7:23 najbolji film u jednom kadru
Četvrti OTFF otvorio nagrađivani australski redatelj, a festival završio nagrađujući drugog Australca. Publika dobila prolaznu ocjenu.
Ovaj vikend zatvoren je 4. One Take Film Festival i proglašeni pobjednici. Čast da stavi 'točku na i' i time zatvori program OTFF-a pripala je filmu 'Točka' turskog redatelja Dervisa Zaima. Nakon toga je član tročlanog stručnog žirija Tomislav Radić uručio Grand Prix OTFF-a filmu '7:23' australskog redatelja Braina Leina. Riječ je o diplomskom radu sa Sydneyske filmske škole, a žiri (Radić+Damjan Kozole+ Marcellvs L) je nagradio film jer je 'uspio u jednom kadru ispričati toplu priču o svijetu u kojem živimo'. Posebno su istaknuti i 'vrhunska glumačka izvedba, suzdržani pokreti kamere, kao i izvanredni osjećaj za ritam'.
OK Go 'Here It Goes Again' - nagrađeni spot One Take Music Showa.
Proglašen je i pobjednik One Take Music Showa održanog 18. studenog u Gjuri II. Stručni žiri u sastavu: redatelj Radislav Jovanov Gonzo, članica grupe Meritas Anita Valo i direktor glazbenog programa Radio Antene Zvonimir Škrobo Čičak jednoglasno je odlučio da Grand Prix One Take Music Showa ide u ruke autora spota OK Go 'Here It Goes Again'.
Festival je inače otvorio australski redatelj Ben Ferris, koji je na One Takeu 2004. osvojio prvu nagradu, a sada je ovaj zagrebački festival iskoristio za svjetsku premijeru svog dugometražnog prvijenca. Poetična 'Penelopa' /naslovna/ ima dojmljivu originalnu glazbu koju je skladao Max Richter (skladatelj hvaljenog 'Valcera s Bashirom'), a i digitalna fotografija je odlična, osobito dok snima lijepe glumice u krajoliku Brezovice. Ipak, redatelj nije riješio problem dobrog scenarija za dugometražni film, pa ostaje strašna žal da je umjesto ovog filma mogao biti snimljen odličan kratki film.
Trailer za 'Bitku na nebu' Carlosa Reygadasa.
Na samom otvaranju, a i tijekom cijelog festivala, moglo se vidjeli vrhunskih filmova u jednom kadru. Bilo je zadivljujuće vidjeti neke kratke filmove koji su rađeni u tako vrhunskoj produkciji i uz tako kreativnu režiju, da bi im lako pozavidjeli i mnogi 'dugometražni filmaši'. Nažalost, moramo primijetiti da je u kinima moglo biti i više publike, čak i na popratnom programu koji je, po običaju, vrvio velikim imenima svjetskog filma.
Uz uvijek zanimljivog Guya Maddina i zaigranog Takeshi Kitana, zvijezda festivala bio je kontroverzni Carlos Reygadas, čiji meditativni filmovi su također zaslužili više pažnje zagrebačke publike. Ah, možda bi više ljudi posjetilo njegovu 'Bitku na nebu' da smo spomenuli da film sadrži eksplicitne erotske prizore – naši gledatelji ipak više vole kada filmovi imaju dosta 'akcije'...
Nema komentara.