Na Mostri u konkurenciji i novi Kitano!
Dva dana Venecije su iza nas. Clooneyev debut prošao je prijemni, u utrku za zlato upao i Kitano s filmom 'Takeshis'..., sklapaju se poslovi, trljaju se ruke.
Da bismo bogatu venecijansku trpezu sveli na neku za konzumiranje najpogodniju razinu, potrebna je određena doza strpljenja. Radi što boljeg snalaženja krećemo od komentara otvaranja. Naime, svečano otvorenje u Palazzo del Cinema bilo je popraćeno žestokim osiguranjem i sigurnosnom zonom od 30,000 kvadratnih metara, događanjem koje je talijanska La Repubblica nazvala depresivnim i zastrašujućim spektaklom koji nemilosrdno podsjeća na horor filmove.
Spooky atmosferi ne pogoduje ni činjenica što svaki gledatelj na putu do dvorane mora proći kroz metalni detektor, a da je javna stvar da su na krovovima svih zgrada policijski snajperi. Ako se i zanemari ova sitnica, u kiselo grožđe se ubrajaju i demonstracije ljutih anti-globalista kojima su se, by the way, pridružili i imigranti i beskućnici, nezadovoljni prevelikom pompom oko zvijezda, amerikanizacije programa i visokobudžetnim naslovima. Nad cijelom pričom pomalo likuju talijanski mediji koji ionako smatraju da se premalo pažnje poklanja talijanskoj produkciji i mladim nadama.
Bijeg od (surove) stvarnosti najlakše se nađe u filmovima, a veliko venecijsko F zasad je zaradio nekadašnji tv-liječnik, George Clooney svojim istančanim osjećajem za političke naslove. U pitanju je, naravno, 'Good Night and Good Luck' (naslovna), saga o makartizmu, koji je prikazan u četvrtak navečer, s Georgie boyom u jednoj od uloga, ali i s redateljskom palicom u ruci. Već je izjavio da je nastojao da film bude što realističniji zbog čega uloga senatora McCarthya nije nikome dodijeljena, već je on portretiran nizom isječaka koje je gospon Clooney s ekipom iz Section Eighta iskopao iz arhive.
Zanimljiva je intervencija objašnjena odmah nakon projekcije: 'Da smo angažirali nekog glumca, ljudi bi rekli da smo strogi. Ovako on sam predstavlja svoja djela'. Fascinacija Edwardom Murrowom, novinarom koji je glavni pokretač priče i naslovne lajne, opet je Clooneyevo maslo – glumčev je otac dugi niz godina bio voditelj te prema Murrowu gaji ogromno poštovanje. Na samoj konferenciji ekipa je pokušavala dodatan naglasak staviti na odgovornost medija, posebno televizije, za javno mnijenje, a kritiziraše se i vrlo niski standardi izvještavanja i ugrožavanje civilnih sloboda. George je bio iskren pa je već osvojenoj publici priznao: 'Loš sam glumac, dok sve što sam naučio kao redatelj kopiram od drugih'. Nisu ga shvatili za ozbiljno.
Četvrtak je, osim u znaku 'dobre sreće', protekao u ozračju zanimljivog projekta 'All Invisible Children', mozaiku osmorice redatelja (Medhi Charef, Emir Kusturica, Spike Lee, Katia Lund, Jordan Scott, Ridley Scott, Stefano Veneruso i John Woo) koji adresira prava djece, a nosi i dobru volju UNICEF-a, World Food programa te RAI-a koji je jedan od producenata. Ideja je jednostavna: razvijati svijest o potrebama klinaca, ponajviše onih iz zemalja Trećeg svijeta. Za detalje o filmovima - klik ovdje.
I dok se svita danas pita koju im je dozu homoseksualizma pripremio Ang Lee u filmu 'Brokeback Mountain', mudre su glave sklopile i pokoji posao.Comingsoon prenosi da je izgledno da će u budućnosti na još neimenovanom projektu snage udružiti Tsui Hark čiji je film 'Seven Swords' otvorio festival te holivudski pulen Ridley Scott (imaju se naći nakon festivala), dok je Screendaily s veseljem natuknuo da bi se već postojećoj devetnaestici u konkurenciji na Lidu mogao pridružiti najnoviji uradak karizmatičnog Takeshia Kitana, 'Takeshis'. Film se navodno bavi podvojenom ličnošću, a upravo Kitano uprizoruje oba podijeljena dijela, a naslov odaje počast svim noćnim morama današnjice.
Spooky atmosferi ne pogoduje ni činjenica što svaki gledatelj na putu do dvorane mora proći kroz metalni detektor, a da je javna stvar da su na krovovima svih zgrada policijski snajperi. Ako se i zanemari ova sitnica, u kiselo grožđe se ubrajaju i demonstracije ljutih anti-globalista kojima su se, by the way, pridružili i imigranti i beskućnici, nezadovoljni prevelikom pompom oko zvijezda, amerikanizacije programa i visokobudžetnim naslovima. Nad cijelom pričom pomalo likuju talijanski mediji koji ionako smatraju da se premalo pažnje poklanja talijanskoj produkciji i mladim nadama.
Bijeg od (surove) stvarnosti najlakše se nađe u filmovima, a veliko venecijsko F zasad je zaradio nekadašnji tv-liječnik, George Clooney svojim istančanim osjećajem za političke naslove. U pitanju je, naravno, 'Good Night and Good Luck' (naslovna), saga o makartizmu, koji je prikazan u četvrtak navečer, s Georgie boyom u jednoj od uloga, ali i s redateljskom palicom u ruci. Već je izjavio da je nastojao da film bude što realističniji zbog čega uloga senatora McCarthya nije nikome dodijeljena, već je on portretiran nizom isječaka koje je gospon Clooney s ekipom iz Section Eighta iskopao iz arhive.
Zanimljiva je intervencija objašnjena odmah nakon projekcije: 'Da smo angažirali nekog glumca, ljudi bi rekli da smo strogi. Ovako on sam predstavlja svoja djela'. Fascinacija Edwardom Murrowom, novinarom koji je glavni pokretač priče i naslovne lajne, opet je Clooneyevo maslo – glumčev je otac dugi niz godina bio voditelj te prema Murrowu gaji ogromno poštovanje. Na samoj konferenciji ekipa je pokušavala dodatan naglasak staviti na odgovornost medija, posebno televizije, za javno mnijenje, a kritiziraše se i vrlo niski standardi izvještavanja i ugrožavanje civilnih sloboda. George je bio iskren pa je već osvojenoj publici priznao: 'Loš sam glumac, dok sve što sam naučio kao redatelj kopiram od drugih'. Nisu ga shvatili za ozbiljno.
Četvrtak je, osim u znaku 'dobre sreće', protekao u ozračju zanimljivog projekta 'All Invisible Children', mozaiku osmorice redatelja (Medhi Charef, Emir Kusturica, Spike Lee, Katia Lund, Jordan Scott, Ridley Scott, Stefano Veneruso i John Woo) koji adresira prava djece, a nosi i dobru volju UNICEF-a, World Food programa te RAI-a koji je jedan od producenata. Ideja je jednostavna: razvijati svijest o potrebama klinaca, ponajviše onih iz zemalja Trećeg svijeta. Za detalje o filmovima - klik ovdje.
I dok se svita danas pita koju im je dozu homoseksualizma pripremio Ang Lee u filmu 'Brokeback Mountain', mudre su glave sklopile i pokoji posao.Comingsoon prenosi da je izgledno da će u budućnosti na još neimenovanom projektu snage udružiti Tsui Hark čiji je film 'Seven Swords' otvorio festival te holivudski pulen Ridley Scott (imaju se naći nakon festivala), dok je Screendaily s veseljem natuknuo da bi se već postojećoj devetnaestici u konkurenciji na Lidu mogao pridružiti najnoviji uradak karizmatičnog Takeshia Kitana, 'Takeshis'. Film se navodno bavi podvojenom ličnošću, a upravo Kitano uprizoruje oba podijeljena dijela, a naslov odaje počast svim noćnim morama današnjice.
Nema komentara.