Maline, kritika i publika - Dugometražni
Home      Vijesti      Filmski      Dugometražni      Maline, kritika i publika

Maline, kritika i publika

Zlatne maline ne vole 'Sumrak' i Adama Sandlera, kritičari vole Affleckov 'Argo', a američkoj publici sviđaju se 'Igre gladi'.

s.p. 11.01.2013 0 komentara

Maline, kritika i publika

Proglašene su nominacije za Oscara, no prije toga objavljene su i nominacije za 'Antioscare' - Zlatne maline koje se dodjeljuju najgorim filmovima godine. Najveći favorit ovih nagrada je 'Sumrak saga: Praskozorje - 2.dio' koji ima 11 nominacija u 10 kategorija, te je nominiran za najgori film, nastavak, filmski par i glumicu. Sedam nominacija ima akcijski SF 'Battleship', a svoju nominaciju dobila je i zvijezda tog filma Rihanna. I na 33. Zlatnim malinama nominiran je Adam Sandler koji je prošle godine oborio rekord s 10 osvojenih Zlatnih malina u svim kategorijama, a ove godine je njegov 'Tatin sin' nominiran u 'samo' 8 kategorija. Popis nominacija za ovu antinagradu možete pogledati ovdje.

'Spektakularno' proglašenje nominacija za Zlatne maline.

Održana je i dodjela Critics’ Choice Movie Awards na kojima smo mogli vidjeti najbolje filmove i filmaše po izboru američkih kritičara. Iako je i na ovim nagradama 'Lincoln' imao najviše nominacija, njih 13, osvojio je samo 3 nagrade - za glavnog glumca (Daniel Day-Lewis), adaptirani scenarij (Tony Kushner) i glazbu (John Williams). Glavne nagrade, za najbolji film i redatelja, otišle su 'Argu' i Benu Afflecku. Najviše nagrada, njih 4, dobio je 'U dobru i u zlu', koji je dobio kipiće za najbolju komediju, glumački ansambl, najboljeg glumca u komediji (Bradley Cooper) i glumicu u komediji (Jennifer Lawrence). Jennifer Lawrence dobila je nagradu i kao akcijska glumica ('Igre gladi'), a najboljom glavnom glumicom proglašena je Jessica Chastain ('Zero Dark Thirty'). Dobitnike nagrada možete pročitati na službenim stranicama ovih nagrada.

Osim kritičarskog, čuo se i glas naroda - održane su i Nagrade po izboru publike (People's Choice Awards). 'Igre gladi' proglašene su najboljim akcijskim filmom, ali i najboljim filmom općenito, a Jennifer Lawrence proglašena je najboljom glumicom. 'Čarlijev svijet' ('The Perks of Being a Wallflower') proglašen je najboljom dramom, a najbolja dramska glumica je zvijezda tog filma, mlada Emma Watson. Na ovim tinejdžerskim nagradama najboljim dramskim glumcem proglašen je Zac Efron, a Adam Sandler se može pohvaliti da ga barem ovdje vole - nagrađen je za najboljeg glumca u komediji. Popis nagrađenih na ovoj ceremoniji možete pročitati ovdje.