesa Nuttgensa te atmosferična glazba Maxa Richtera ('Valcer s Bashirom'). Gledatelje će sigurno privući i erotske scene Eve Green i Ewana McGregora koji su odlično odglumili uloge ranjivih ljubavnika.
Moraš biti prijavljen/a!
Vjerojatno najbesmisleniji film ikad snimljen
Eksperimentalni, art, ZF, misterija, film katastrofe, drama, romansa, a zapravo ništa od toga nego samo čisto sranje. Ne može biti eksperimentalno nešto tako besmisleno čiji je rezultat potpuno predvidiv. Djelo "Umjetnikovo govno" je art - ovo nije. Nikakve kvalitete ZF žanra. Nema elemenata drame. Romansu je nemoguće osjetiti. Film katastrofe ne - samo katastrofalni film. Sva globalna događanja u čijem kontekstu su glavni likovi prepričavaju se poput paralelnog filma u montažama koje izgledaju kao generičke reklame za banke s lažnim emocijama. Radnja je predvidiva skoro do samog kraja i taj predvidivi kraj dao bi odgovor na jedino zanimljivo pitanje koje si gledatelj može postaviti, a onda taj predvidivi kraj izostane i to pitanje se ni ne dotakne. Izostanak takvog kraja ne znači neočekivani završetak nego samo izostanak. Ukratko, film je nula. Gledati samo iz radoznalosti kako izgleda možda najbesmisleniji film ikad snimljen.